دانلود فیلم سونامی

دانلود فیلم سونامی

4.7/10 9
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود قرار گرفت

داستان فیلم سونامی روایتگر  مشکلات و چالش های پیشروی  ورزشکاران تا رسیدن به هدفشان می باشد. در خلاصه فیلم اینگونه آمده است که: مرتضی «بهرام رادان» که یک ورزشکار حرفه ای تکواندو است، برای اینکه به حریف اسرائیلی نخورد بنا به گفته مربی مجبور به باخت جلوی حریفی که توانایی شکستش را داشت می شود و ورزش حرفه ای را کنار می گذارد. ولی با پناهنده شدن چند ملی پوش در دانمارک، دوباره به تیم ملی دعوت می شود و... 

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 97 دقیقه
۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani Sunami

درباره فیلم سونامی

 فیلم سینمایی سونامی محصول سال ۱۳۹۷ درامی ورزشی است، که اولین اثر بلند سینمایی میلاد صدر عاملی در مقام کارگردانی است. دستیار کارگردان و ساخت چند فیلم کوتاه، مستند و بازی در نقش امیر در فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» کارنامه وی را تشکیل می دهد. فیلمنامه سونامی، با همکاری علی اصغری و صدرعاملی نوشته شده است. تهیه کنندگی کار را نیز  علی سرتیپی برعهده دارد. ژانر کمتر پرداخته شده ی، ورزشی که جای خالی آن در فیلم های ایرانی دیده می شد، در سونامی به خوبی نمایش داده شده است.

پرداختن به دغدغه ها و مشکلات ورزشکاران کشورمان در قالب روایت زندگی یک تکواندو کار، به همراه بررسی برخی مسائل اجتماعی در کنار آن داستان فیلم را تشکیل می دهد. موضوع  تعدد روایت های بی پایان در فیلم،  یکی از مورد های  است که اکثر منتقدین به آن پرداخته اند. با این حال حضور بهرام رادان و مهرداد صدیقیان  به عنوان نقش های اصلی فیلم، و بازیگران مشهور دیگری که در فیلم ایفای نقش می کنند، تماشای آن را برای بینندگان کارهای این هنرمندان جذاب تر می کند. برای دانلود فیلم سونامی شما می توانید از طریق سنتردانلود اقدام به بارگذاری و مشاهده فیلم نمایید. 

 

لینک های دانلود فیلم

 

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳.۸ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۷ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۲۴ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۹۴ مگابایت

================

دانلود با همه کیفیت ها

 

 

خلاصه داستان فیلم سونامی

داستان فیلم سونامی روایتگر  مشکلات و چالش های پیشروی  ورزشکاران تا رسیدن به هدفشان می باشد. در خلاصه فیلم اینگونه آمده است که: مرتضی «بهرام رادان» که یک ورزشکار حرفه ای تکواندو است، برای اینکه به حریف اسرائیلی نخورد بنا به گفته مربی مجبور به باخت جلوی حریفی که توانایی شکستش را داشت می شود و ورزش حرفه ای را کنار می گذارد. ولی با پناهنده شدن چند ملی پوش در دانمارک، دوباره به تیم ملی دعوت می شود و… 

 

بازیگران فیلم سونامی

در این فیلم مهرداد صدیقیان، بهرام رادان، محمدرضا غفاری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و علیرضا شجاع نوری نقش آفرینی کرده اند. 

تصاویر بازیگران فیلم سونامی سایت سنتر دانلود
تصاویر بازیگران فیلم سونامی سایت سنتر دانلود

سایر عوامل فیلم مسونامی

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: «درنا مدنی»، مجری طرح: «ایمان طلوع»، چهره پردازی: «سعید ملکان»، گریم: «عباس عباسی»، جانشین تولید: «حسن صفری»، مدیر فیلمبرداری: «پیمان شادمانفر»، عکاس: «نوشین جعفری»، موسیقی: «کریستف رضاعی»، طراح صحنه: «امیرحسین حداد»، توزیع: «فیلمیران»، صداگذاری: «بهمن اردلان»، طراح لباس: «غزاله معتمد»، جلوه های ویژه: «فرزاد میکائیلی».  

سونامی: بررسی یک درام ورزشی

فیلم “سونامی” به کارگردانی میلاد صدرعاملی، داستانی در ژانر ورزشی را روایت می‌کند که به موضوعاتی مانند فساد در ورزش، پناهندگی، و تقابل نسل‌ها می‌پردازد.

خلاصه داستان:

مرتضی نژادی (با بازی بهرام رادان) تکواندوکار با سابقه‌ای است که سال‌ها پیش به دلیل تبانی در یک مسابقه، از دنیای ورزش قهرمانی کنار گذاشته شده است. او پس از هفت سال، با اصرار سرمربی سابق خود (با بازی علیرضا شجاع‌نوری) به تیم ملی باز می‌گردد تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند. اما حضور او در تیم، با چالش‌های متعددی از جمله مخالفت برخی اعضای تیم و همچنین رازهای ناگفته‌ای از گذشته روبه‌رو می‌شود.

نقاط قوت:

  • بازی‌های قوی: بازی بهرام رادان در نقش مرتضی نژادی، عمق و ظرافتی به شخصیت او بخشیده و به خوبی حس پشیمانی، خشم، و امید را در او به تصویر می‌کشد. علیرضا شجاع‌نوری نیز در نقش مربی، بازی قابل قبولی ارائه می‌دهد.
  • ** پرداختن به موضوعات مهم:** فیلم “سونامی” به مسائلی مانند فساد در ورزش، پناهندگی ورزشکاران، و تقابل نسل‌ها می‌پردازد و به نوعی نقدی بر سیستم ورزش قهرمانی در ایران به حساب می‌آید.
  • سکانس‌های ورزشی: سکانس‌های ورزشی فیلم به خصوص مسابقات تکواندو، با هیجان و دقت بالایی فیلمبرداری شده‌اند و تماشاگر را با خود همراه می‌کنند.

نقاط ضعف:

  • فیلمنامه: فیلمنامه “سونامی” در برخی از بخش‌ها، دچار ضعف‌هایی در زمینه شخصیت‌پردازی و ریتم داستان است.
  • کارگردانی: میلاد صدرعاملی در اولین تجربه کارگردانی بلند خود، تا حدودی در به تصویر کشیدن ایده‌های خود موفق عمل می‌کند، اما می‌توانست با خلاقیت و جسارت بیشتری، فیلم را به اثری ماندگارتر تبدیل کند.

جمع‌بندی:

فیلم “سونامی” با وجود برخی از ضعف‌ها، به عنوان یک درام ورزشی قابل قبول، تماشاگر را با خود همراه می‌کند. بازی‌های قوی، پرداختن به موضوعات مهم، و سکانس‌های ورزشی هیجان‌انگیز، از جمله نقاط قوت این فیلم هستند.

نکاتی برای نقد و بررسی:

  • به نظر شما فیلم “سونامی” تا چه حد در به تصویر کشیدن فساد در ورزش ایران موفق بوده است؟
  • شخصیت مرتضی نژادی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
  • نقاط قوت و ضعف کارگردانی فیلم را چه می‌دانید؟
  • فیلم “سونامی” چه پیامی برای مخاطبان خود دارد؟

 

برای دانلود فیلم سونامی کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

برای دانلود فیلم سونامی میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم خوب بد جلف ارتش سری

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم شیشلیک

دانلود فیلم تیغ و ترمه

دانلود فیلم حکایت دریا

دانلود فیلم لتیان

دانلود فیلم آقای سانسور

دانلود فیلم قهرمان

دانلود فیلم مجوز خروج

  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(