دانلود فیلم روز بلوا

دانلود فیلم روز بلوا

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

در خلاصه داستان فیلم روز بلوا اینگونه آمده است که: عماد «بابک حمیدیان» که یک روحانی و استاد دانشگاه خوشنام و یک چهره تلویزیونی شناخته شده و مورد توجه است، او با اتهاماتی جدی توسط پلیس مواجه می گردد و از این رو خود و خانواده اش دچار موقعیت پیچیده ای می شوند که باقی داستان فیلم را رقم میزند... 

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دانلود فیلم روز بلوا با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani Rooze Balva

درباره فیلم روز بلوا

روز بلوا فیلمی با ژانر اجتماعی محصول سال ۱۳۹۸، جدیدترین اثر سینمایی، بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر توانمند کشورمان می باشد. فیلم های سینمایی «سیانور» ، «دارکوب» ، «دهلیز» و سریال «گلشیفته» از جمله کارهای موفقی هستند که شعیبی در کارنامه کارگردانی خود دارد. نویسندگی کار را مهران کاشانی و تهیه کنندگی آن را نیز  محمدرضا تخت کشیان بر عهده دارد. فیلم روز بلوا کمی متفاوت تر از کارهای قبلی کارگردان، به بررسی مشکلات اقتصادی و معضلات موسسات مالی در قالب به کارگیری شخصیتی روحانی با هنرمندی بابک حمیدیان، می پردازد که کلید واژه اصلی فیلم به فرموده کارگردان بحث عدالت می باشد که در نگاه منتقدین، فیلم تا حد قابل قبولی توانسته موفق عمل نماید. حضور هنرمندان توانمند و مطرحی همچون بابک حمیدیان، داریوش ارجمند، لیلا زارع و محسن کیایی در فیلم باعث شده است تماشاگر هرچند بیشتر برای تماشای این فیلم ترغیب گردد. برای دانلود فیلم روز بلوا شما میتوانید از طریق سنتر دانلود اقدام به بارگذاری و مشاهده فیلم نمایید

 

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

خلاصه داستان فیلم روز بلوا

در خلاصه داستان فیلم روز بلوا اینگونه آمده است که: عماد «بابک حمیدیان» که یک روحانی و استاد دانشگاه خوشنام و یک چهره تلویزیونی شناخته شده و مورد توجه است، او با اتهاماتی جدی توسط پلیس مواجه می گردد و از این رو خود و خانواده اش دچار موقعیت پیچیده ای می شوند که باقی داستان فیلم را رقم میزند… 

 

بازیگران فیلم روز بلوا

بابک حمیدیان، داریوش ارجمند، محسن کیایی، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، ساغر قناعت، مسعود دلخواه، دیانا دهقان و محمدرضا اسکندری فر، بازیگرانی هستند که در روز بلوا حضور دارند. 

دانلود فیلم روز بلوا از سایت سنتر دانلود
دانلود فیلم روز بلوا از سایت سنتر دانلود

 
سایر عوامل فیلم روز بلوا

کارگردان: «بهروز شعیبی»، نویسنده: «مهران کاشانی»، تهیه کننده: «محمدرضا تخت کشیان»، مشاور رسانه ای: «مهرداد معظمی»، تدوین:«فرزاد هوتهم»، مدیر تولید: «داوود معدنی»، منشی صحنه: «فرحناز خسروآبادی»، مدیر فیلمبرداری: «امین جعفری»، مدیر صدابرداری: «عباس رستگار»، جلوه های ویژه: «آرش آقابیک»، طراح صحنه: «کامیاب امین عشایری»، تدارکات: «روح الله رهبری»، گریم: «زهرا و فاطمه کمالی»، موسیقی: «کارن همایونفر»، عکاس: «مریم تخت کشیان» مدیر برنامه ریزی: «فهیمه کمالی»، طراح لباس: «سارا سمیعی»، مدیر گروه بدلکاری: «امیر خنجری». 

