هاست وردپرس چیست؛ ۴ مزیت آن کدام است؟

هاست وردپرس چیست؛ ۴ مزیت آن کدام است؟

100% رضایت کاربران (2رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

اگر به فکر ساختن یک وب سایت باشید، بدون شک نام هاست وردپرس به گوشتان خورده است و احتمالا در ذهن شما این سوال مطرح شده که‌ هاست وردپرس چیست؟‌ هاست یکی از مهمترین جنبه‌هایی است که معمولاً در اجرای وب سایت شما نادیده گرفته می‌شود. بدون میزبانی با کیفیت بالا، سایت شما به کندی بارگذاری می‌شود، زمان خرابی بالایی خواهد داشت و حتی امنیت کمتری خواهد داشت و بیشتر در معرض هک شدن قرار میگیرد.

با انتخاب یک هاست با کیفیت وردپرس می‌توانید عملکرد سایت وردپرس خود را تا حد زیادی بهبود بخشید و در عین حال از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا  یاد بگیرید که‌ هاست وردپرس چیست و چگونه می‌تواند برای سایت شما مفید باشد.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

پس از شناخت معنای هاست، دومین موردی که اکثرا با آن مواجه می شوند، انواع آن یعنی به طور مثال هاست ویندوز، وردپرس و لینوکس است.

در معنای خالص، میزبانی وب وردپرس میزبانی است که برای اجرای وردپرس بهینه شده است. ویژگی‌های اضافی ارائه شده بسته به نوع هاست وردپرسی که استفاده می‌کنید، متفاوت خواهد بود. اما، به طور کلی به ویژگی‌هایی مانند نصب با یک کلیک مجهز می‌شود، بنابراین می‌توانید به سرعت وردپرس را در سایت خود نصب کنید، یا به روز رسانی خودکار هسته وردپرس را انجام دهید.

به طور کلی، هاست وردپرس دارای کارکنان پشتیبانی خواهد بود که نسبت به کارکنان میزبان استاندارد شما در مسائل فنی مرتبط با وردپرس مسلط تر هستند. به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید وردپرس را اجرا کنید، استفاده از هاست وردپرس الزامی نیست. برای مثال شما می‌توانید خرید هاست لینوکس را انجام داده و وردپرس را بر روی آن اجرا کنید.

در واقع، تنها نیازهای فنی پشتیبانی برای اجرای وردپرس شامل MySQL 5.0.15 یا بالاتر و PHP 5.2.4 یا بالاتر است. با این حال، فقط به این دلیل که می‌توانید وردپرس را از نظر فنی روی هر میزبانی اجرا کنید، به این معنی نیست که باید وردپرس را اجرا کنید. یک هاست وردپرس به شما کمک می‌کند تا از وب سایت خود بیشترین بهره را ببرید و سطوح بالاتری از عملکرد را به همراه داشته باشید.

مزایای آن

مزایای آن

 

انواع مختلف‌ هاست وردپرس دارای مزایای زیادی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

۱- سرعت‌های بسیار سریع

امروزه داشتن یک وب سایت با بارگذاری سریع یک دغدغه مهم محسوب می‌شود. اگر وب سایت شما به کندی بارگذاری شود، نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌دهید، بلکه در موتورهای جستجو نیز رتبه پایین تری خواهید داشت.

هاست وردپرس یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرعت وب سایت شماست . حتی استفاده از هاست اشتراکی وردپرس عملکرد سایت شما را نسبت به پلن‌های هاست اشتراکی استاندارد بهبود می‌بخشد. تنها با اجرای وردپرس بر روی سرور های خاص، می‌توانید تغییراتی در بهینه سازی و عملکرد ایجاد کنید.

با این حال، برای بالاترین سطوح کارایی، باید میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید. با خرید هاست مدیریت شده وردپرس، یک محیط میزبانی خواهید داشت که به طور کامل برای سایت شما بهینه شده است. به علاوه، شما یک تیم یا کارشناسان وردپرس را پشت سر خواهید داشت که برای بهینه سازی و ارائه مشاوره برای ارتقای بیشتر سطح عملکرد کار می‌کنند.

