دانلود فیلم بنفشه های آفریقایی

دانلود فیلم بنفشه های آفریقایی

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

فیلم بنفشه های آفریقایی، داستان فیلم روایت زنی است با نام شکوه «فاطمه معتمد آریا» که با همسرش رضا «سعید  آقاخانی» تصمیمی انسانی میگیرند تا همسر سابق شکوه که در خانه سالمندان می باشد و در اوضاع خوبی نیست را به خانه خود بیاورد و این تصمیم ماجرا هایی را برای این خانواده رقم میزند که ادامه داستان فیلم را تشکیل می دهد... 

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 1 ساعت و 33 دقیقه
۵/۵ - (۱ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دانلود فیلم بنفشه های آفریقایی با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani Banafshe Afrighaee

درباره فیلم بنفشه های آفریقایی

بنفشه آفریقایی محصول سال ۱۳۹۶ نام تازه ترین اثر  مونا زندی پس از سال های دوری از فضای ساخت فیلم بلند می باشد. در این فیلم حمیدرضا بابابیگی به عنوان نویسنده ی کار و علیرضا شجاع نوری نیز به عنوان تهیه کننده معرفی شده اند. مونا زندی بیشتر در حوزه ساخت مستند فعالیت دارد و فیلم سینمایی «عصر جمعه» و سریال «خط رو خط» از جمله آثار ساخته شده قبلی او می باشد. از این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با استقبال خود تماشاگران و منتقدین سینما همراه شد که اکثر منتقدین دید مثبتی به فیلم داشتند.

پرداختن کارگردان به روابط عاطفی در سنین میانسالی به گونه ای که به دور از فضای جنسی و خیانت باشد، با حضور بازیگران توانمندی همچون سعید آقاخانی و  فاطمه معتمدآریا که به خوبی هر چه تمام تر در کار درخشیده اند، مخاطب را در طول پخش فیلم کاملا درگیر داستان خود می کند. فاطمه معتمد آریا برای بازی درخشانش در این نقش، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن نیز شد. شما میتوانید برای دانلود فیلم بنفشه آفریقایی از طریق سایت سنتر دانلود اقدام به بارگذاری و تماشای فیلم نمایید. 

دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۹ گیگابایت

================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۶ گیگابایت
================

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶ گیگابایت
================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۸۵ مگابایت
================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۶۰ مگابایت

 

 

خلاصه داستان فیلم بنفشه های آفریقایی

داستان فیلم روایت زنی است با نام شکوه «فاطمه معتمد آریا» که با همسرش رضا «سعید  آقاخانی» تصمیمی انسانی میگیرند تا همسر سابق شکوه که در خانه سالمندان می باشد و در اوضاع خوبی نیست را به خانه خود بیاورد و این تصمیم ماجرا هایی را برای این خانواده رقم میزند که ادامه داستان فیلم را تشکیل می دهد… 

بازیگران فیلم بنفشه های آفریقایی

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، مریم شیرازی، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مهدی حسینی نیا بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند. 

سایر عوامل فیلم بنفشه های آفریقایی

کارگردان: «مونا زندی حقیقی»، نویسنده: «حمیدرضا بابابیگی»، تهیه کننده: «علیرضا شجاع نوری»، دستیار کارگردان و برنامه ریز: «پریسا گرگین»، تدوین:«بهرام دهقانی»، مجری طرح: «سینا سعیدیان»، مدیر تولید: «امیر اسکندری»، مدیر صدابرداری: «مهدی صالح کرمانی»، مدیر فیلمبرداری: «فرهاد صبا»، طراح صحنه و لباس: «علی عابدینی»، طراح چهره پردازی: «مهرداد میرکیانی»، فیلمبردار پشت صحنه: «روشن افطسی»، عکاس: «حبیب مجیدی»، روابط عمومی: «سعیده الله دادی»، تدارکات: «علی حسین قاسمی» . 

