آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2

آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2

0% رضایت کاربران (0رای)

آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2 در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به یکی از جدیدترین آیپد پرو های شرکت اپل بپردازیم؛ بنظر میرسد آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2 رونمایی شده است. ...

چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

64757294 5d5d 4ef5 b30f ddf482d76d79 1

در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به یکی از جدیدترین آیپد پرو های شرکت اپل بپردازیم؛ بنظر میرسد آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2 رونمایی شده است.

 

شرکت اپل هر ساله محصولات بسیاری مانند : گوشی های آیفون پرچمدار ، ایرپاد ، اپل واچ ، آیپد ، آیپاد ، مک بوک و …. را به بازار کالاهای هوشمند ارائه می کند. یکی از محصولات پرطرفدار ای که هر ساله بسیاری از کاربران را منتظر نگه می دارد آیپد های اپل هستند. آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل یکی از جدید ترین محصولات این شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در دو مدل ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچ رونمایی شده است که یکی از بهترین ویژگی ها و تغییر در این آیپد پرو اپل بهره مندی از تراشه پرقدرت M2 است که عملکردی بسیار قوی تر به نسبت نسخه قبلی این سری از آیپد های اپل را می دهد.

 

اگر شما هم قصد خرید آیپد پرو ۲۰۲۲ را دارید بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا درباره آن مطالعه کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل آشنا شوید. خرید اقساط گوشی و خرید اقساط آیپد بدون پیش پرداخت را میتوانید در سایت موبایل استقلال تجربه کنید و در سریعترین زمان جدیدترین گجت های هوشمند روز دنیا را بدون کوچکترین پیش پرداخت در اختیار خود داشته باشید.

 

یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ نسل جدید آیپد پرو های این شرکت بود که طبق اخباری که قبل از رونمایی منتشر شده بود این محصول از Wifi 6E پشتیبانی میکند و قلم اپل ( Apple Pencil ) از دیگر ویژگی هایی است که از آن بهره می برد. قلم اپل در نسل جدید آیپد پرو های این شرکت از فاصله ۱۲ میلیمتری نمایشگر شناسایی می شود کاربر توانایی پیش نمایش از طراحی خود را دارد که ابتدا پیش نمایش طراحی را ببیند و سپس طرح را روی نمایشگر اجرا کند.

 

آیپد پرو ۲۰۲۲

 

آیپد پرو ۲۰۲۲ یکی از پیشرفته ترین صفحه نمایش ها را در بین دستگاه های قابل حمل دارد که در کنار آن با سیستم صوتی متشکل از چهار اسپیکر تجربه گوش دادن به موسیقی را چند برابر لذت بخش تر از نسخه های قبلی کرده است. این محصول اپل در دو مدل ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچ در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ یعنی ۴ آبان سال ۱۴۰۱ پیش فروش آن ها آغاز می شود که می توانید اقدام به خرید جدیدترین آیپد اپل کنید.

 

قیمت آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل ۱۱ اینچی برابر ۷۹۹ دلار و قیمت آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل ۱۲.۹ اینچی برابر ۹۹۹ دلار است.

 

نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۲

55bf3231 0bab 48a8 85f9 b2185197c72d 1

نمایشگر در آیپد ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از آنجایی که تفاوت آیپد با گوشی های آیفون تنها در بزرگتر شدن صفحه نمایش است پس مانور بر روی نمایشگر آیپد ها بسیار بیشتر است زیرا کاربران تنها به علت داشتن صفحه‌نمایش بزرگ است که اقدام به خرید آیپد می کنند.

 

در نسل جدید آیپد پرو های اپل طراحی که در سال ۲۰۱۸ توسط این شرکت به نمایش گذاشته شد استفاده شده است. نبود دکمه هوم و داشتن لب های تخت از ویژگی هایی است که بر روی نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۲ استفاده شده است البته این طراحی با وجود گذشت چهار سال هنوز هم جز طراحی های مدرن و جذاب به نظر می رسد و نمی توان شکایتی از اپل در رابطه با این حرکت داشت.

