دانلود قسمت چهاردهم سریال شهرک کلیله و دمنه | قسمت ۱۴ سریال شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند

دانلود قسمت چهاردهم سریال شهرک کلیله و دمنه | قسمت ۱۴ سریال شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند

81% رضایت کاربران (67رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت 14 اضافه شد✔️

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت، آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند…

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • وضعیت پخش در حال پخش
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • مدت زمان 50 الی 60 دقیقه
۴.۱/۵ - (۱۵ امتیاز)

دانلود قسمت چهاردهم سریال شهرک کلیله و دمنه Kelile va Demne با لینک مستقیم و حجم کم

قسمت ۱۴ سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه با کیفت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p

سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت ۱۴ به کارگردانی (مرضیه برومند)

download Shahrake Kelile va Demne ghesmat 14

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

 

[لینک های دانلود نیم بها]

لینک ها پس از انتشار این قسمت فعال خواهند شد

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۵.۱ GB

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۹ GB

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۲ GB

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۵۹۹ MB

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۴۶ MB

================

دانلود با همه کیفیت ها

================

|دانلود همه قسمت های سریال شهرک کلیله و دمنه|

 

سریال عروسکی ” شهرک کلیله و دمنه ” به کارگردانی مرضیه برومند، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کورش نریمانی (بر اساس طرحی از مرضیه برومند)  است.

صداپیشگان:
آزاده مویدی فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی‌مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی‌ راضی، آزاده اسماعیل خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند

بازی‌‌دهندگان عروسک‌:

علی اعتصامی‌ فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور، هانی حسینی و محمد اعلمی

بررسی سریال شهرک کلیله و دمنه

سریال شهرک کلیله و دمنه یک مجموعه نمایشی عروسکی همراه با نکته های پندآموز و طنز است. کتاب کلیله و دمنه توسط نویسنده ای هندی به زبان سانسکریت نوشته شده است. داستان های این کتاب به حدود ۲۰ قرن گذشته باز می گردد. در زمان پادشاه ساسانی این کتاب توسط یک طبیب از هند به ایران آورده و توسط خود او ترجمه شد. این کتاب بسیار ارزشمند از زبان دو گرگ نوشته شده است. دو گرگی که نامشان کلیله و دمنه است، این داستان ها را تعریف کرده اند. داستان های این کتاب شامل زندگی، دوستی و دشمنی حیوانات است. داستان هایی که هر کدام موضوعی جداگانه دارد و در هر داستان نکاتی آموزنده برای کودکان و نوجوانان قرار دارد. این داستان ها برگرفته از موضوعات اخلاقی و راه و روش هایی برای زندگی بهتر و آموزش راه و رسم زندگی است.

فهرست داستان های کتاب کلیله و دمنه، ماهی خوار و خرچنگ، موش آهن خوار، شتر ساده لوح و کلاغ ناقلا، فیل ها در چشمه ی ماه، داستان موش و گربه، آهو و لاک پشت، ماهی کوچولو، کبوتر ها و زاغ، مرغابی ها و لاک پشت نادان، دختری که موش بود، درخت سخن گو، خرگوش دانا و شیر مغرور، مار بدجنس و شغال دانا، کلاغی که قدر خود را نمی دانست، مرد خوش خیال، خرگوش حسود و گاو قهوه ای، مرد دهن بین، روباه باهوش، قورباغه و خرچنگ دانا، گربه ناقلا، قلب میمون، مار حیله گر، مرد ثروتمند و دزدان احمق، جواهر فروش و مرد نوازنده، گرگ و مرد شکارچی، شیر گَر، ماهی خوار خیالباف، شغال دانا و شیر دهن بین، شیر پر خور، پسر پادشاه و پرنده ی مادر، میمون بیچاره، انتقام خوابگزاران نا اهل، میمون و مار و ببر، مرد هیزم شکن، کبوتر عجول، آز و مال است.

این داستان ها بسیار معروف است و بارها کارتون هایی با همین موضوعات از رسانه های مختلف پخش شده است. یکی از این داستان های معروف، داستان مرغابی ها و لاک پشت نادان است که درباره لاک پشتی است که از مرغابی ها در خواست می کند تا او را از مسیر آسمان به جایی ببرند. مرغابی ها قبول می کنند و از او می خواهند تا چوبی را به دهان بگیرد و دو طرف این چوب را دو مرغابی بگیرند و او را به آسمان ببرند. فقط لاک پشت باید حواسش جمع باشد که دهانش را باز نکند، چون از آسمان می افتد و کشته می شود. اما لاک پشت طاقت نمی آورد و دهانش را باز می کند و از آن بالا به پایین پرت می شود.

خانم مرضیه برومند این بار با یک سریال عروسکی زیبا مهمان خانه های ما هستند. این سریال زیبا و دیدنی با نگاهی به داستان های آموزنده کتاب کلیله و دمنه ساخته شده است و مانند همه سریال های خانم برومند حس و حال بسیار خوبی خواهد داشت. عروسکهای این سریال تماشایی می توانند مانند عروسکهای قدیمی سریال های خانم برومند برای ما تداعی کننده حس های قشنگی باشد.

این مجموعه عروسکی را خانم مرضیه برومند به زیبایی کارگردانی کرده اند و آقای مصطفی احمدی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

برای داشتن لحظاتی شاد و مفرح نه تنها برای فرزندانمان بلکه برای خودمان به دیدن این سریال عروسکی می نشینیم. دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه را می توانید به راحتی از سایت های معتبر انجام دهید. این سریال را می توانید به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها از شبکه نمایش خانگی  از سایت سنتر دانلود دانلود و تماشا کنید.

 

برای دانلود کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی رایگان و قانونی

به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال خارجی

در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت دانلود فیلم های دیگر میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