با داشتن شغلی دوم مشکلات خودم را سامان دهی کردم

با داشتن شغلی دوم مشکلات خودم را سامان دهی کردم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

احتمالا شمایی که قصد داشتن شغل دوم را دارید و شرایطتان به صورتی نیست که بتوانید برای این شغلتان هم زمان بگذارید و از طرفی هم زمان شغل دوم باید شناور باشد. من توانستم با روزانه دو ساعت کار در حوزه کفپوش پی وی سی ایرانی از طریق اینترنت به درآمد چشم گیری دست پیدا کنم.

کفپوش پی وی سی

لایه ای از جنس pvc که در سطح زیر و روی آن بوسیله فیلم که در واقع رنگ و طرح کفپوش پی وی سی است پوشیده شده و لایه رویی آن براق و بی رنگ بوده و دارای برجستگی های بسیار ریزی در لایه نهایی است .  نسل جدید کفپوش ها که امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته،از لحاظ رنگ و طرح شبیه پارکت و لمینت هستند کفپوش pvc قیمت  مناسب تری دارند براحتی نصب و تعویض میشوند از مقاومت خوبی برخوردارند و عاری از بسیاری از مشکلاتی که سایر  کفپوش ها دارند هست. دربرابر آب مقاوم هستند و براحتی در آشپزخانه هم مورد استفاده قرار میگیرند نیازی به واکس و  ساب ندارند در زمستان گرم و عایق حرارتی بوده و تابستان کاملا خنک هستند عدم رشد کپک و قارچ و حتی نمونه هایی از  آن آنتی باکتریال هم هستند این ویژگی های منحصر بفرد کفپوش های pvc را به یک محصول مطلوب و محبوب تبدیل کرده است. امروزه سبک سازی سازه مورد توجه قرار گرفته و بیشتر سازندگان  بدنبال استفاده از متریال هایی هستند که وزن ساختمان را کاهش دهد در این خصوص کفپوش پی وی سی گزینه مناسبی میتواند باشد.

412

کفپوش پی وی سی ایرانی

کفپوش پی وی سی ایرانی  نه تنها از نظر زیبایی ظاهری بسیار شکیل و متنوع هستند بلکه از نظر مقاومت، تثبیت رنگ و طرح و سایر مشخصات فیزیکی نیز از استانداردهای لازم برخوردار هستند و بسیار پرطرفدار می باشند. کفپوشها را از مواد و تجهیزات خاصی تهیه می کنند که با توجه به کیفیت مواد اولیه و مکانیسم به کار رفته و عوامل مختلف دیگر قیمت کفپوش پی وی سی ترک یا سایر تولید کنندگان متغیر می باشد.با توجه به اینکه اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این کفپوش ها نوعی پلیمر به نام pvc است و این ماده از مشتقات نفت می باشد به طبع هر تغییری در قیمت نفت و فرآورده های نفتی بر نوسانات قیمتی این محصول نیز تاثیر میگذارد.

413

کفپوش رولی رنگی

برای پوشش کف ساختمان کفپوش رولی رنگی ضخیم و ساده یکی از بهترین گزینه ها است که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود اما به عنوان خریدار یا مصرف کننده در مورد این محصول چه اطلاعاتی دارید؟ آیا برای تهیه و سفارش ارزان انواع کفپوش رولی، نمایندگان مجاز را می شناسید؟ اگر در مورد خرید عمده انواع کفپوش رولی تردید دارید، مقاله پیش رو را مطالعه کنید تا اطلاعاتی جامع و کامل درباره این محصول به دست آورید.

414

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(