مکش ثروت به سمت جیبتان را تجربه نمایید!

مکش ثروت به سمت جیبتان را تجربه نمایید!

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

اگر دوست دارید در هر مکان که هستید پول و ثروت را به سمت خودتان جذب نمایید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما با آگاهی کامل و جامع نسبت به رمزهای موفقیت قادریم در کنار شما باشیم تا بهترین ها را تجربه نمایید. این مقاله در مورد یکی از حوزه های پر سود لوازم خانگی می باشد.

جارو برقی شیائومی

این مدل از جاروبرقی شیائومی سرعت و قدرت عملکرد بسیار بالایی دارد به طوری که در مدت زمان کوتاهی می توانند وظیفه خود را انجام دهد و وزن و حجم کمی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و جابجایی و حمل و نقل آن آسان است .

از محصولات درجه یک و مطرح در داخل و خارج از کشور است که دارای نکات مثبت و مزایای بسیار زیادی است و در بسیاری از کارخانه های معتبر و شناخته شده تولید می شود.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

بازار فروش این کالا امروزه با رشد چشمگیری مواجه بوده است زیرا این محصول از کالا های کاربردی و مرغوب و معروف جهانی می باشد و فروش بسیار بالایی دارد به همین دلیل سالیانه چندین هزار دستگاه تولید و روانه بازار می شود.

1 7

جاروبرقی دایسون

یکی از ملزومات خانه های امروزی و نیز تجهیزات سفر و یا خودروها جاروبرقی دایسون شارژی می باشد که قیمت خرید و فروش این وسیله با توجه به امکانات آن متفاوت می باشد.

این وسیله به صورت دستی، ایستاده و هوشمند موجود است که از باتری لیتیومی برخوردار بوده و با شارژ این باطری شما تا ۸۰ ساعت می توانید از آن استفاده نمایید، همچنین این جارو برقی به صورت تک کاره و چند کاره در دسترس می باشد تا پاسخ گوی تمام نیازهای خانواده باشد.

برخی از این جارو برقیها امکان تعویض سری را داشته و شما می توانید علاوه بر تمیز کردن فرش و داخل خودرو، نسبت به تمیز کردن درزهای مبل راحتی و نیز پرده های خانه تان اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که به علت حساسیت تجهیزات این دستگاه ها حداکثر زمانی که باید به طور مدام از آن استفاده نمایید ۱۵ دقیقه می باشد و بعد از گذشت این زمان حداقل ۵ دقیقه این دستگاه باید در حالت آماده به کار باشد تا دستگاه و تجهیزات آن خنک شوند.

2 7

جارو برقی فیلیپس

همان طور که اشاره شد جارو برقی فیلیپس انواع گوناگونی دارد که بهترین و جدید ترین آنها مدل هوشمند بوده که مجهز به یک سنسور حرکتی بوده و شما می توانید با ترسیم نقشه ی خانه به دستگاه شاهد نظافت خود کار این دستگاه باشید.

این نوع جاروبرقی امکان تمیز کردن سطوح کاشی و سرامیک، سنگی و چوبی را علاوه بر سطوح موکتی و دارای فرش را داشته و انواع زباله را از این سطوح پاک سازی می نماید.

همچنین برخی از این دستگاه ها امکان جذب خاک، آب و انواع مواد شیمیایی را داشته و سطوح خانه ی شما را بسیار تمیز و درخشان می کند.

این جارو برقی در مدت زمان ۲۰ دقیقه شارژ کامل می شود و به مدت ۱۸۰ دقیقه امکان کار کردن را دارا می باشد، جالب است بدانید که مدلهای جدید این وسیله امکان شستشو و طی کشیدن زمین را دارا بوده و از این حیث بسیار کاربردی می باشد.

3 7

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(