گل های قیمتی آینده ام را خریدند

گل های قیمتی آینده ام را خریدند

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

به دنبال کسب درآمد در کار آزاد بودم میدانستم که کارمندی و کارگری سود و درآمد آنچنانی ندارد در همین اوضاع با یکی از دوستانم در خصوص خرید و فروش زعفران صحبت میکردیم و واضح بود که اگر تخصص داشته باشیم میتوانیم سود خوبی از این راه بدست آوریم. اوایل از کم شروع کردیم به خرده فروشی اما ظرف مدت ۲ سال شناخته شدیم در بازار و توانستیم در حوزه زعفران حرفی برای گفتن داشته باشیم .حال بیایید با هم با چند نمونه از این گیاه ثروت ساز آشنا شویم.

زعفران اعلا
یکی از ادویه هایی که دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد می توان به زعفران اعلا یا گل زعفران وحشی اشاره کرد بسیاری از افراد با این سوال مواجه هستند که ۵گرم زعفران چند قاشق چایخوری است؟ برای این سوال باید گفت، ۵گرم آن معادل ۶ قاشق چایخوری می باشد. باید در نظر داشت، زعفران ها در انواع مختلفی چیده و به بازارهای فروش توزیع می شوند زعفران های نگینی بدون ریشه بوده و از قیمت های بالایی برخوردار هستند، اما زعفرانهای پوشالی همراه با ریشه هستند که قیمت کمتری در بازار دارند. زعفران دارای خواص و ارزش غذایی بالایی است و به عنوان یک رنگ دهنده ی عالی در پخت غذا، کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد در ادامه، برای اطلاعات بیشتر از زعفران و قیمت آن همراه ما باشید.
1 5

زعفران قائنات
امروزه، در سراسر جهان مردم از خواص بی نظیری که زعفران قائنات دارد آگاهی کامل دارند، در کشور ما مراکز فروش زعفران، این محصول در بسته بندیهای مختلف مانند یک مثقالی از شهرهای مختلف مانند قائنات و مشهد خریداری می کنند و به فروش می رسانند. این محصول یکی از افتخارات برای کشاورزی ایران است.به دلیل آنکه تنها در چند محل محدود یافت می شود, یکی از گران قیمت ترین ادویه های دنیاست.با اینکه می توان این گیاه را در چند جای دیگر جز ایران نیز پیدا کرد، زعفران ایرانی از لحاظ طعم فوق العاده، رنگ مسحور کننده و کیفیت برجسته ی آن بی رقیب است.

2 5

زعفران چای

از آن جایی که امروزه زعفران چای یکی از پرقیمت ترین و گرانترین محصول به شمار می آید تاجرانی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند می توانند سود بسیار زیادی را از این طریق کسب کنند.یکی از نکات مهم و قابل توجهی که افرادی که قصد پرورش و تجارت زعفران ها را دارن د باید در نظر بگیرند این است که این ماده دارای وزن بسیار کمی بوده و یا به اصطلاح سبک است که این موضوع سبب می شود تا کشاورزان و افراد متقاضی که قصد دارند اقدام به کشت زعفران کنند، فضای مناسب و زیادی را برای پرورش آن اختصاص دهند تا بتوانند زعفران مورد نظر خود را در حجم دلخواه تولید کنند.خوشبختانه هیچ یک از این موارد نمی تواند بر روی این موضوع که سود حاصل از تجارت زعفران بسیار بالا است تاثیر بگذارد و یا خدشه ای به این موضوع وارد کند.3 5

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(