دانلود فیلم اژدر

دانلود فیلم اژدر

60% رضایت کاربران (5رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود قرار گرفت

فیلم اژدر،داستان فیلم درباره مردی از قشر ضعیف جامعه است که به یک باره قدرت و توانمندی های خاصی کسب میکند و همین موضوع سبب بروز تغییر رفتار در او و اطرافیانش میشود و ... .

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 86 دقیقه
۵/۵ - (۲ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

دانلود فیلم اژدر با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani Azhdar

فیلم اژدر سایت سنتر دانلود
فیلم اژدر سایت سنتر دانلود

درباره فیلم اژدر

اژدر نام فیلمی در ژانر کمدی اجتماعی، محصول سال ۱۳۹۷ است که جدید ترین فیلم سینمایی بلند رضا سبحانی می باشد و خودش تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارد. جاوید سبحانی نیز، فیلمنامه این اثر را بر اساس طرحی از محمدرضا آریانفر و یزدان عشیری نوشته است. فیلم های «رژیم طلایی» ، «خاک سرد» و «زیستن» از جمله آثار ساخته شده قبلی این کارگردان می باشد.

این فیلم سرشار از موقعیت های جذاب کمدی و در فضایی طنز به بررسی برخی مشکلات معیشتی جامعه نیز پرداخته است و از این جهت موفق عمل نموده است. میرطاهر مظلومی به عنوان نقش اصلی فیلم در کنار بازیگران مطرحی همچون بهاره رهنما، شهره لرستانی و سایر بازیگران مشهور طنز کشور که در فیلم نقش آفرینی کرده اند، حضور دارد. دو چهره جنجالی اینستاگرام رضا پرستش، که به بدل مسی معروف است و دجی حسین فسنقری، که به فعالیت مجازی در حوزه موسیقی طنز میپردازد از جمله چهره های جنجال برانگیز حاضر در این فیلم می باشند. از آنجا که برخی شوخی های موجود در فیلم مناسب تمامی سنین نیست، فیلم دارای محدودیت سنی برای افراد زیر سیزده سال می باشد. شما می توانید برای دانلود فیلم سینمایی اژدر از طریق سایت سنتر دانلود اقدام به بارگذاری و مشاهده فیلم نمایید.

[ لینک های دانلود فیلم ]

 

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳.۸ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۸ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۶۴ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۳۵ مگابایت

================

دانلود با همه کیفت ها

خلاصه داستان فیلم اژدر

داستان فیلم درباره مردی از قشر ضعیف جامعه است که به یک باره قدرت و توانمندی های خاصی کسب میکند و همین موضوع سبب بروز تغییر رفتار در او و اطرافیانش میشود و … .

بازیگران فیلم اژدر

میرطاهر مظلومی، بهاره رهنما، علی انصاریان، لوون هفتوان، شهره لرستانی، نادر سلیمانی، یوسف صیادی، نصرالله رادش، آرش نوذری، نعیمه نظام دوست، آذین رئوف و محمد شیری از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم حضور دارند.

تصاویر بازیگران فیلم اژدر سایت سنتر دانلود
تصاویر بازیگران فیلم اژدر سایت سنتر دانلود

سایر عوامل فیلم اژدر

تهیه کننده و کارگردان: «رضا سبحانی»، نویسنده: «جاوید سبحانی»، تدوین: «نازنین مفخم و شیما شکری»، مدیر فیلمبرداری: «فریدون شیردل»، مجری طرح: «پیمان جعفری»، مدیر تولید: «فروغ شاهسوند»، برنامه ریز و دستیار کارگردان: «محمد عبدی زاده»، صدابردار: «امیر شاهوردی»، ترکیب و طراحی صدا: «عرفان یزدی»، دستیار اول فیلمبردار: «غلام ولدخانی»، موسیقی: «مانی منادی زاده»، طراح صحنه و لباس: «جهانگیر میرزاجانی»، طراح گریم: «پدرام زرگر»، جلوه های ویژه بصری: «امین نوذری»، تصویر و صدا: «استودیو اندیشه»، سرمایه گذاران: «رضا سبحانی و امین عابدینی»، تبلیغات: «کانون تبلیغاتی سوفیا».

تصاویر فیلم اژدر سایت سنتر دانلود
تصاویر فیلم اژدر سایت سنتر دانلود

اژدر: نقدی بر یک کمدی ناموفق

فیلم “اژدر” به کارگردانی رضا سبحانی و نویسندگی جاوید سبحانی، محصول سال ۱۳۹۶، کمدی ناموفقی است که با وجود حضور بازیگران شناخته شده، نتوانسته در جلب نظر مخاطبان و منتقدان موفق عمل کند.

داستان فیلم:

اژدر (با بازی امیر جعفری) مردی فقیر و ساده است که در یک گاوداری کار می‌کند. او به طور اتفاقی با یک شاخ گاو جادویی روبرو می‌شود که به او قدرت و ثروت فراوانی می‌دهد. اما این قدرت، زندگی اژدر را به کلی تغییر می‌دهد و او را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند.

نقد فیلم:

“اژدر” از همان ابتدا با مشکلاتی در فیلمنامه خود روبرو است. داستان فیلم نه تنها تکراری و کلیشه‌ای است، بلکه شخصیت‌ها نیز به طور کامل پرداخت نشده‌اند و عمق کافی ندارند.

از دیگر مشکلات فیلم، شوخی‌های سخیف و بی‌مزه آن است که بیشتر به لودگی شباهت دارند تا کمدی. فیلم “اژدر” در تلاش است تا با استفاده از شوخی‌های جنسی و توهین‌آمیز، مخاطب را بخنداند، اما این تلاش‌ها به وضوح ناکام می‌مانند.

کارگردانی فیلم نیز ضعیف و آشفته است. ریتم فیلم کند و نامنظم است و سکانس‌های مختلف فیلم به طور نامناسب به هم چسبیده شده‌اند.

نقاط قوت فیلم:

فیلم “اژدر” به جز چند سکانس معدود، نقطه قوت قابل توجهی ندارد.

نقاط ضعف فیلم:

  • فیلمنامه ضعیف و کلیشه‌ای
  • شخصیت‌های پرداخت نشده
  • شوخی‌های سخیف و بی‌مزه
  • کارگردانی ضعیف و آشفته
  • ریتم کند و نامنظم

جمع‌بندی:

فیلم “اژدر” یک کمدی ناموفق است که به دلیل مشکلات متعددی که دارد، نمی‌تواند مخاطب را راضی کند. این فیلم نه تنها از نظر فیلمنامه و کارگردانی ضعیف است، بلکه شوخی‌های سخیف و بی‌مزه‌ آن نیز باعث می‌شود تا از تماشای آن لذت نبرید.

برای دانلود فیلم اژدرکلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

  • ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(