شادی و آرامش را با ثروت خود، به خانه آوردم

شادی و آرامش را با ثروت خود، به خانه آوردم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

برای داشتن آرامش نیازمند ثروت و پول هستیم و برای جذب پول نیاز است که در مسیری درستی قرار گیریم. زمانی که وارد حوزه انواع دستگیره شدم، آرامش کمی داشتم و نیاز به تلاش بیشتری داشتم اما امروزه فعالیت و کارم بسیار کم شده و آرامش بسیاری دارم. در اینجا برخی از انواع دستگیره را به شما معرفی خواهم نمود تا با انواع آن آشنا شوید.

دستگیره چوبی کابینت

کابینت کلاسیک برخلاف نوع مدرن کابینت ها از طراحی ساده تری برخوردار است کابینت کلاسیک با دارا بودن طراحی مدرن و کلاسیک نیاز به دستگیره ای دارند تا این زیبایی را تکمیل کند دستگیره چوبی کابینت در مدلها و طراحی متفاوت تولید شده است و برای کابینت های کلاسیک و مدرن بسیار مناسب است.

دستگیره دکمه‌ای یا تک پیچ به مدلی یراق آلات گفته میشود که با کمک یک پیچ بروی کابینت متصل شده باشد و از گذشته بروی بیشتر کمدها به کاربرده میشد ولی با پیشرفت در این صنعت مدلهای متنوعی از این محصولات طراحی و تولید شده است و شما میتوانید بر اساس مدل کابینت و کمد خود یک مدل را انتخاب کنید.

دستگیره سرامیکی یکی از متفاوت ترین مدلهای تولید شده در بازار است به کاربردن سرامیک و فلز در این مدل از دستگیره باعث جذابیت بیشتر این محصولات میشود دستگیره سرامیکی در مدلهای کلاسیک و مدرن موجود است.

دستگیره تو کار یا همان مخفی یکی دیگر از مدلهای دستگیره کابینت است که طرفداران بسیار بالایی دارد. دستگیره توکار در دو مدل ال و یو طراحی شده است که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند.

336

دستگیره کابینت آشپزخانه

تا حالا با انواع دستگیره کابینت آشپزخانه براساس شکل ظاهری تنوع و متریال آشنا شدیم ولی در هنگام انتخاب نیاز به شناخت جنس و کیفیت آنها نیز دارید تا بتوانید به نوع کارایی و یا مواد تشکیل دهنده آنها اطلاعاتی داشته باشید.

مثلا اگر کابینتهای شما وزن بالایی دارد بهتر است از مدل خطی با جنس فلزی این محصولات استفاده کنید ولی بعضی از افراد هم به دنبال زیبایی و هم کیفیت مناسب هستند.

پیشنهاد ما به این افراد استفاده از دستگیره برنجی یا سرامیکی است این مدل از دستگیره هم کیفیت مناسب را دارد و هم زیبایی مورد پسند افراد برخوردار است این که در هنگام تولید لایه ای محافظتی آبکاری می شوند که می تواند طول عمر بالاتری برای محصول به ارمغان بیاورد .

337

دستگیره کابینت لوکس

یک مدل از دستگیره هایی که از قدیم تا کنون دستخوش تغغیرات زیادی بوده و هممیشه از آن برای کابینتهای قدیمی و جدید استفاده میشده است دستگیره کابینت لوکس می باشد و مدلهای مختلفی از آنها برای کابینتهای مختلف ساخته می شود که اکثر این دستگیره ها برای همه مدل کابینت به کار می رود و توان ست شدن با کابینتهای مختلف را دارا می باشند.

برخی از این دستگیره ها که به صورت سرامیکی تولید می شوند بسیار پر طرفدار می باشند که از مواد فلزی و سرامیک ساخته می شوند و جذابیت بالایی را می توانند برای کابینت به وجود بیاورند که این دستگیره ها در مدلهای خطی و دکمه ای تولید می شوند و برای هر مدل کابینتی انواع مناسب آن استفاده می شود.

338

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(