بنفشه‌های آفریقایی: داستانی از زنانگی و هویت

فیلم “بنفشه‌های آفریقایی” به کارگردانی مونا زندی حقیقی، داستانی ظریف و زنانه را روایت می‌کند که به بررسی هویت و روابط عاطفی زنان در جامعه سنتی ایران می‌پردازد. این فیلم با بازی درخشان فاطمه معتمدآریا، تصویری پیچیده و چندوجهی از زنی میانسال به نام “مهربانو” را به نمایش می‌گذارد که در تقابل با هنجارهای اجتماعی و انتظارات اطرافیان، به دنبال یافتن جایگاه خود در زندگی است.

خلاصه داستان:

مهربانو زنی میانسال است که پس از جدایی از همسر اول خود، با مردی متمول ازدواج کرده است. اما زندگی او در این ازدواج جدید با چالش‌هایی همراه است. از یک طرف، مهربانو با انتظارات سنتی و نگاه جنسیتی جامعه روبروست که او را به عنوان یک زن مطیع و خانه‌دار می‌خواهند. از سوی دیگر، او با حس تنهایی و فقدان هویت خود دست و پنجه نرم می‌کند.

نکات برجسته فیلم:

  • شخصیت‌پردازی قوی: شخصیت مهربانو به عنوان یک زن مستقل و جسور، به دور از کلیشه‌های رایج در سینمای ایران، به تصویر کشیده شده است.
  • بازی‌های درخشان: فاطمه معتمدآریا در نقش مهربانو، بازیی ظریف و باورپذیر ارائه می‌دهد و به خوبی حس درونی و پیچیدگی‌های این شخصیت را به نمایش می‌گذارد.
  • فیلمنامه دقیق: دیالوگ‌ها و موقعیت‌های فیلم به ظرافت هرچه تمام‌تر، مسائل و چالش‌های زنان در جامعه ایران را به تصویر می‌کشند.
  • فضای بصری زیبا: فیلمبرداری و طراحی صحنه فیلم، فضایی شاعرانه و لطیف را خلق می‌کند که به درونیات شخصیت‌ها و مضامین فیلم نزدیک است.

مضامین فیلم:

  • هویت زن: فیلم به بررسی هویت زن در جامعه سنتی ایران می‌پردازد و به این پرسش پاسخ می‌دهد که زن در دنیای امروز چه جایگاهی دارد و چگونه می‌تواند به استقلال و هویت فردی خود دست یابد.
  • روابط عاطفی: فیلم به روابط عاطفی زنان در سطوح مختلف، از جمله رابطه با همسر، فرزندان و دوستان می‌پردازد و چالش‌های موجود در این روابط را به تصویر می‌کشد.
  • انتظارات اجتماعی: فیلم به نقد انتظارات سنتی از زنان در جامعه ایران می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این انتظارات می‌توانند مانع از رشد و پیشرفت زنان شوند.

جمع‌بندی:

“بنفشه‌های آفریقایی” فیلمی ارزشمند و قابل تأمل است که با پرداختن به موضوعاتی مهم و دغدغه‌های زنان در جامعه ایران، به تامل و تفکر مخاطب برانگیخته می‌شود. بازی‌های درخشان، فیلمنامه دقیق و فضای بصری زیبا، این فیلم را به اثری ماندگار در سینمای ایران تبدیل کرده‌اند.

نکاتی برای بحث و گفتگو:

  • نظر شما درباره شخصیت مهربانو چیست؟
  • به نظر شما چه چالش‌هایی در روابط عاطفی زنان در جامعه ایران وجود دارد؟
  • انتظارات سنتی از زنان در جامعه ایران چه are و چه تاثیری بر زندگی زنان دارند؟
  • فیلم “بنفشه‌های آفریقایی” چه پیامی برای زنان در جامعه ایران دارد؟

برای دانلود فیلم بنفشه های آفریقایی کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

  • ۴ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(