دانلود زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت ۸ هشتم 🔥(سید حسین موسوی)

دانلود زندگی پس از زندگی فصل ۵ قسمت ۸ هشتم 🔥(سید حسین موسوی)

85% رضایت کاربران (242رای)
سال انتشار : محصول :

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

  • وضعیت پخش 40 دقیقه
  • روز پخش پنجشنبه, شنبه, دو‌شنبه, چهارشنبه, سه‌شنبه, جمعه, یک‌شنبه
  • شبکه شبکه 4
  • سال های پخش 1403
  • زبان
  • مدت زمان 45 دقیقه
۳.۹/۵ - (۱۱ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

زندگی پس از زندگی – ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

این قسمت:  تاوان ، تجربه گر: سید حسین موسوی
دوشنبه  ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

…………………………………..

دانلود با لینک مستقیم

…………………………………..

دانلود قسمت های قبلی

 

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در روزهای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ روانه آنتن می‌شود.

قسمت اول برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه، بیست‌ویکم اسفند ۱۴۰۲، یک روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان پخش شد.

چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تولید نشدن فصل جدید «زندگی پس از زندگی» منتشر شد، اما عباس موزون مجری و تهیه‌کننده این برنامه با برطرف کردن مشکلات توانست این برنامه را به آنتن برساند.

تداخل زمان پخش این برنامه پرمخاطب با سایر ویژه‌برنامه افطار موجب شد که مدیران سیما ساعت پخش جدیدی را برای آن در نظر بگیرند، بنابراین فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» حالا همزمان با سریال‌های مناسبتی رمضان پخش می‌شود و باید با مجموعه‌های نمایشی رقابت کند.

65f403f92615d

هر چهار فصل برنامه «زندگی پس از زندگی» در روزهای ماه مبارک رمضان سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ روی آنتن رفته‌اند؛ در این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون داستان‌های شنیدنی افرادی که خارج شدن از کالبد انسانی و سفر به عالم برزخ را تجربه کرده‌اند، روایت می‌شود.

در این برنامه مخاطبان میهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب در نقاط مختلف ایران و جهان می‌شوند.

ساعت پخش زندگی پس از زندگی

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای است متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای دقایق عرفانی پیش از افطار. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالمی دیگر می‌شوند.

ساعت تکرار زندگی پس از زندگی

پخش فصل پنجم این برنامه از ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است. این فصل ۳۱ قسمت بوده و هرروز ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود. ساعات تکرار این برنامه ۱ بامداد و ۱۲:۳۰ بعد از ظهر است.

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • ۰