ایده های نوین برای راه اندازی کسب و کار خود با سرمایه کم

ایده های نوین برای راه اندازی کسب و کار خود با سرمایه کم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

ایده های نوین و جدیدی برای راه اندازی کسب و کار خود آن هم با سرمایه کم وجود دارد فقط کافیست در مسیر درستی قرار بگیرید تا بتوانید این ایده ها را کشف کنید اما من در زمینه انواع انگور فعالیت خود را آغاز کردم میخواهم این راهکار ها را که خود توسط آنها ثروتمند شدم را با شما به اشتراک بگذارم پس در ادامه با این محصول بیشتر آشنا شوید.

انگور شاهانی

میوه ها یکی از حیاتی ترین محصولاتی بوده که انسان با مصرف آن موادهای معدنی بدن خود را تامین می کند، یک میوه مانند انگور شاهانی کاملا خون ساز بوده که در استان قزوین با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.

همان طور که می دانید انگورها یکی از میوه هایی بوده که سرشار از خاصیت و فواید بوده و مصرف آن برای کارکرد بهتر اجزای بدن مناسب است.

در تب سنتی به این نوع میوه اشاره بسیار شده و قدمت آن تقریبا از هزاران سال قبل بر می گردد، که برای درمان و خون سازی بدن از میوه انگور شاهانی استفاده می کردند.

این نوع میوه سرشار از ویتامین، کلسیم، فسفر، آب و منیزیم بوده که با مصرف آن تقریبا موادهای مورد نیاز بدن را از یک میوه تهیه می کند.

528

انگور قرمز

امروزه یکی از محصولاتی که به حجم بالا مورد معامله قرار می گیرد و سفارش برای آن در داخل و خارج از کشور بسیار زیاد است محصول انگور قرمز است که می ‌توان از آن به صورت میوه و یا محصولات دیگر که از این محصول به دست می آید استفاده نمود.

از آنجایی که کاربرد زیادی در مواد غذایی دارد همواره مورد توجه مردم بوده و نیاز برای این محصول در بازار بسیار زیاد است.

خوشبختانه در کشور ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب حجم بالایی از انواع انگور در رنگهای مختلف به صورتهای بی هسته و با هسته تولید می شود و علاوه بر اینکه توانسته نیاز بازار داخلی را برای این محصول برطرف نماید.

529

انگور سیاه

از انگور سیاه می توانید به شیوه های مختلف و گوناگون استفاده کنید ما در این مقاله به خیلی از مصارف این نوع از محصول می پردازیم: ۱ مویز(نگور خشک شده) سرشار از مواد مغذی است که در درمان بسیاری از بیماری هایی همانند یبوست ‌کم‌خونی و عملکرد جنسی  مؤثر هست و به افزایش عملکرد بهینه بدن کمک می کند و و ورزشکاران از کشمش برای افزایش وزن خود استفاده می‌کنند.

یکی از نهالهای مرغوب و پر طرفدار این مجموعه نوع سیاه بوده که از بهترین اقسام شناخته شده و قابلیت صادراتی را نیز دارا می باشد. از عمده ویژگیهای نهال خوب این است که مناسب برای تهیه کشمش شیرین بوده که از نوع با کیفیتی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند.

انگور سیاه برای مو و زیبایی آن نیز تأثیر بسیار زیادی دارد آنها باعث درخشان شدن موها و رشد بیش از اندازه مو می شوند همچنین سبب زیبایی پوست شده و تمامی عارضه های موجود در پوست را از بین می برد.

530

 

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(