ناگهان نور امید از جاده ثروت بر من تابید!

ناگهان نور امید از جاده ثروت بر من تابید!

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

زمانی که کاملا نا امید شده بودم و فکر می کردم راهی برای شروع دوباره باقی نمانده است، ناگهان نوری از امید بر زندگی من تابید. من توانستم با یک مسیر صحیح و پیشرفت آشنا شوم و با فعالیت در حوزه پر سود انواع صنایع دستی از جمله جاشمعی رومیزی زندگی ام را با تغییر و تحول زیادی مواجه کنم. در ادامه شما را با انواع این محصولات بیشتر آشنا می کنم، تا پایان این مقاله همراه من باشید.

جاشمعی رومیزی

یکی از بهترین لوازماتی که می توان در دکوراسیون منزل از آن استفاده کرد جاشمعی رومیزی می باشد که انواع مختلفی دارد هم فلزی و چوبی از آن موجود می باشد.

نوع کریستال این کالا نیز از زیبایی خوبی برخوردار می باشد و تاثیر فراوانی در زیبایی منزل شما خواهد شد.

استفاده از شمع جلوه بسیار خاصی به منزل شما می دهد و آن را به سبک رمانتیک تبدیل می کند که در نوع خود دارای بهترین نوع دکوراسیون می باشد.

افراد زیادی هستند که در بیشتر مراسمات خود که از اهمیت بالایی برخوردار هستند از شمع استفاده می کنند و به تبع آن از جاشمعی رومیزی نیز استفاده می کنند.

با توجه به اینکه لوازمات دکوری و تزئینی در منزل انواع مختلفی دارد و روزانه انواع مختلفی در بازار وارد می شود ولی جاشمعی رومیزی هنوز هم دارای جایگاه ویژه ای در بین دوست دارن لوازم تزئینی می باشد و دارای طرفداران زیادی می باشد.019

جاقلمی خاتم کاری

همانطور که می دانید خاتم کاری از صنایع دستی خاطره انگیز اصفهان است که پیشینه پر رونقی دارد، به همین علت یکی از پرفروش ترین نوع این محصولات برای فروش در بازار داخلی و صادرات جاقلمی خاتم کاری می باشد که قیمت خرید و فروش آن برای تاجران اهمیت بالایی دارد.

این اثر هنری به دلیل اینکه محصولات مختلفی از آن ساخته شده است به عنوان یک اثر هنری محبوب شناخته می شود، طرحها و رنگهای زیبای آن نظر هر هنردوستی را به خود جلب می‌کند.

زیرا از مثلثهای کوچکی ساخته شده است که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا شکلهایی شبیه ستاره به دست آورند این هنر از نسلهای گذشته به ارث رسیده که باید به نسلهای بعدی منتقل شود.

هرچه اشکال و طرح کوچکتر باشد، ارزش شاهکار تولید شده بیشتر خواهد بود، زیرا برای تنظیم رنگها و اشکال به تمرکز بالایی نیاز دارد.020

جاقلمی رومیزی

یکی از فنون سنتی، خاتم کاری نام دارد که می توان آن را بر روی محصولات مختلف از جمله جاقلمی رومیزی اجرا نمود و یا به صورت جعبه این محصول را ارائه داد که جلوه خاص و زیبای انواع جاقلمی خاتم کاری و جعبه جواهرات خاتم کاری که هنر دست ایرانیان می باشد، منجر به فروش بالای آنها در کشورهای خارجی شده است.

این هنر در شهرهای مختلف اصفهان، شیراز و تهران واقعا رواج دارد و کارگاه های زیادی وجود دارند که افراد آماتور علاقه مند به یادگیری این صنایع دستی ایرانی می توانند برای تمرین خاتم کاری در آن شرکت کنند.

قرار دادن نوارهای مختلف در یک نقش هندسی عالی می تواند مهمترین بخش در ساخت این هنر باشد زیرا استاد باید به طراحی و نظم رنگها و نقوش توجه ویژه ای داشته باشد.

خاتم کاری یکی از هنرهای شناخته شده در ایران است که در سطح ملی و بین المللی طرفداران زیادی دارد، در انواع جاقلمی سطح چوب را معمولاً با مواد خاصی از جمله چوب، فلز و استخوان تزئین می ‌کنند تا شکلهای ستاره ‌مانند ایجاد شود.

021

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(