نکات پولسازی که شما را ثروتمند میسازد

نکات پولسازی که شما را ثروتمند میسازد

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

از دیگر راه های ثروتمند شدن برنامه ریزی برای خرج کردن پول است. وقتی حقوق ماهانه مان را گرفتیم آن را به چند قسمت تقسیم کنیم. اول مواد خوراکی را که در یک ماه باید مصرف کنیم تهیه کنیم. البته در حد اعتدال (گوشت، برنج، مرغ، ماکارونی و …) مقداری از پول ها را برای پیشامدهای غیرمترقبه کنار بگذاریم. من در حوزه سرامیک فعالیت میکنم و با تقسیم درآمدم به چن قسمت توانستم پس انداز و ثروت خوبی کسب کنم.

سرامیک ضد لک

امروزه از مواد اولیه مرغوب برای تولید کاشی و سرامیک ضد لک استفاده می شود به طوریکه کاربر با استفاده از این محصول و کیفیت کالای تهیه شده می تواند به راحتی دکوراسیون و دیزاینی جذاب و حرفه ای داشته باشد.

موارد بسیاری وجود دارند که در کیفیت محصول نهایی شما می توانند اثر گذار باشند که از جمله آنها می توان به ایلیت، تالک، بنتونیت، انواع اقسام کربنات، ولاستونیت و مواردی از این قبیل که باید با ضریب و اندازه هایی مناسب در تولید کاشی استفاده شود تا کیفیت نهایی کار شما بالا برود در غیر این صورت نمی توانید در مورد کیفیت یک محصول اظهار نظر نمایید چرا که در این صورت نمی توان متناسب با انتظارات شما کالایی با کیفیت به شما ارائه کرد.

سنگ شکنها و شرکتهای بسیار زیادی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا متناسب با نیازتان محصولات متفاوت و مختلف داشته باشید.724

سرامیک طرح سنگ

امروزه کاشی و سرامیک طرح سنگ بسیار پر طرفدار واقع شده است در کارخانه ها انواع تجهیزات مختلف وجود دارد که برای ساخت کالاهایی مدرن با انواع سنگها و تهیه و تولید کاشی و سرامیک کاربرد دارند و شما می توانید متناسب با نیاز خود محصول مورد نظرتان را تهیه کرده و مورد مصرف قرار دهید.

اما باید اول نیاز خود را به خوبی شناسایی کنید سپس اقدام به خریداری سنگ و یا سرامیک مورد نظر نمایید.

اگر بخواهیم ساده تر در مورد کاشی توضیحاتی در اختیار شما قرار بدهیم باید بگوییم که کاشی در واقع یک قطعه سفالی و یا گلی و یا ترکیب شن و ماسه و سیمان بوده و در اشکال مستطیلی و یا مربعی تولید شده و به فروش می رسند.

اصولا کاشی دارای دو سویه مختلف می باشد یک سمت برای قسمتی است که استخوانی مدل و سفالی شکل می باشد و شما دیگر هم به سمت لعابدار محصول مربوط می شود و دارای سطحی صاف و صیقلی بوده و بسیار براق می باشد.725

سرامیک کف پذیرایی

اگر می خواهید با نگاه خود سرامیک کف پذیرایی و کاشی را از یک دیگر تشخیص دهید باید بگوییم که این کار کار سختی نمی باشد چرا که کاشی میزان پخت کمتری نسبت به سرامیک دارند و از رنگی روشنتر برخوردار می باشد و به علت پخت کمی که این محصول دارد نمی توان انتظار داشت که از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد.

اما سرامیک به دلیل میزان پخت بسیار بالایی که دارد از رنگ تیره تری نسبت به کاشی برخوردار می باشد و به دلیل قدرت بسیار بالایی که در این محصول وجود دارد از میزان محبوبیت بالایی نسبت به کاشی برخوردار می باشد.

در بسیاری از آرایشگاه ها و محیطهایی که به عنوان محیط کاری تلقی می شوند از سرامیک برای استفاده در کف محیط و مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما و مواردی از قبیل استفاده می شود که بسیار سریع تمیز می شوند و از عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع کاشی برخوردار می باشند.726

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(