 

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ دارای نمایشگر Mini LED از نوع Liquid Retina XDR است که از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ بهره مند شده است و آیپد پرو ۱۱ اینچ از پنل Liquid Retina و رزولوشن ۱۶۶۸ در ۲۳۸۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ بهره می برد. پس در مدل ۱۱ اینچ آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل خبری از فناوری Mini LED نیست و این فقط بر روی مدل ۱۲.۹ اینچی مورد استفاده قرار می گیرد‌. رنگ ها به خصوص رنگ مشکی در این سری از آیپد های جدید اپل با کنتراست بهتری نمایش داده می شوند.

وجود فناوری دالبی ویژن ، پشتیبانی از HDR10 ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ، روشنایی متوسط ۶۰۰ نیت ( آیپد ۱۱ اینچ ) ، روشنایی متوسط هزار نیت و حداکثر ۱۶۰۰ نیت ( آیپد ۱۲.۹ اینچ ) ، پشتیبانی از طیف رنگ گسترده و نمایشگر True-Tone از دیگر ویژگی های نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل هستند.

 

پردازنده M2 ویژگی دیگر از آیپد پرو ۲۰۲۲

a30212f7 7e4b 4e14 bc38 a54a7d3c3f6e

آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل با پردازنده M2 ارائه می شود. پردازنده M2 یکی از پرقدرت ترین پردازنده های روز دنیا است که دارای موتور ۱۶ هسته‌ای است اگر بخاهید از این پردازنده را بهتر درک کنید باید بدانید که می‌تواند ۱۵.۸ میلیون عملیات را در هر ثانیه پردازش کند. اگر بخواهیم پردازنده M2 را با پردازنده نسل قبل M1 مقایسه کنیم ۴۰ درصد پردازش برنامه ها در نسخه جدید این پردازنده بیشتر شده است. و با پهنای باند حافظه ۱۰۰ گیگابایت بر ثانیه می توان گفت که ۵۰ درصد از نسخه قبلی خود باز هم پیشرفت و افزایش داشته است.

 

قدرت پردازش بالا پردازنده M2 علاوه بر یک عملکردی بسیار شایسته و قابل قبول بر روی سیگنال تصویر هم تاثیر گذار است و در کنار دوربین های قدرتمندی که در پنل پشتی آیپد ۲۰۲۲ قرار گرفتند می تواند برای اولین بار ویدیو ProRes ضبط کند.

مشخصات آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل

63f9343f b5b4 4214 b657 d9eb3a30f809

آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل دارای مشخصات بسیاری است و از آنجایی که طبق به روزترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است تمامی ویژگی های منحصر به فرد را در خود جای داده است.

 

آیپد پرو ۲۰۲۲ دارای یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسل از نوع لنز واید با حالت فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و یک لنز ۱۰ مگاپیکسل از نوع لنز اولترا واید با پوشش ۱۲۵ درجه است که در کنار آنها یک اسکنر TOF 3D Lidar به عنوان سنسور تشخیص عمق تصویر قرار گرفته است و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل مجهز به لنز اولترا واید با پوشش ۱۲۲ درجه مجموعه دوربین های آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل را تشکیل داده اند.

 

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم جدیدترین آیپد اپل از قلم لمسی Apple Pencil که نسل دوم سری اپل پنسیل است استفاده می کند. بعد از روی کار آمدن قلم لمسی اپل تجربه های بسیار متفاوتی در هنگام کار با آیپد را برای کاربران رقم زد. آیپد پرو ۲۰۲۲ توانایی تشخیص اپل پنسل یا همان قلم لمسی اپل را در فاصله ۱۲ میلیمتری در بالای نمایشگر دارد تا کاربر بتواند پیش نمایشی از محل برخورد اپل پنسل بر روی نمایشگر را ببیند.

 

آیپد پرو ۱۱ اینچ اپل نسخه ۲۰۲۲ دارای ابعاد ۲۴۷.۶ در ۱۷۸.۵ در ۵.۹ میلیمتر و با وزنی حدود ۴۶۶ گرم در نسخه وای فای و ۴۷۰ گرم در نسخه ۵G ارائه میشود ، در کنار آن آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ اپل نسخه ۲۰۲۲ دارای ابعاد ۲۸۰.۶ در ۲۱۴.۹ در ۶.۴ میلی متر و با وزنی حدود ۶۸۲ گرم در نسخه وای فای و ۶۸۵ گرم در نسخه ۵G ، هر دوی آیپد ها اپل در دو رنگ نقره ای و خاکستری ارائه می شوند.

  • ۱ آذر ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(