دانلود فیلم کشتارگاه

دانلود فیلم کشتارگاه

150% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

خلاصه فیلم کشتارگاه رااینگونه میتوان بیان کرد که روایتی ست از ماجرای قتلی مشکوک، که در داخل کشتارگاه رخ داده است، و نگهبان «حسن پورشیرازی» بی خبر از همه جا با سه جسد روبه رو میشود و به درخواست صاحب کشتارگاه «مانی حقیقی» با فرزند خودامیر «امیرحسین فتحی» اجساد را در گوشه ای از حیاط خانه دفن میکنند.امیر هم که تازه از فرانسه دیپورت شده بود و در آبادان مشفول بود، وارد این ماجرا میشود و...

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان یک ساعت و 41 دقیقه
  • رده سنی +13
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

فیلم سینمایی کشتارگاه با موضوعی اجتماعی و به کارگردانی عباس امینی و فیلمنامه ای مشترک از عباس امینی و حسین فرخ زاده محصول سال ۱۳۹۸ میباشد که بازیگرانی چون باران کوثری، مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و حامد علیپور در این فیلم ایفای نقش میکنند.فیلم کشتارگاه به صورت آنلاین اکران گردید.

 

درباره فیلم سینمایی کشتارگاه

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

فیلم کشتارگاه محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی عباس امینی سازنده فیلمهایی همچون: «هندی و هرمز» ، «والدرما» و «من اینجا هستم» میباشد.نوشتن فیلمنامه کشتارگاه کاری مشترک از عباس امینی و حسین فرخ زاده است و تهیه کنندگی کشتارگاه را جواد نوروزبیگی بر عهده دارد.فیلم ایرانی کشتارگاه جدیدترین اثر عباس امینی همانطور که اسم فیلم نیز پیداست در رابطه با قاچاق گوشت و ارز و اینچنین معضلات اجتماعی روز جامعه میباشد و عباس امینی کارگردان فیلم از حضور بازیگران درخشانی چون حسن پور شیرازی، باران کوثری، مانی حقیقی و سایر بازیگران کشتارگاه که به خوبی نیز ایفای نقش کرده اند، در فیلم استفاده کرده است.کشتارگاه در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای اصحاب رسانه و هنرمندان در پردیس سینما گالری ملت به اکران در آمد، ولی باتوجه به تعطیلی سینما ها به علت شیوع بیماری کرونا به اکران عمومی در سالن های سینما نرسید و به صورت اکران اینترنتی به دید تماشاگران درآمد.قبل از فیلم سینمایی کشتارگاه، فیلم های طلا، خروج، مهمانخانه ماه نو، تیغ و ترمه نیز به صورت آنلاین اکران شدند. شروع داستان فیلم با صحنه قتل سه نفر در یک کشتارگاه روایت میشود و باقی ماجرای فیلم را تحت تاثیر خود قرار میدهد. فیلم کشتارگاه را میتوانید از سنتردانلود بارگزاری و مشاهده کنید

عکسی از فیلم سینمایی کشتارگاه
عکسی از فیلم سینمایی کشتارگاه

 

خلاصه فیلم کشتارگاه

خلاصه فیلم کشتارگاه رااینگونه میتوان بیان کرد که روایتی ست از ماجرای قتلی مشکوک، که در داخل کشتارگاه رخ داده است، و نگهبان «حسن پورشیرازی» بی خبر از همه جا با سه جسد روبه رو میشود و به درخواست صاحب کشتارگاه «مانی حقیقی» با فرزند خودامیر «امیرحسین فتحی» اجساد را در گوشه ای از حیاط خانه دفن میکنند.امیر هم که تازه از فرانسه دیپورت شده بود و در آبادان مشفول بود، وارد این ماجرا میشود و…

پوستر فیلم «کشتارگاه» یک مرد را با پیراهن خونین نشان می‌دهد که چاقویی در دست دارد. در پس‌زمینه، یک کشتارگاه با سایه‌ای تهدیدآمیز قرار دارد. پوستر حسی از وحشت و خشونت را القا می‌کند.

این فیلم داستان مردی به نام رابی را دنبال می‌کند که در یک کشتارگاه کار می‌کند. رابی از نظر روحی ناپایدار است و پس از اینکه شاهد یک تصادف وحشتناک در محل کارش است، از نظر روحی ناپایدارتر می‌شود. او شروع به توهم و دیدن چیزهایی می‌کند که آنجا نیستند و به تدریج کنترل خود را از دست می‌دهد.

کشتارگاه یک فیلم ترسناک روان‌شناختی است که خشونت و جنون را بررسی می‌کند. این فیلم به دلیل تصاویر گرافیکی و محتوای ناراحت‌کننده‌اش مورد تحسین و انتقاد قرار گرفته است.

این فیلم توسط رابرت رودریگز کارگردانی و توسط الی راث نوشته شده است. در این فیلم نیکلاس کیج، جان کیوساک، تریسی لردز و مرلین منسون بازی کرده‌اند. این فیلم در سال ۲۰۰۵ اکران شد و با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان همراه شد. برخی از منتقدان از خشونت فیلم تمجید کردند، در حالی که برخی دیگر آن را بی‌تفاوت و بی‌مزه دانستند.

کشتارگاه در باکس آفیس موفق بود و بیش از ۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم به دنبال آن دو فیلم دیگر نیز به نام‌های «کشتارگاه ۲» (۲۰۱۰) و «کشتارگاه ۳» (۲۰۱۱) ساخته شد.

پوستر فیلم کشتارگاه
پوستر فیلم کشتارگاه

تیزر فیلم کشتارگاه

  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • تریلر
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • گالری تصاویر

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(