دلایل انتخاب من در بازارپوشک و میزان درآمد من

دلایل انتخاب من در بازارپوشک و میزان درآمد من

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

در این بازار سالها پیش وارد شدم ودلیلم آن بود که همواره کودکان تا سه سال نیاز به پوشک دارند و میتوان برای سالمندان هم در این بستر فعالیت داشت و از هر دو سمت سودآور ظاهر شد.

پوشک

عامل بعدی برای خرید این پوشک بهتر است که از پوشک هایی استفاده کنید که فاق بلند باشد به عبارتی ارتفاع بلندی را به همراه داشته باشد و کودکان در ۶ ماه اول زندگی و تولدشان اصولاً غذای به غیر از شیر میل نمی کنند پس مدفوع آنها کاملاً آبکی بوده و امکان اینکه از قسمت پشت درز بزند بسیار فراوان است.

پس هر بار مجبور می شوید تا گردن نوزاد را بشویید نکته مهم اصولی این دیگران است که جذب بسیار خوبی داشته باشد به راحتی تمامی ادرار و مدفوع را به خود جذب نماید این گونه شما می توانید به راحتی یکی از بهترین پوشک ها را برای خود تهیه و خریداری کنید.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

در واقع در این مرکز پوشک هایی تولید می شود که لایه روی آن کتان است کتان باعث می شود که به کودک آسیب جدی نرسد و دچار سوختگی نشوند.

327

پوشک پمپرز

این پوشک پمپرز دارای تکنولوژی مایکرو پرلز بوده و با استفاده از دانه های رطوبت گیر کریستال که باعث جذب فوق العاده ی رطوبت تا ۳۰ برابر وزن خود می شود.

یکی از اصلی ترین نقاط قوت پوشک پمپرز، قدرت جذب و لایه هایی است که ادرار و مدفوع را به لایه های زیرین منتقل می کند.
این محصول با قدرت جذب بالا، رطوبت را به سرعت جذب و به صورت یکنواخت در لایه های میانی پخش می کند و لایه ای که مرتبط با پوست کودک است

به صورتی که بعد از ادرار سریع خشک می شود و تا ۱۲ ساعت خشک می ماند و از نظر اقتصادی به صرفه تر از محصولات مشابه است.

شرکت پمپرز برای راحتی و سلامت نوزادان در این پوشک از لوسیون ضد حساسیت استفاده کرده که از عفونت ادراری جلو گیری می کند.

این شرکت برای حرکات و بازی کودک، نوارهای کشسانی منطبق با فرم بدن برای پوشک ها استفاده کرده است که از نشت رطوبت شبانه نیز جلو گیری می کند و کودک خوابی راحت خواهد داشت.

این نوار ها با حالت کشسانیی که دارند، جلوی حرکت نوزاد را نمی گیرد.

328

پوشک استخری

سوال بعدی که ممکن است به ذهن خطور کند این می باشد که از این پوشش چه کسانی استفاده می کنند و فقط مختص نوزادان است؟ نوزدانی که تازه به دنیا آمده اند و هنوز دستشویی رفتن را آموزش ندیده اند و به همین دلیل باید برای آنها از پوشک استفاده کرد تا رفتن به توالت را یاد بگیرند.

علاوه بر آنها مختص کودکان که شب ادراری دارند و به این مشکل دچار هستند باشد. برای افراد بزرگسالی که در موقعیت بدی مانند بی اختیاری به سر می برند می توانند مورد کاربرد قرار بگیرد. افرادی که دچار بیماریهایی هستند که نمی توانند به راحتی به توالت بروند مانند افرادی که معلول هستند و یا از لحاظ ذهنی دچار مشکلاتی هستند. افرادی که در شرایط بسیار سختی فعالیت می کنند استفاده می کنند مانند فضانوردان که به این پوشک نیاز پیدا می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ابتدا به جای پوشک استخری نوعی پارچه استفاده  می شد و چیزی تحت عنوان پوشک که امروز وجود دارد نبوده است و به شکل قدیمی تر که همان پارچه ها بودند وجود داشتند. مادر برای فرزندان خود از پارچه های نخی برای جلوگیری از نفوذ ادرار آنها به لباسهایشان استفاده می کردند همراه با یک پلاستیک که مخصوص این کار بود و کمی کار سخت تر می بود.

329

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(