راهی که مرا به سوی میلیاردر شدن کشاند

راهی که مرا به سوی میلیاردر شدن کشاند

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

در کمال نا باوری با ورودم به عرصه کسب و کار انواع توت در عرض مدت کوتاهی کار کردن به طور جدی و هدفمند ناخودآگاه مسیر زندگی ام تغییر کرد و به سوی میلیاردر شدن کشیده شد.

توت خشک

بیماران دیابتی برای استفاده از قند و سایر شیرین کننده ها همراه با چای و انواع دمنوشها معمولا با مشکل مواجه می شوند این افراد می توانند یک انتخاب سالم و مطمئن و در عین حال خوشمزه داشته باشند و با مصرف توت خشک علاوه بر عدم افزایش قند خون به کنترل و تنظیم قند خون خود بپردازند این افراد نسبت به تغییرات سریع قندخون حساس هستند و باید مراقب مقادیر کربوهیدرات مصرفی خود باشند توت ترکیبی به نام دی ان جِی دارد که یک نوع آنزیم مقابله با کربوهیدرات روده است  این آنزیم برای دیابت مفید بوده و می تواند روند افزایش قند خون را کاهش دهد.

مصرف توت تازه دردوران بارداری می تواند در جنین ایجاد حساسیت کند اما مصرف توت خشک هیچ منعی ندارد و می تواند فواید زیادی نیز داشته باشد از جمله تقویت کلیه، پیشگیری از سرطان، درمان یبوست، درمان کم خونی و درمان آنفولانزا اما بهتر است حد اعتدال در مصرف نیز رعایت شود.

621

توت سفید

در بررسی تاریخچه توت سفید به این موضوع دست می یابیم که این میوه ها بومی کشور چین هستند و در آن جا از برگ و حتی توتهای آنها به عنوان منبع غذایی کرمهای ابریشمی که پرورش داده می شوند استفاده می شود در حقیقت رابطه بین کرم ابریشم و توتهای سفید به حدود چهار هزار سال پیش باز می گردد.

درختهایی که به طور طبیعی جاده ابریشم را گسترش داده اند در اوایل دوره استعمار به کشور آمریکا معرفی شدند پس از آن یکی از ژنرالهای آمریکایی حدوداً پانصد درخت توت سفید را به گرجستان فرستاد او تمایل داشت تا تولید ابریشم را در گرجستان تقویت کند اما موفق نشد به همین علت امروزه می توان توت های سفید را حتی در مناطق مدیترانه ای نیز جستجو کرد که هم مرز با دریای خزر می باشند و در آن جا رشد می کنند.

622

توت سیاه

طعم ترش توت سیاه باعث شده تا بتوان از این ماده غذایی بسیار خوشمزه و مقوی برای تهیه انواع لواشک و مربا استفاده کرد، فرآورده های تولید شده از این محصول کاملا ارگانیک و طبیعی هستند و کودکان نیز می توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند.

شیوه نگهداری و مراقبت از توت سیاه یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهایی است که افراد در زمان مصرف این کالا باید به آن توجه کنند، باید از قرار دادن این محصول در مکان‌های بسیار گرم و مرطوب خودداری شود زیرا ممکن است گرمای شدید باعث فاسد شدن این نوع میوه گردد.

برای مصرف این میوه در بازه زمانی طولانی مدت باید انواع توت سیاه تازه را در داخل ظرف‌های درب بسته قرار دهیم، این نوع ظروف مانع از آلوده شدن توت خواهند شد و از تغییر طعم و مزه آن جلوگیری می کنند.

630 1

  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(