چگونه با سرمایه کم اشتغال زایی کنم؟

چگونه با سرمایه کم اشتغال زایی کنم؟

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

بسیاری از افراد به دنبال شروع یک کار خدماتی یا تولیدی به صورت مستقل هستند. اما معمولا به دلیل نداشتن سرمایه کافی و قدرت ریسک پذیری پایین از آن صرف نظر می­‌کنند. من با سرمایه کم توانستم در حوزه انواع پیاز اشتغال زایی کنم و میخواهم در این مقاله تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارم.

پیاز کوهی

همه ی ما می دانیم که راه حل مناسب برای اینکه بتوانیم کارهای روزمره را بهتر انجام دهیم مواد طبیعی می باشد. خانه های حیاط دار کاملا محیطی مناسب برای کاشت پیاز کوهی می باشد.

تمامی محصولاتی که ما هم اکنون پرورش می دهیم در ابتدا به شیوه ی وحشی و خودرو بوده است که انسان این چرخه را تغییر داده است و آنها را از محل اصلی خود به جایی که زندگی می کند منتقل کرده است.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

پیاز کوهی یا همان به زیان ما پیازچه هایی که در بازار به فروش می رسند بسیار خوشمزه می باشند ولی برخی از افراد به دلیل بویی که پس از خوردن آن حاصل می شود به گونه ای از خوردن ان پرهیز می کنند.

1 3

پیاز خام

جمله دلایلی که بسیاری از افراد از پیاز خام برای سرماخوردگی استفاده می کنند این است که پیاز خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و می تواند به خوبی عفونتها و میکروبها را از بدن دفع کند و با از بین بردن عفونت گوش و غیره برای این دوران بسیار مناسب می باشد.

در هنگام خرید پیاز سفید باید توجه داشته باشید که از بهترین و سالم ترین نوع پیاز مرغوب استفاده کنید که دارای هیچ گونه پارگی و خرابی سطحی نباشد و همچنین مرطوب نیز نباشد که باعث پوسیدگی اش شود.

از فواید ویژه و ارزنده ی پیاز می توانم به این موارد اشاره کرد که پیاز برای پوست، رفع آکنه، درخشنگی و درمات لکه های پوستی موثر است و خواص ضد پیری نیز دارد و کلی خواص دیگر که با مصرف آن می توانید بهره مند گردید.

2 3

پیاز یزدی

پیاز یزدی انواع مختلفی دارد که در ایران با قیمتهای متنوع به فروش می رسد و با دانستن طرز نگهداری به روش اصولی از آن می توان کمک شایانی کرد که یکی از جاهایی که در تمامی فصلها سال در دنیا می توان پیاز و انواع آن را در دسترس داشت کشور ایران است.

کشور ایران یکی از پهناورترین کشورهای دنیاست که در هر فصل از سال به دلیل تنوع آب و هوایی که دارد می توان پیاز را تازه دسترس داشت و در فصل بهار در استانهای کرمان وشیراز و در فصل تابستان استانهای خراسان جنوبی و گلستان ودر فصل پاییز استانهای شمال غربی مانند زنجان قزوین و آذربایجان شرقی ودر فصل زمستان استانهای بوشهر و هرمزگان عمده تولیدکنندگان پیاز در ایران می باشند.

با توجه به اینکه پیاز یکی از قدیمی ترین غذاهای دنیا می باشد و انواع پیازسفید زرد و قرمز برای مصرف تفاوتهایی دارند به عنوان مثال پیاز زرد یا پیاز طلایی یک پیاز عالی برای آشپزی می باشد که تندی بیشتری نسبت به پیاز قرمز وسفید دارد و در پخت وپز آن را پیاز همه کاره می گویند علاوه بر آن پیاز قرمز یا پیاز ارغوانی یک پیاز با رنگ بسیار زیبا می باشد که برای تزیین غذا و کباب بسیار عالی می باشد.

3 3

 

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(