در حوزه دستمال صاحب کسب و کار خودم شدم

در حوزه دستمال صاحب کسب و کار خودم شدم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دستمال یکی از کارآمدترین کالاهای مورد استفاده در منزل است از این رو تصمیم گرفتم بر روی این محصول پرفروش کسب و کار کوچکی راه بیندازم به مرور زمان با آشنا شدن با چند دوست باتجربه در زمینه تجارت کسب و کار خود را تا مرز صادرات پیش بردم و حالا می خواهم در ادامه چند نوع از این دستمال ها را مرور کنم.

دستمال نخی

جالب است بدانید که می توانید از دستمال نخی آشپزخانه برای پاک کردن شیشه ها استفاده کنید این محصول ارزان قیمت می تواند به خوبی شیشه ها را تمیز و درخشان نماید. دستمال های آشپزخانه با ضخامت متفاوتی تولید می شود که هرکدام از آن ها مناسب استفاده در موقعیت مخصوص به خود می باشد به طور مثال دستمال های با ضخامت بالاتر مناسب برای خشک نمودن سطوح اطراف سینک یا میوه و سبزی جات هستند در حالی که دستمال هایی با ضخامت کمتر مناسب پاک نمودن سطوح از آلودگی ها یا شستشوی شیشه و پنجره هستند.

برای گردگیری و تمیز کردن سطوح می توانید از دستمال نخی آشپزخانه رنگی استقاده کنی تا تمام گرد و غبار سطوح را پاک نموده و جلوه ای درخشان به محیط ببخشید.

500
دستمال یزدی

دستمال یزدی به دو صورت گفته می شود یک نوع ریشه ای و دیگری عشایری دستمال عشایری که در خانه و توسط زنان و مردان با دستگاه های سنتی بافته می شود و ابعاد آن نیز متفاوت می باشد.

نمونه مشابه دستمال یزدی دستمال نخی لری می باشد که در زمان گذشته جاهلان و یا به اصطلاح دوره لوطی ها هنگامی که سر دسته لوطی ها می آمد نوچه ها دستمال ها را لول می‌کردند و در هوا می تکاندند. کسی که بتواند بیشترین صدا و جذاب تر در بیاورد در میان لوطی ها معروف می شد که این امر برایشان دلنشین و دشوار بود. کم کم با وجود فرهنگ غربی و و در اوایل قرن پارچه ابریشم یزد و تحقیق جایگزین پارچه های دستمال یزدی در جیب مردانه شد و کاربرد سفره بقچه و بسته بندی وسایل همه اینها پلاستیک جای گرفت پلاستیک نابود کننده طبیعت می باشد.

501

دستمال جیبی

دستمال جیبی ( پوشت ) این اکسسوری آقایان پر طرف دار ، مربعی شکل هستند و دارای پارچه هایی با طرح های مختلف هستند که به هنگام استفاده می تواند استایل شخصی شما را به یکباره از حالت کلاسیک به حالتی به روز و مدرن تبدیل نمایند.

پیشنهاد می شود ، آقایان محترم از دستمال جیبها ( پوشت ها ) استفاده نمایند و به جای خریدن چند دست کت و شلوار ،

با داشتن چند عدد دستمال جیب  از اکسسوری آقایان به راحتی و با هزینه ای بسیار پایین تر، متفاوت  دیده شوند.

امروزه دستمال جیب ها از اکسسوری مردانه بسیار پر طرف دار هستند و در میهمانی ها و حتی به صورت روزمره استفاده می شوند و می توانند علاوه بر حالت کلاسیک بودن در مراسم رسمی ، استایلی به روز و یا مدرن را به صورت روزمره به ظاهر شما دهند.

سعی نمایید برای آن که نشان دهید دارای اعتماد به نفس بالاتری نسبت به سایرین هستید از انواع طرح های رنگارنگ و مدرن آن استفاده نمایید.

502

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(