با کار در حوزه سرامیک قله های موفقعیت را فتح کردم

با کار در حوزه سرامیک قله های موفقعیت را فتح کردم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

اگر بتوانیم تمام قدم های بالا را با موفقیت برداریم در طی ۱۰ سال ثروت خوبی را برای خود جمع کرده ایم. ممکن است این راه ها شاهکار نباشند اما آسانترین راه ها برای کسب ثروت هستند. البته با کمی تلاش بیشتر می توان در مدت زمان کمتری به ثروت دست پیدا کرد. کافی است برای خود نقشه راه داشته باشید و طبق نقشه پیش بروید. کسب و کار من سرامیک بود که به دلیل سود خوبی که داشت سبب شد ثروتمند شوم.

سرامیک خاک قرمز

اگر به دنبال مکانی هستید که از آنجا خرید مصالح مورد نیاز خود را با تخفیفاتی شگفت انگیز انجام دهید قبل از هر کاری بهتر است اطلاع کافی در مورد قیمت کاشی و سرامیک خاک قرمز آشپزخانه و سرویس بهداشتی طرح جدید یزد به دست آورید.

چرا که یزد جزو اولین شهرهایی است که به تولید و طراحی انواع کاشی در رنگها و طرحهای مختلف می پردازد و شما می توانید با خریداری و استفاده از این محصول به راحتی محصولی فوق العاده و با کیفیت داشته باشید.

تنوع و زیبایی در هر کالایی باعث می شود تا افراد بسیاری به خریداری و استفاده از این محصول جذب شوند برای همین بسیاری از افراد در پی محل مناسبی هستند تا بتوانند با مراجعه به آنجا  کاشی و سرامیک آشپزخانه یزد را که از میزان مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

خریداری کرده و مورد استفاده ی خود قرار بدهند در مراکز مخصوص فروش کاشی و سرامیک شما این امکان را دارید تا محصولاتی متنوع با طرحها و اشکالی مختلف با کیفیتهای متنوع و عالی از برندهایی گوناگوک و شناخته شده را تحت بررسی قرار بدهید تا بتوانید در صورت نیاز محصول مورد نظرتان را تهیه کرده و مورد مصرف قرار بدهید.709

سرامیک دیوار

کاشیها و سرامیک دیوار تولیدی شهر یزد علاوه بر این که در بازارهای داخلی کشور به فروش می رسند به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند از جمله کشورهای مقصد صادراتی می توان به عراق، روسیه، قطر، افغانستان، ارمنستان، گرجستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره نمود که سود آوری بالایی برای کشور داشته و برای استفاده افراد بسیار مناسب است.

البته بسته بندی و نوع کیفیت کالاهایی که به کشورهای دیگر صادر می شوند به ارزش کشور مقصد مربوط می باشد یعنی به این کشورها متناسب با پول و قیمتی که پرداخت می شود و متناسب با بودجه ی مصرف کنندگان وسیله ارسال می شود .

کیفیت نوع کاشی و سرامیک به میزان جذب رطوبت این محصولات بر می گردد محصول باید از میزان مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و به راحتی رطوبت را از خود عبور ندهد و در مقابل عوامل احتمالی چون فشار و نور مقاوم باشد.710

سرامیک سه بعدی

یکی از محصولات صنایع قدیمی در ایران که جزو هنرهای ایرانی به شمار می رود کاشی و سرامیک سه بعدی می باشد که در بسیاری از ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که کارخانه ی سرامیک سه بعدی یزد یکی از بخش هایی است که برای پخش انواع سرامیک سه بعدی محسوب می شود. به دلیل آنکه کاشیها بیشتر در نماها و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد وزن کمتری را تحمل میکند و به همین خاطر از نظر میزان استحکامی با سرامیکها متفاوت است اما سرامیک ها به دلیل قدرت تحمل وزن بالاتری که دارند از آنها در کف ساختمانها به کار برده می شود.711

 

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(