روز بلوا: جدال ایمان و اعتماد در بحبوحه فساد

“روز بلوا” به کارگردانی بهروز شعیبی، داستانی ملتهب و چالش‌برانگیز را روایت می‌کند که در آن، عماد بدیعی، روحانی جوان و محبوبی به واسطه دزدی برادرش، در گرداب فساد مالی گرفتار می‌شود. این اتفاق، ایمان، اعتماد و جایگاه اجتماعی عماد را به مخاطره می‌اندازد و او را در مسیری دشوار برای اعاده حیثیت خود قرار می‌دهد.

نگاهی به مضامین کلیدی فیلم:

  • اعتماد از دست رفته: فیلم به وضوح به مساله اعتماد در سطوح مختلف فردی، اجتماعی و مذهبی می‌پردازد. عماد که به عنوان یک روحانی مورد اعتماد مردم و جامعه بود، با رسوایی برادرش، اعتماد همه را از دست می‌دهد. تلاش او برای اثبات بی‌گناهی و بازگرداندن اعتماد از دست رفته، چالش اصلی داستان را شکل می‌دهد.

  • فساد مالی: “روز بلوا” تصویری از فساد مالی در جامعه را به نمایش می‌گذارد. دزدی، پولشویی و سوءاستفاده از قدرت، نمونه‌هایی از این فساد هستند که در فیلم به تصویر کشیده می‌شوند.

  • ایمان و اعتقاد: عماد در بحبوحه این بحران، با چالش‌های ایمانی نیز روبرو می‌شود. او که در گذشته به آموزه‌های دینی ایمان قوی داشت، با تناقض‌هایی بین ایمان و واقعیت‌های جامعه روبرو می‌شود و در جستجوی پاسخ برای سوالات خود برمی‌آید.

نقاط قوت فیلم:

  • بازی‌های قوی: بابک حمیدیان در نقش عماد، به خوبی ظرافت‌های شخصیتی این روحانی گرفتار در بحران را به نمایش می‌گذارد. سایر بازیگران فیلم نیز مانند لیلا زارع، محمدعلی

  • روایت جذاب: فیلم با ریتمی مناسب و لحنی گیرا، مخاطب را تا انتها با خود همراه می‌کند.

  • پرداختن به موضوعی جسورانه: “روز بلوا” به مسائلی می‌پردازد که کمتر در سینمای ایران به آن‌ها پرداخته شده است.

نقاط ضعف فیلم:

  • فیلمنامه: در برخی از قسمت‌های فیلم، فیلمنامه دچار ضعف‌هایی در شخصیت‌پردازی و پرداخت منطقی داستان می‌شود.

  • تلقین یکجانبه: فیلم در برخی موارد به جای ارائه دیدگاهی متعادل، به سمت تلقین یکجانبه گرایش پیدا می‌کند.

جمع‌بندی:

“روز بلوا” فیلمی جسورانه و قابل تامل است که به موضوعی مهم و چالش‌برانگیز در جامعه می‌پردازد. بازی‌های قوی، روایت جذاب و پرداختن به موضوعی جسورانه از نقاط قوت فیلم هستند. با این وجود، فیلمنامه و تلقین یکجانبه در برخی موارد، از نقاط ضعف فیلم به حساب می‌آیند.

نکاتی برای بحث و گفتگو:

  • به نظر شما، فیلم چه تصویری از روحانیت ارائه می‌دهد؟
  • فیلم تا چه حد در به تصویر کشیدن فساد مالی در جامعه موفق بوده است؟
  • عماد در مواجهه با بحران ایمان، چه مسیری را طی می‌کند؟
  • نقاط قوت و ضعف فیلم را چه می‌دانید؟

 

جوایز و افتخارات:

برای دانلود فیلم روز بلوا کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم روز بلوا میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

 

دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم خوب بد جلف ارتش سری

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم شیشلیک

دانلود فیلم تیغ و ترمه

دانلود فیلم حکایت دریا

دانلود فیلم لتیان

دانلود فیلم آقای سانسور

دانلود فیلم قهرمان

دانلود فیلم مجوز خروج

دانلود فیلم سونامی

دانلود فیلم مسخره باز

  • ۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(