دانلود رایگان فیلم سوء تفاهم

دانلود رایگان فیلم سوء تفاهم

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
“نسخه رایگان مخصوص اپراتورهای تلفن همراه“

فیلم سوء تفاهم ،ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک سوء تفاهم یا توهم است اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و…

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 92 دقیقه
۵/۵ - (۱ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

دانلود فیلم سوء تفاهمم با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani  souetafahom

دانلود فیلم سوتفاهم
دانلود فیلم سوتفاهم

درباره فیلم سوء تفاهم

سو تفاهم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد. این فیلم در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌ و در گیشه به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومان دست یافته است و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت پنج سیمرغ بلورین شده است. نسخه اصلی این فیلم را میتوانید به صورت قانونی با ترافیک نیم بها از سایت سنتر دانلود با لینک مستقیم دانلود کنید.

این لینک فقط برای اپراتورهای موبایل رایگان  است

 

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳.۸۳ گیگابایت 

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۲۳ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵۶ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۵۲ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۲۲ مگابایت

 

 


 

لینک های دانلود فیلم

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳.۸۳ گیگابایت 

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۲۳ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵۶ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۵۲ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۲۲ مگابایت

 

خلاصه داستان فیلم سوء تفاهم

ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک سوء تفاهم یا توهم است اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و…

بازیگران فیلم سوء تفاهم

مریلا زارعی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده، آرش نوذری و…

سایر عوامل فیلم سوء تفاهم

 فیلم سوتفاهم
فیلم سوتفاهم

سایر عوامل فیلم سینمایی عبارتند: تهیه کننده: جلیل شعبانی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میر کیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح لباس: سارا سمیعی، مدیر تولید: پیمان جعفری، دستیار و برنامه‌ریز: حسین فلاح، عکاس: نادر فوقانی، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تدارکات: عطا الله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود نجفی، مشاور رسانه‌ای: علی سعد، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج. 

سوء تفاهم: واکاوی یک فیلم رمزآلود

فیلم “سوء تفاهم” به کارگردانی احمد رضا معتمدی، محصول سال ۱۳۹۶، اثری رازآلود و پیچیده است که با روایت غیرخطی و فضایی مملو از رمز و راز، تماشاگر را به چالش تفکر و تفسیر دعوت می‌کند. در این مقاله، به بررسی لایه‌های مختلف این فیلم، از داستان و شخصیت‌ها تا مضامین و تکنیک‌های فیلمسازی، خواهیم پرداخت.

داستان و شخصیت‌ها:

“سوء تفاهم” داستان یونس (با بازی کامبیز دیرباز)، دانشجوی اخراجی سینما، را دنبال می‌کند که به همراه دو تن از دوستانش، سارا (با بازی هانیه توسلی) و فرهاد (با بازی پژمان جمشیدی)، دختری ثروتمند به نام نگار (با بازی مریلا زارعی) را به گروگان می‌گیرند. اما نقشه آنها با ورود افراد ناشناس و اتفاقات غیرمنتظره، به سوی پیچیدگی و رمز و راز پیش می‌رود.

شخصیت‌های فیلم “سوء تفاهم” هرکدام به نوعی درگیر سوءتفاهم هستند. یونس که به دنبال انتقام از جامعه است، خود در دام سوءتفاهمی هولناک گرفتار می‌شود. سارا و فرهاد نیز به دلیل اعتماد به یونس، ناخواسته در این ماجراجویی خطرناک شریک می‌شوند. نگار، به عنوان قربانی، در ابتدا شخصیتی مرموز و غیرقابل اعتماد دارد، اما به مرور لایه‌های پنهان شخصیت او آشکار می‌شود.

مضامین:

“سوء تفاهم” مضامین متعددی را به چالش می‌کشد. از جمله این مضامین می‌توان به قدرت تصویر و رسانه، تقابل واقعیت و مجازی، نقد جامعه، و جستجوی هویت اشاره کرد.

فیلم به طور واضحی به قدرت تصویر و رسانه در دنیای امروز می‌پردازد. یونس و دوستانش از طریق تصاویر و اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌کنند، نقشه خود را عملی می‌کنند. اما این تصاویر و اطلاعات تا چه حد واقعی هستند؟ و چه تاثیری بر ذهن و perception مخاطبان می‌گذارند؟

فیلم همچنین تقابل میان واقعیت و مجازی را به تصویر می‌کشد. در دنیای “سوء تفاهم”، مرز بین واقعیت و مجازی به وضوح مشخص نیست. شخصیت‌ها در دنیایی از تصاویر و اطلاعات جعلی غرق شده‌اند و به سختی می‌توانند واقعیت را از دروغ تشخیص دهند.

“سوء تفاهم” در لایه‌های عمیق‌تر خود، به نقد جامعه نیز می‌پردازد. جامعه‌ای که در آن افراد به دنبال قدرت و ثروت هستند و برای رسیدن به اهداف خود، از هر ترفندی استفاده می‌کنند. در این جامعه، اعتماد و صداقت جای خود را به سوءظن و دروغ داده است.

جستجوی هویت، از دیگر مضامین مهم فیلم است. یونس و دوستانش به دنبال یافتن جایگاه خود در جامعه هستند. آنها در جستجوی هویتی هستند که به آنها معنا و هدف ببخشد.

تکنیک‌های فیلمسازی:

“سوء تفاهم” از نظر تکنیکی فیلمی قابل توجه است. معتمدی از تکنیک‌های مختلفی مانند روایت غیرخطی، فلش‌بک، و فلاش‌فوروارد برای ایجاد Spannung و رمز و راز در فیلم استفاده می‌کند. فیلمبرداری، نورپردازی و طراحی صحنه نیز به خوبی فضای وهم‌آلود و رازآلود فیلم را تداعی می‌کنند.

جمع‌بندی:

“سوء تفاهم” فیلمی پیچیده و چالش‌برانگیز است که تماشاگر را به تفکر و تفسیر دعوت می‌کند. این فیلم با پرداختن به مضامین مهمی مانند قدرت تصویر و رسانه، تقابل واقعیت و مجازی، نقد جامعه، و جستجوی هویت، اثری قابل توجه در سینمای ایران به حساب می‌آید.

نکاتی برای بحث و گفتگو:

  • به نظر شما، چه تفسیری از عنوان فیلم “سوء تفاهم” می‌توان ارائه داد؟
  • شخصیت‌های فیلم “سوء تفاهم” تا چه حد درگیر سوءتفاهم هستند؟
  • مضامین اصلی فیلم “سوء تفاهم” کدامند؟
  • تکنیک‌های فیلمسازی در “سوء تفاهم” چه نقشی در ایجاد Spannung و رمز و راز دارند؟
  • نقاط قوت و ضعف فیلم “سوء تفاهم”

برای دانلود فیلم سوء تفاهم کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(