دانلود فیلم عامه پسند

دانلود فیلم عامه پسند

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

فیلم عامه پسند،داستان فیلم روایتگر زندگی فهیمه« فاطمه معتمدآریا» زنی 57 ساله است که پس از جدایی از همسرش تصمیم جدی در زندگی خود گرفته است تا مستقل و امروزی زندگی کند ولی این حرکت او عامه پسند نیست پس با مشکلاتی رو به رو میشود که باقی داستان فیلم را رقم میزند... 

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 90 دقیقه
۵/۵ - (۲ امتیاز)

عامه پسند: نقدی بر زنی که علیه هنجارها می‌شورد

فیلم “عامه پسند” به کارگردانی سهیل بیرقی، داستانی جسورانه و در عین حال ظریف را روایت می‌کند که به نقد هنجارهای اجتماعی و جنسیتی می‌پردازد. این فیلم با تمرکز بر شخصیت فهیمه، زنی ۵۷ ساله که از قید و بندهای جامعه رها می‌شود، به بررسی مسائلی مانند بحران هویت، تنهایی، و میل به آزادی می‌پردازد.

شخصیت فهیمه:

فهیمه، با بازی درخشان فاطمه معتمدآریا، زنی است که پس از سال‌ها زندگی مشترک و فداکاری برای خانواده، خود را در آستانه طلاق و تنهایی می‌بیند. او در این شرایط تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند و به دنبال علایق و رویاهای خود برود. فهیمه با تغییر ظاهری و رفتار خود، هنجارهای جنسیتی و سنی جامعه را به چالش می‌کشد و با جسارت به دنبال خوشبختی و استقلال می‌رود.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

نقد هنجارها:

فیلم “عامه پسند” به طور مستقیم و غیرمستقیم به نقد هنجارهای مختلف اجتماعی و جنسیتی می‌پردازد. از جمله این هنجارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتظارات از زنان: فهیمه از انتظارات جامعه که از یک زن ۵۷ ساله دارند، سرپیچی می‌کند. او به جای اینکه در خانه بماند و به نوه‌هایش برسد، به دنبال علایق خود می‌رود و سعی می‌کند از زندگی لذت ببرد.
  • محدودیت‌های جنسی: فهیمه در روابط عاطفی خود با محدودیت‌های جنسیتی روبرو می‌شود. جامعه از او انتظار دارد که به عنوان یک زن میانسال، از روابط عاطفی و جنسی خود دست بکشد.
  • نگاه به زنان مطلقه: فهیمه به عنوان یک زن مطلقه، با نگاه‌های منفی و قضاوت‌آمیز جامعه روبرو می‌شود.

نقاط قوت فیلم:

  • بازی‌های درخشان: بازی فاطمه معتمدآریا در نقش فهیمه، از نقاط قوت برجسته فیلم است. او به طور کامل در شخصیت فهیمه فرو رفته و به بهترین نحو، ظرافت‌ها و تناقضات این شخصیت را به نمایش می‌گذارد.
  • فیلمنامه قوی: فیلمنامه “عامه پسند” به خوبی نوشته شده و شخصیت‌ها به طور کامل پرداخت شده‌اند. دیالوگ‌ها نیز قوی و باورپذیر هستند.
  • کارگردانی خوب: سهیل بیرقی با کارگردانی خوب خود، فضایی مناسب برای روایت داستان فراهم کرده است. او به خوبی از بازیگران بازی گرفته و لحن فیلم را به درستی حفظ کرده است.

نقاط ضعف فیلم:

  • ضعف در پرداخت برخی شخصیت‌ها: برخی از شخصیت‌های فیلم، مانند شخصیت میلاد، به طور کامل پرداخت نشده‌اند و می‌توانستند عمق بیشتری داشته باشند.
  • فیلمنامه قابل پیش‌بینی: تا حدودی می‌توان داستان فیلم را پیش‌بینی کرد و غافلگیری‌های زیادی در آن وجود ندارد.

در نهایت:

فیلم “عامه پسند” فیلمی جسورانه و قابل تامل است که به نقد هنجارهای اجتماعی و جنسیتی می‌پردازد. این فیلم با بازی‌های درخشان، فیلمنامه قوی و کارگردانی خوب، اثری قابل توجه در سینمای ایران محسوب می‌شود.

نکاتی برای بحث و گفتگو:

  • نظر شما درباره شخصیت فهیمه چیست؟
  • فیلم “عامه پسند” چه هنجارهای اجتماعی و جنسیتی را نقد می‌کند؟
  • به نظر شما، پیام فیلم “عامه پسند” چیست؟
  • چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی بین فیلم “عامه پسند” و سایر فیلم‌های ایرانی با موضوع زنان وجود دارد؟

دانلود فیلم عامه پسند با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani  Aameh Pasand

درباره فیلم عامه پسند

عامه پسند محصول سال ۱۳۹۸ ساخته سهیل بیرقی می باشد که نویسندگی و تهیه کنندگی کار را نیز خود بر عهده دارد. وی فعالیت خود در سینما را با دستیاری کارگردانی فیلم «آدم» در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. این فیلم در ژانر اجتماعی و تکمیل دو ساخته قبلی «من» و «عرق سرد» بیرقی درباره زنان جامعه امروزی است که نشان دهنده دغدغه کارگردان درباره این موضوع می باشد.

همجنسگرایی موضوع دیگری است که در فیلم کم و بیش به آن پرداخته شده است. لوکیشن فیلمبرداری در شهرضا، زادگاه این کارگردان جوان، می باشد. فاطمه معتمدآریا با نقش آفرینی متفاوتش به عنوان نماد زنی از دهه چهل شخصیت محوری این فیلم را بازی میکند. استفاده دوباره بیرقی از باران کوثری، ستاره توانمند سینما به عنوان نقش مکمل در فیلم و حضور هوتن شکیبا بازیگری که با لیسانسه ها شناخته شد، تماشاگر را برای مشاهده فیلم ترغیب میکند. شما می توانید برای دانلود فیلم عامه پسند از طریق سنتر دانلود اقدام به بارگذاری و مشاهده فیلم نمایید.  

خلاصه داستان فیلم عامه پسند

داستان فیلم روایتگر زندگی فهیمه« فاطمه معتمدآریا» زنی ۵۷ ساله است که پس از جدایی از همسرش تصمیم جدی در زندگی خود گرفته است تا مستقل و امروزی زندگی کند ولی این حرکت او عامه پسند نیست پس با مشکلاتی رو به رو میشود که باقی داستان فیلم را رقم میزند… 

بازیگران فیلم عامه پسند

فاطمه معتمدآریا در نقش فهیمه میربد، باران کوثری در نقش افسانه شیرخدایی و هوتن شکیبا در نقش میلاد بداغی بازیگران اصلی فیلم را تشکیل میدهند. 
سایر عوامل فیلم عامه پسند

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده: «سهیل بیرقی»، دستیار کارگردان و برنامه ریز: «امید شیرانگیز»، تدوین:«هایده صفی یاری»، مجری طرح: «مجید کریمی»، طراحی و ترکیب صدا: «انسیه ملکی»، مدیر فیلمبرداری: «حسین جعفریان»، طراح صحنه: «عبدالوهاب یحیی زاده»، طراح چهره پردازی: «مهرداد میرکیانی و رکسانا نیکپور»، عکاس: «مریم تخت کشیان»، موسیقی: «کریستف رضاعی». 

 

برای دانلود فیلم عامه پسند کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

  • ۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