لایه های ثروتم را با ایزوگام افزایش دادم

لایه های ثروتم را با ایزوگام افزایش دادم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

پولدار شدن تقریباً آرزوی همه انسان هاست حتی آنهایی که معتقدند علم بهتر از ثروت است نیز برای رسیدن به پول از هیچ فرصتی چشم پوشی نمی کنندو یکی از بهترین فرصت هایی که در زندگی کاری من پیش آمد شروع کسب و کار جدیدم در حوزه ایزوگام بود که مانند یک معجزه توانست من را از منجلاب فقر به ثروت برساند.

ایزوگام گستر

قیمت نصب ایزوگام گستر به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر روی سطوح دیگر از جمله موزاییک قابل استفاده و اجرا است؛ البته برای این کار رعایت یک سری پیش نیازها ضروری است که در قسمتهای بعد به آن پرداخته می شود.

ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای سقف و کف و دیوارهاست که به شکل رول در بازار وجود دارد؛ هر رول در حدود چهار میلی متر ضخامت دارد و در متراژ ده متر طول و یک متر عرض و وزنی در حدود ۴۰ کیلوگرم ارائه می شود.

ایزوگام از موادی همچون قیر خالص اصلاح شده، پلیمرهای حاوی پروپیلن، الیاف پشم شیشه، پلی استر و یک لایه فویل آلومینیوم نازک تولید شده است.075

ایزوگام پودری

داشتن کیفیت از مهم ترین ویژگیهای یک ایزوگام پودری ایده آل است که معیارهای خاصی برای تعیین آن وجود دارد. از جمله این معیارها خاصیت انعطاف پذیری و نرمی مناسب، استحکام و مقاومت بالا، یکنواختی ضخامت در تمام قسمتهای ایزوگام و عدم وجود بریدگی یا سوراخ روی رول یا لبه های آن است.

نصب صحیح ایزوگام با کیفیت سالها دوام و ماندگاری دارد و اگرچه شاید قیمت اولیه بالاتری نسبت به ایزوگامهای نا مرغوب داشته باشد، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی هزینه نصب ایزوگام روی پشت بام تاثیر دارد؛ یکی از مهم ترین این عوامل نوع و کیفیت ایزوگام به کار رفته است که طبیعتاً هر چه کیفیت و مرغوبیت کالا بیشتر باشد، هزینه کلی نصب ایزوگام هم بیشتر خواهد شد.076

ایزوگام تک لایه

تعریف کلی از ایزوگام تک لایه اگر بخواهیم بگوییم به این مورد اشاره می کنیم که یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می شود و برای چسباندن آن به سطح مورد نظر به حرارت نیاز است که این محصول به خوبی می تواند جلوی نم افتادن مکان مورد نظر را بگیرد.

با وجود این محصولات کارآمد دیگر نگران نفوذ رطوبت به دیوار و سقف در فصل زمستان نیستیم، زیرا اکر در فصل سرما این اتفاق بیفتد مشکلات بزرگی را ایجاد می کند و حتی ممکن است شاهد ریزش دیوار و سقف باشیم که مسلما هزینه زیادی را ایجاد می کند.

077

  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(