با شروع کسب و کار انواع شیلنگ، زندگیم تغییر کرد

با شروع کسب و کار انواع شیلنگ، زندگیم تغییر کرد

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

زمانی که تصمیم گرفتم با استفاده از کمک اساتید و بزرگان این عرصه قدم به دنیای بزرگ تجارت انواع شیلنگ بگذارم، با هر قدمی که بر میداشتم زندگی و ثروتم تغییری بزرگ تر میکرد. 

شیلنگ آب حیاط 

برای شستشو انواع وسیله نقلیه شیلنگ آب حیاط استفاده می کنند که معمولا پلاستیکی یا فلزی می باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت بالا دارد که در اندازه های متفاوت از ۱۰ تا ۳۵ متر می باشد تا کارگران در رفت و آمد دچار مشکل نشوند و سریع چند تا خودرو را در فاصله زمانی کم بشورند و در افزایش در آمد و رضایت مشتریان خود عملکرد مناسبی داشته باشند. 

برای انواع محصولات کشاورزی شیلنگ آبیاری نصب می شود که به دو روش قطره ای و بارانی صورت می گیرد تا در مصرف منابع طبیعی صرفه جویی لازم انجام شود. این محصول در همان محدوده ای که نیاز دارید سطح مورد نظر را سیراب می کند و همچنین مانع از رشد علف های هرز در اطراف خود می شود. این محصول از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا مواد اولیه کمتری در تولید محصولات استفاده می کنید و همچنین دارای قیمت ارزانی نسبت به لوازم دیگر می باشد. 

224

شیلنگ آب رگلاتور 

در مدل های قدیمی خودرو پراید سوخت رسانی به موتور خودرو توسط قطعه ای به نام کاربراتور صورت می پذیرفت و همچنین گرمای بخاری داخل اتاق خودرو نیز توسط یک شیلنگ آب رگلاتور مخصوص تامین می گردید. البته این نوع خودرو ها به علت احتراق ناقص و ایجاد آلودگی بالا دیگر تولید نمی شوند و هم اکنون خودرو ها به صورت انژکتوری روانه بازار می شوند و وظیفه کنترل سوخت و سوخت رسانی در این نوع خودرو ها به عهده انژکتور و ECU خودرو ها می باشد. در مدل های قدیمی و کاربراتوری آّب داغ سیلندر خودرو با استفاده از شیلنگ های مخصوص جهت گرم کردن فضای داخلی خودرو در فصل زمستان به بخاری وسیله نقلیه منتقل می گردید. 

225

شیلنگ آتش نشانی 

از آنجایی که شیلنگ آتش نشانی با آبهای شور از سازگاری بالایی برخوردار می باشد به همین جهت از آنها در مناطق جنوبی بیشتر استقبال می گردد. همانطور که قبلا گفته شد، شیلنگ اشباخ مثل شیلنگ پهپاد دارای دو نوع برزنتی و اسیدی می باشد که اغلب از شیلنگ ضد اسیدی اشباخ بیشتر استفاده می شود و آن هم به جهت فشار کاری بالا و همچنین طول عمر بیشتر آنها می باشد. میزان تحمل فشار کاری شیلنگهای آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتواند آب را تا مسافتهای بسیار طولانی انتقال دهد. از این رو، فشار کاری این شیلنگها از مهم ترین ویژگی آنها محسوب می شود و درواقع شیلنگ اشباخ فشار ۶۰ بار را می تواند تحمل کند. به همین جهت این نوع شیلنگ امروزه از طرفداران زیادی برخوردار بوده و اکثر آتش نشانیها از آن استفاده می کنند. قابل ذکر است تا بدانید که معمولا شیلنگهای آتش نشانی ضد اسید اشباخ را بیشتر برای مصارف آتش نشانی و همچنین شرکتهای پتروشیمی و نفت کاربرد دارند. همانطور که می دانید، شیلنگ اشباخ که برای اطفا حریق به کار می رود دارای جنسی از نیترل و همچنین پلاستیک می باشد. 

226

  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(