لوستر هایی که مسیر زندگی را عوض کردند

لوستر هایی که مسیر زندگی را عوض کردند

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

یک جوان ایرانی بودم که در بازار مشغول به کار بودم تا اینکه با پیشنهاد یکیاز دوستانم حوزه ی کاری ام را تغییر دادم و با لوستر ها مشغول به کار شدم که خوشبختانه توانستم موفق عمل کنم و از بعضی از رقبا ی خود پیشی بگیرم در این وب سایت می خواهم شما را با تعدادی از لوستر هایی در موفقیت من دخیل بودند آشنا کنم.

لوستر چوبی

امروزه در تمام فضاها و مکان‌های مختلف می‌توان از لوستر استفاده کرد. با توجه به تنوع بالایی که لوسترها از لحاظ طرح، سایز و جنس دارند به راحتی می‌توان متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی منزل هر لوستری که بخواهیم را انتخاب کنیم. امروزه لوستر چوبی با توجه به زیبایی که دارند و تنوع بسیار بالای آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و پر طرفدار هستند. لوسترهای چوبی علاوه بر زیبایی از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند. در این مقاله کاربرد ، انواع و قیمت لوستر های چوبی را بررسی خواهیم کرد.

لوسترهای چوبی به دلیل رنگ و بافت طبیعی چوب با سبک خانه‌های روستایی هماهنگی بیشتری دارند. اما اگر می‌خواهید در عین حال هم از لوستر چوبی استفاده کرده و هم سبک مدرن در منزل خود استفاده کنید؛ بهتر است از لوستر چوبی سفید استفاده کنید. لوستر چوبی سفید با ترکیب چوب و رنگ خنثی سفید ترکیب فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

1 6

لوستر پذیرایی

کاربرد لوستر و تاثیر آن در زیبایی منزل ، نورپردازی یکی از آیتم های مهم در طراحی دکوراسیون هر فضایی است و با استفاده از نور به فضا عمق داده می شود و تاثیر بسزایی در جذابیت و گیرایی فضا دارد. لوستر یکی از انواع لوازم منزل است که برای نورپردازی در درون اتاق خواب و پذیرایی و …. کاربرد دارد لوستر ها علاوه بر اینکه نور درون منزل شما را فراهم می کنند.

در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل شما نقش مهمی را ایفا می کنند. لوستر پذیرایی زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. در این مقاله از سایت مهر و ماه به بررسی کامل همه چیز درباره کاربرد لوستر و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی می پردازیم. با ما همراه باشید.

از عوامل مهم که باید در انتخاب لوسترها در نظر داشته باشیم هماهنگی مدل، جنس و طرح چراغ تزئینی با سایر مبلمان می باشد. برای مثال فضای نشیمن یک منزل ۳۰ متر می باشد و یک چراغ تزئینی ۶ شاخه برای این فضا کافی می باشد ولی اگر مشتریان نور بیشتر بخواهند باید به تعداد شاخه ها اضافه کرد.

2 6

لوستر شاخه ای

در فروش لوستر سقفی با ارتفاع کم همانطور که مشخص است لوستر با سقف فاصله کمی داشته و یا کاملا بر روی آن نصب می‌شود. اغلب این مدل‌ها، در اتاق‌ هایی با سقف کوتاه کاربرد دارند که ضمن تامین نور مناسب، سبب می‌شوند سایر عناصر دکوراسیون نیز به خوبی به نظر برسند.

یکی از ویژگی های لوستر شاخه ای سقفی خوب در مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای است  نورپردازی صحیح است که کمک میکند با انتخاب لوستر سقفی کوتاهی سقف کمتر به چشم آید .

برای ساخت لوستر سقفی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که همین متریال تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضاهای گوناگون است و در فروش لوستر سقفی خیلی کاربرد دارد .

شیشه، کریستال و فلز، سه ماده‌ ی اصلی  هستند که در ساخت لوسترهای سقفی بیشترین کاربرد را دارند البته در ساخت لوسترهای مدرن از پارچه یا دیگر مواد نیز استفاده خواهد شد که گرما بخش دکوراسیون فضا خواهند بود.

اکنون که با مدل و طراحی ‌های مختلف لوستر سقفی آشنا هستید بهتر است با متریالی که در ساخت این لوسترها رایج هستند نیز آشنا شوید. بدون شک تزئینات به کار رفته در لوسترها تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضای شما خواهند بود.

3 6

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(