فاش شدن شغل افراد میلیاردر

فاش شدن شغل افراد میلیاردر

100% رضایت کاربران (1رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

اگر قصد انتخاب و آشنایی با شغل مناسب را دارید این مطلب و دیگر مطالب ما در زمینه شغل مناسب و بهترین شغل های جهان برای پول دار شدن را دنبال کنید شغلی که در ابتدا من خودم آن را انجام داده ام و به نتیجه ایی باور نکردنی رسیدم و توانسته ام با  محصول انواع ارده درآمد خودم را افزایش بدهم و در زیر آن ها را معرفی می کنم شما هم اگر علاقه دارید با این شغل آشنا بشوید با ما همراه باشید.

ارده کنجد

ارده تولیدی در استان یزد دارای رنگ سفید می باشد. ارده کنجد به دلیل سفید بودن ارده سنتی یزد تفت ندادن کنجد ها بعد از فرآیند پوست گیری است. اغلب کنجد هایی که برای تهیه ارده سفید یزد استفاده می شوند از نوع کنجد خارجی است که بخش غالب آن از کشور های پاکستان و یا افغاستان به کشور وارد می شوند.

این نوع از ارده به طور معمول به منظور درمان و یا پیشگیری از برخی بیماری های گوارشی تولید می شود. دلیل تیره بودن رنگ این نوع ارده استفاده سبوس در تولید آن است. ارده سیاه در استان های بسیاری تهیه می شود و بخش زیادی از آن به طور سالانه به کشور های دیگر صادر می شود. به دلیل استفاده سبوس در تهیه ارده سیاه و سخت بودن فرآیند تولید آن این نوع ارده با قیمت بیشتری به فروش می رسد.924

ارده و عسل

استفاده از ارده های سنتی در میز صبحانه ممکن است برای برخی از ذائقه ها بخصوص کودکان خوشایند نباشد؛ به همین دلیل ارده و عسل با افزودن طعم های مورد علاقه افراد می توان آن ها با رغبت بیشتری مصرف کرد و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد. ارده هایی با طعم پرتقال، شکلات، توت فرنگی و … دارای بیشترین بازار فروش در میان ارده های طعم دار می باشند. ارده های طعم دار نیز اغلب توسط تولیدی های شهر بوشهر وارد بازار می شوند.

به دلیل افزودن اسانس و افزودنی هایی که باعث طعم دار شدن ارده می شود قیمت ارده های طعم دار نسبت به نوع سنتی بالاتر می باشد.925

چهار شیره

معجون طبیعی چهارشیره، یکی از بهترین درمان ها برای کم خونی در طب سنتی است. چهار شیره از مخلوط: شیره انگورشیره خرماشیره توتشیره انجیر هر کدام از این شیره ها، جداگانه دارای خواص بسیار است. وقتی با هم ترکیب شود، در درمان کم خونی معجزه می کند. طبع ۴ شیره طب سنتی طبع معجون چهار شیره (خرما، توت، انجیر و انگور) گرم است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد.

بهترین و مفیدترین ماده غذایی محسوب می شود. معجون چهار شیره برای درمان کم خونی و فقر آهن، یبوست و بیماری های استخوانی بسیار مفید است. این محصول باعث تقویت قوای جنسی و تقویت حافظه می گردد و سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است.

طبع معجون چهار شیره (خرما، توت، انجیر و انگور) گرم است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی محسوب می شود.معجون چهار شیره برای درمان کم خونی و فقر آهن، یبوست و بیماری های استخوانی بسیار مفید است. این محصول باعث  تقویت حافظه می گردد و سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است.926

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(