مسیر درست جذب درآمدی میلیاردی

مسیر درست جذب درآمدی میلیاردی

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

مسیرهای بسیاری برای جذب درآمد و رسیدن به درآمد میلیاردی وجود دارد اما مهم این است که برای پولدارشدن چه ایده‌ای دارید. من از بین کسب و کارهایی که در جهان وجود دارد، ورود به عرصه انواع دستگاه‌های پزشکی را انتخاب نموده و توانستم درآمدی میلیاردی داشته باشم. از محصولات این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

دستگاه لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی است که با دستگاه لیپوساکشن انجام می‌گردد. مردان و زنان می‌توانند برای تراشیدن بدن و برداشتن چربی‌های سخت شده، عمل لیپوساکشن را انجام دهند. با این حال این عمل به عنوان اولین روش کاهش وزن به کار برده نمی‌شود.

با تقبل هزینه لیپوساکشن ، این عمل برجستگی‌ها و تناسب‌اندام بدن را بهبود داده و تصویر شخصی شما را بازسازی کرده و لاغر می‌سازد. لیپوماتیک (لیپوساکشن بدون درد) نیز روش دیگری برای لاغری موضعی است؛ از نظر عملکرد، لیپوماتیک شباهت زیاد به لیپوساکشن سنتی دارد.

ممکن است به دلایل متعددی چربی‌های اضافی در برخی از مناطق بدن انباشته شوند. به مرور زمان این انباشتگی ناخواسته چربی‌ها به ورزش و رژیم‌های غذایی مقاوم می‌شوند. لیپوساکشن یک عمل جراحی زیبایی است که می‌تواند چربی‌های ناخواسته بدن را از بین ببرد.

در این عمل، چربی قسمت کوچکی از بدن که از طریق رژیم‌های غذایی و تمرینات ورزشی از بین نمی‌رود به شکل مکش از بدن خارج می‌شود. این عمل غالباً در مناطقی از بدن که در آنها بیشتر چربی انباشته می‌شود مانند باسن، ران‌ها، لگن و شکم به کار برده می‌شود. لیپوساکشن عملی است که برای جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی) انجام می‌شود.

340

دستگاه نور ماوراء بنفش

امروزه و با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کرونا بحث ضد عفونی بیش از بیش مورد توجه قرار گرفته است، دستگاه نور ماوراء بنفش ضد عفونی خورشیدی پول یکی از دستگاه های مهم ساخته شده در کنار فشارسنج دیجیتالی زمان شیوع کرونا بود که از مهمترین و پیشرفته ترین اختراع نیز به شمار می رود.

دستگاه نور ماوراء بنفش که به منظور ضد عفونی استفاده می شود، انواع مختلفی دارد  که در سه گروه تقسیم بندی می شوند که عبارت اند از دستگاه نور ماوراء بنفش ضد عفونی، دستگاه نور ماوراء بنفش خورشیدی و دستگاه نور ماوراء بنفش خورشیدی این سه دستگاه مهمترین و اصلی ترین عضوهای دستگاه های ضدعفونی تازه ساخته شده و نیز پیشرفته می باشد.

341

دستگاه کویتیشن

به دلیل این که دستگاه کویتیشن بسیار تخصصی است و باید استفاده از آن توسط یک فرد متخصص صورت پذیرد از همین قیمت آن به طبع کمی بالا می باشد درست است که این دستگاه باعث می شود که لاغری صورت بگیرد این لاغری تنها باعث کاهش سایز می شود نه وزن شما به عبارت دیگر اگر شما می خواهید یک قسمت از بدنتان مانند بازو و یا شکم و پهلو سفت شود و به خوبی فرم بگیرد بهتر است که از این روش استفاده کنید.

برخی از قسمتهای بدن وجود دارند مانند ران پا، پهلو، شکم، کمر، بالای زانو، مچ پاها و باسن که چربیهای این قسمت به صورت موضعی هستند و این چربیها در برابر ورزش و رژیم های غذایی از خود مقاومت نشان می دهند از همین جهت بهتر است که برای فرم دهی این مناطق از این دستگاه استفاده کنید.

342

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(