بدون دردسر با محصولات غذایی اشتغالزایی کردم

بدون دردسر با محصولات غذایی اشتغالزایی کردم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

همه چیز در دنیا در حال رشد کردن می باشد غیر ممکن است که امروز با دیروزش یکسان باشد اگر شما هم هر روزتان با دیروزتان متفاوت باشد و ذهنیت رشد داشته باشید مطمئن باشید شما هم موفق می شوید مثال خود من با این ذهنیت شروع به انجام این کار کردم و الان در حوزه انواع ارده توانسته ام اشتغالزایی کنم و به درآمد بالا برسم که در زیر نمونه هایی از آن را برایتان شرح می دهم.

ارده دو آتیشه

این نوع ارده در سراسر ایران تولید میشود اما در مناطق جنوبی اغلب از کنجد ایرانی و در سایر نقاط کشور از کنجد های پاکستانی و سودانی در تهیه ارده دو آتیشه استفاده می شود و دارای رنگ قهوه‌ایی سوخته است.

اگر قبلا ارده دو آتیشه را امتحان کرده باشید متوجه می شوید که رگه های تلخی خاصی را دارد که همین رگ های تلخی آن،طرفداران زیادی را به سمت این نوع ارده جذب کرده است.

از نظر خواص درمانی و یا ارزش غذایی تفاوت چندانی با سایر انواع ارده های ندارد.

کنجدهایی که برای تهیه ارده دو آتیشه بکار می روند دوباره در تنور(کوره) تفت می دهند.915

ارده شیره

استان یزد را میتوان قطب تولیدی ارده شیره سفید در کشور معرفی کرد. برای تهیه ارده سنتی استان یزد، کنجد  ها بعد از طی فرایند سفید شدن،کنجد های سفید را وارد سنگ آسیاب کرده و ارده تولید میشود (در واقع کنجدها را تفت نمی دهند)

معمولا کنجدی که برای تهیه ارده سنتی استان یزد استفاده می شود، از کنجد سودانی،پاکستانی و یا افغانستان می باشد.

این نوع ارده دارای رنگ سفید تا حدودی کرم رنگ است.916

ارده خانگی

استفاده ارده خانگی بیشتر بخاطر خواص طبی آن است که برای افراد که مشکلات گوارشی دارند و یا تسکین درد های روماتیسمی بسیار مفید است و دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه سایر انواع ارده است.

بخاطر دارای بودن مقدار زیادی سبوس داری رنگ تیره(سیاه) هست و در سرتاسر کشور تولید می شود و بخشی زیادی از آن سالانه صادر می شود.

ارده های طعم دار با هدیه کردن ارده با طعم های مختلف ولی آشنا به مردم، جدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته است و کم کم دارد جای خود را در سفره صبحانه مان پیدا میکند.917

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(