دانلود سریال آقازاده قسمت هشتم

دانلود سریال آقازاده قسمت هشتم

56% رضایت کاربران (9رای)
محصول :

سریال آقازاده قسمت 8 هشتم،قصه سریال آقازاده بر پایه قصه ای جذاب و پر تنش می باشد، که به مسائل سیاسی اجتماعی روز در کنار موضوعی عاشقانه می پردازد. شخصیت اصلی داستان، حامد در شغل دادیاری است. ماجرای اصلی سریال از آنجایی آغاز می گردد که حامد با پرونده ای عجیب مواجه می شود که پای آقازاده ها و عشق سابقش به میان می آید و اتفاقات جدیدی را رقم میزند..

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • وضعیت پخش جمعه
  • روز پخش جمعه
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1398،1399
۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دانلود سریال آقازاده قسمت هشتم با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم در سنتر دانلود

download serial aghazadeh ghesmat 8

 

سریال آقازاده به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و ساخته ی بهرنگ توفیقی است. این مجموعه در کنار پرداختن به مسائل اجتماعی و سیاسی روز، رنگ و بویی عاشقانه نیز دارد. چهره های مشهور و توانمندی که در این سریال حضور دارند، جذابیت آن را برای تماشاگران دوچندان کرده است.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

دانلود رایگان سریال آقازاده قسمت هشتم

[لینک های دانلود]

دنلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۲ گیگابایت

================

 دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۶۷۹ مگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۳۳۹ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۲۰۸ مگابایت

================

دانلود با همه کیفیت ها

 

درباره سریال آقازاده قسمت هشتم

سریال آقازاده، مجموعه ی جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا می باشد. بعد از سریال پر بیننده «قلب یخی»، به طراحی و نویسندگی حامد عنقا، این بار او اثر جدیدی را با همکاری بهرنگ توفیقی  برای شبکه نمایش خانگی ساخته اند که با حضور بازیگران مشهور و توانمندی همچون امین حیایی، نیکی کریمی، مهدی سلطانی، امیرآقایی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، امین تارخ، مسعود فروتن، سینا مهراد و بازیگران با تجربه دیگری که با این سریال همکاری میکنند؛ بدون شک جزو پر بیننده ترین های نمایش خانگی خواهد بود. سریال های «پدر» ، «انقلاب زیبا» و «بر سر دوراهی» کارهای مشترک قبلی بهرنگ توفیقی با حامد عنقا می باشد. سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد که با بازی  نقش حامد در سریال پدر محبوبیتش دو چندان شد و سکوی پرتاب خوبی برایش بود، این بار نیز نقش حامد سریال آقازاده را بازی کرده است. به گفته نویسنده، موضوع این سریال مانند قلب یخی مجموعه ای با رنگ و بویی عاشقانه و همانگونه که از نام فیلم پیداست مسائل سیاسی و اجتماعی نیز در داخل این مجموعه گنجانده شده است.

برای دانلود سریال آقازاده که در ۲۴ قسمت ساخته شده است، می توانید از شنبه ۳۱ خرداد ماه از طریق سنتر دانلود اقدام به دانلود و تماشای اولین قسمت از این سریال کنید.

خلاصه سریال آقازاده قسمت ۸ هشتم

داستان سریال بر پایه قصه ای جذاب و پر تنش می باشد، که به مسائل سیاسی اجتماعی روز در کنار موضوعی عاشقانه می پردازد. شخصیت اصلی داستان، حامد در شغل دادیاری است. ماجرای اصلی سریال از آنجایی آغاز می گردد که حامد با پرونده ای عجیب مواجه می شود که پای آقازاده ها و عشق سابقش به میان می آید و اتفاقات جدیدی را رقم میزند…

بازیگران سریال آقازاده

امین حیایی، نیکی کریمی، امیر آقایی، کامبیز دیرباز، سینا مهراد، مهدی سلطانی، جمشید هاشم پور، امین تارخ، مسعود فروتن، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، دیبا زاهدی، سامیه لک، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس، محمدحسین لطیفی و سعید داخ بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

عوامل ساخت و تولید این سریال :

  •  به کارگردانی: بهرنگ توفیقی
  •  تهیه کننده: حامد عنقا
  • نویسنده:حامد عنقا
  •  مدیر تصویربرداری:
  •  طراح صحنه و لباس:
  •  طراح چهره پردازی:
  •  مدیر صدابرداری:

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

برای دانلود سریال آقازاده قسمت ۵ پنجم میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید

دانلود سریال موچین

دانلود سریال دل

دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال خاتون

دانلود سریال گیسو فصل دوم عاشقانه

دانلودسریال سیاوش

دانلود سریال جیران

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال ملکه گدایان

  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