نجات از شغل کارمندی و استارت کسب و کار خودم

نجات از شغل کارمندی و استارت کسب و کار خودم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

اگر قصد دارید در کنار تحصیل یا در تایم‌های اضافه کاری‌ تان کسب و کاری را شروع کنید و درآمدی داشته باشید، این مقاله دقیقاً برای شما نوشته شده است. من خودم را از شغل کارمندی نجات دادم و کسب و کار خودم را در حوزه صیفی جات استارت زدم. این مقاله را با دقت بخوانید تا شما هم پولدار شوید.

پیاز زرد

در ایران به دلیل تنوع فصلی که وجود دارد کشت پیاز و صادرات انواع پیاز زرد قرمز و سفید به صورت عمده امکان پذیر می باشد و ایران جزء کشورهایی است که در طول سال می توان پیاز را به صورت تازه در هر فصل استفاده کرد ایران با تولید ۷/۲ میلیون تن پیاز در رده ی پنجم جهان قرار دارد.

پیاز ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارد اغلب مورد توجه کشورهایی می باشد که وارد کننده ی پیاز در منطقه می باشد بیشتر صادرات پیاز ایران به کشورهای آسیای میانه از جمله به عراق، امارات متحده ی عربی ، قطر ، کویت ، روسیه ، ارمنستان ، افغانستان و بلغارستان می باشد پیاز از محصولات صادراتی مورد توجه در ایران می باشد که باید به دلیل تولید زیاد آن در بخش کشاورزی برای صادرات حمایت شود تا هم تولید اشتغال صورت پذیرد وهم با صادرات این محصول نگذاشت که کشاورزان از کاشت آن دلسرد شوند.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

1 9

پیاز سفید

از آنجایی که ایران دارای وسعت زیادی از نظر جغرافیایی می باشد و در هر فصل سال می توان در جای جای ایران کشت کرد صادرات انواع پیاز سفید امکان پذیر می باشدو می توان در هر فصل پیازهای متفاوتی را روانه ی بازار کرد تا نیاز بازار برطرف شود و با توجه به اینکه کشورهای جنوب حاشیه خلیج فارس بیشتر بیابانی می باشند و کشت پیاز کمی دارند مقصد خوبی برای صادرات پیاز ایران می باشند.

انواع پیاز در ایران کاشته می شود که محبوبترین آنها پیاز زرد ایران می باشد از انواع پیاز ایران می توان به پیاز سفید پیاز قرمز پیاز زرد شالوت یا موسیر اشاره کرد که هر کدام از آنها طرفداران خودش را دارد پیاز زرد ایران به دلیل تندی بیشتری که دارد برای آشپزی بسیار مناسب می باشد و این پیاز را در آشپزی پیاز همه کاره می گویند.

2 9

پیاز قرمز

همچنین پیاز قرمز به عنوان یک داروی بسیار ارزان و سنتی جهت مبارزه با انواع بیماریها به حساب می آید و این محصول تا حدود بسیاری در تقویت استخوانها، حفاظت از قلب، کنترل میزان دیابت، کاهش خطرات آسم، مبارزه با انواع عفونتهای تنفسی، کمک به باروری بسیار مفید می باشد.

ترکیبات مهم گوگردی که در ساختار پیاز وجود دارد در پیشگیری از ایجاد تومورها بسیار مفید و موثر می باشد و با دارا بودن مقادیر فراوانی از فیبرینولیتیک از سلامت قلب شما تا حدود بسیاری مراقبت می نماید و از لخته شدن خون تا حدود بسیاری می کاهد.

همچنین با محدود نمودن انواع فعالیتهای مربوط به رادیکالهای مضر موجب تعادل و تنظیم میزان کلسترول می گردد از این رو پیاز با خواص فراوانش به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک می نماید و موجب بهبود و افزایش میزان گردش خون می گردد.

3 9

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(