۲- سطح بالای امنیت

سطح بالای امنیت

معمولاً تا وقت نیاز به امنیت سایت توجه کافی نمی‌شود. با این حال، با فعال بودن در مورد امنیت وب سایت، سایت خود را ایمن نگه می‌دارید و در عین حال امنیت تمام اطلاعات بازدیدکنندگان و کاربران خود را نیز حفظ می‌کنید.

میزبانی وردپرس دارای مزیت منحصر به فردی است که می‌تواند در برابر حملات خاص وردپرس محافظت کند. هنگامی که از یک میزبان عمومی تر استفاده می‌کنید، هر پروتکل امنیتی موجود فقط در برابر حملات گسترده تر محافظت می‌کند.

۳- نرم افزار به روز

هنگامی که شما یک سایت وردپرسی را اجرا می‌کنید، باید به طور منظم به روز رسانی‌ها را اجرا کنید. این یک کار کوچک است که فقط چند دقیقه طول می‌کشد. اما، بسیاری از صاحبان سایت معمولا فراموش می‌کنند که به سایت‌ های خود مراجعه کنند تا ببینند آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر.

نه تنها به روز نگه داشتن سایت شما راهی برای اطمینان از عملکرد بالا است، بلکه امنیت سایت شما را نیز بیشتر خواهد کرد. مانند بسیاری از موارد، به روز رسانی‌ های مربوط به امنیت برای اصلاح حفره‌های امنیتی که کشف شده اند صادر می‌شوند. بدون به روز رسانی تم‌ها و افزونه‌های خود، سایت خود را در معرض سوءاستفاده قرار می‌دهید. به علاوه، زمانی که نسخه‌ های جدید هسته وردپرس هر پلاگین یا تم منتشر می‌کنند، معمولاً به‌روزرسانی‌ها را نیز برای سازگاری ایجاد می‌کنند.

۴- ابزارهای توسعه دهنده

بسیاری از ارائه دهندگان هاست ابزارهای توسعه دهنده مفیدی را ارائه می‌دهند تا ساخت و مدیریت وب سایت شما را آسان تر کنند. این امر به ویژه در مورد ارائه دهندگان میزبانی مدیریت وردپرس صادق است، زیرا ابزارها به احتمال زیاد برای پلتفرم خاص هستند.

ابزارهای توسعه برای تماشا در برنامه‌های میزبانی وردپرس شامل محیط‌های محلی یکپارچه، پلاگین وردپرس و مدیریت به روز رسانی وردپرس و دسترسی آسان به ابزارهای مدیریت سایت می‌باشد.

در نهایت اگر بازدید سایتتان زیاد است، بهترین هاست برای شما، هاست پربازدید است.

نتیجه گیری

در اصل، هاست وردپرس هر شکلی از میزبانی است که برای اجرای وردپرس بهینه شده است. رایج‌ترین اشکال هاست وردپرس که می‌یابید، میزبانی وب مدیریت شده و اشتراکی است ، اگرچه انواع دیگری نیز وجود دارد.

خدمات میزبانی مشترک وردپرس که به عنوان هاست  وردپرس نیز شناخته می‌شود، ارزان ترین شکل هاست وردپرس موجود خواهد بود. شما یک پلتفرم میزبانی بهینه شده برای وردپرس دریافت خواهید کرد که با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارید. با این حال، هر کاربر محیط سرور پارتیشن بندی شده خود را خواهد داشت که به شما امکان دسترسی به سطح مشخصی از منابع سرور را می‌دهد.

فرم دیگر موجود میزبانی مدیریت شده وردپرس است. پلتفرم میزبانی مدیریت شده با یک تیم اختصاصی وردپرس که به مدیریت و بهینه سازی سایت و محیط سرور شما کمک می‌کند، یک محیط سرور با عملکرد بسیار بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند حداکثر استفاده را از وردپرس ببرید.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود نوع هاست مورد نظر خود را انتخاب کرده و از مزایای بالای آن بهره مند شوید.

منابعی که از آنها برای نوشتن این مقاله کمک گرفته ایم:

https://www.hostgator.com/blog/what-is-wordpress-hosting/amp/

https://wpengine.com/resources/what-is-wordpress-hosting/

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(