با ورودم به حوضه کفپوش به درامد میلیونی رسیدم

با ورودم به حوضه کفپوش به درامد میلیونی رسیدم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

امروزه کار در حیطه کفپوش پی وی سی و کفپوش های خودرو یکی از زمینه های پرسود برای کسب درآمد است. من با اطلاعاتی که در این زمینه بدست اوردم  توانستم در این حوزه به درآمدهای بالایی برسم و فرد شناخته شده ای در این حوزه باشم.بخشی از اطلاعاتم را در اختیار شما میگذارم تا شما هم بتوانید استفاده کنید و به درامد برسید .

کفپوش پی وی سی

کفپوش های ورقه ای و استیک PVC اغلب به عنوان کفپوش وینیل چسبنده نامیده می شوند. کفپوش پی وی سی  (پلی وینیل کلرید) و کفپوش وینیل به همین دلیل از همان محصولات ساخته شده از پلاستیک مخصوص “پلی وینیل کلرید” ساخته شده، از مزایای مقاومت در برابر رطوبت، عایق صوتی، تمیز کردن آسان و مناسب برای گزاشتن گرمایش در زیر کف می باشد. کفپوش وینیل با چسب یا خود چسب از قبل با چسب پوشش داده می شود سپس یک فیلم محافظ در قسمت پشتی محصول قرار می گیرد. هنگام گذاشتن، شما به سادگی این فیلم را قبل از قرار دادن کاشی خود بر روی تکیه گاه حذف می کنید. بنابراین نیازی به چسب ندارید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

415

کفپوش پی وی سی ایرانی

قیمت کفپوش ایرانی نیز مانند سایر برندهای ایرانی  از جمله کفپوش پی‌وی‌سی ایرانی علاوه بر تاثیر قیمت مواد اولیه و روش تولید برای مصارف ما ایرانیها تحت تاثیر نرخهای بازرگانی، شرکت وارد کننده، نحوه عرضه، حقوق گمرکی و غیره قرار دارد و کیفیت و نوع کفپوش نیز بر قیمت نهایی مصرف کنندگان بی تاثیر نیست. این سطوح را از یک نوع پلاستیک حاصل از محصولات نفتی تولید شده در پتروشیمی تهیه می کنند و بافت کفپوش با توجه به این ماده اولیه ترکیبی از پلاستیک و سایر موارد به کار رفته در لایه های کفپوش پی وی سی می باشد و نوع چینی این کفپوشها از قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

416

کفپوش صندوق عقب خودرو

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که برای داشتن ظاهری زیبا و شیک برای یک خودرو لازم است کفپوش صندوق عقب خودرو می باشد به همین منظور تولید کنندگان بسیاری در کشور اقدام به تولید و خرید و فروش کفپوش صندوق عقب خودرو با بهترین قیمت روز می نمایند. در واقع کفپوش های صندوق عقب خودرو از آن دست لوازمی هستند که تهیه یک مدل مناسب، با کیفیت و البته مقاوم آن تا مدت ها فکر و خیال تان را از بابت داشتن صندوق عقبی تمیز و شیک کاملا راحت و آسوده می نماید که بهترین پیشنهاد ما به شما کفپوش های سه بعدی هستند. این کفپوش ها بس رقیب ترین و جدیدترین کفپوش های حال حاضر بازار جهانی هستند

417

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(