دانلود فیلم درخت گردو

دانلود فیلم درخت گردو

7.3/10 80
90% رضایت کاربران (52رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

این فیلم که بر اساس داستانی واقعی ست، درباره اوستا قادر «پیمان معادی» کارگر زحمت کش کرد زبان است که با بمباران شیمیایی سردشت خانواده او دچار حادثه می شوند و زندگی پر احساس و آرامی که داشت از او گرفته می شود و... 

۳.۸/۵ - (۶ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani Derakht Gerdu

پوستر فیلم درخت گردو سایت سنتر دانلود
پوستر فیلم درخت گردو سایت سنتر دانلود

درباره فیلم درخت گردو

فیلم سینمایی درخت گردو محصول سال ۱۳۹۸ ساخته کارگردان جوان و توانمند سینما، محمد حسین مهدویان می باشد، که این اثر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم را در جشنواره فیلم فجر از آن او کرد. از جمله آثار شاخص و دیده شده این کارگردان می توان به «ایستاده در غبار» ، «لاتاری» ، «ماجرای نیمروز ۱ و ۲» و «ردخون» اشاره کرد.

درخت گردو نوشته ای مشترک از ابراهیم امینی و حسین حسنی می باشد. تهیه کنندگی این فیلم را نیز سید مصطفی احمدی بر عهده دارد. حضور بازیگران محبوبی همچون مهران مدیری ، پیمان معادی و مینا ساداتی با موضوعی که روایتگر یک حادثه واقعی دوران جنگ در سردشت می باشد، بیانگر پر مخاطب بودن این فیلم است. بمباران شیمیایی سردشت که عواقب آن همچنان قریبان گیر هموطنان کرد زبان ماست در این فیلم به خوبی به نمایش گذاشته شده است. مهران مدیری در این فیلم نقشی کاملا متفاوت تر از کارهای قبلی خود را به بهترین شکل ممکن بازی کرده و خرسندی خود را برای حضور در این فیلم در مصاحبه با اکثر خبرگزاری ها نشان داده است. علیرضا قربانی نیز با صدای زیبای خود با درخت گردو همکاری کرده است. فیلم درخت گردو را می توانید از سایت سنتر دانلود بارگزاری و مشاهده نمایید.  

خلاصه داستان فیلم درخت گردو

این فیلم که بر اساس داستانی واقعی ست، درباره اوستا قادر «پیمان معادی» کارگر زحمت کش کرد زبان است که با بمباران شیمیایی سردشت خانواده او دچار حادثه می شوند و زندگی پر احساس و آرامی که داشت از او گرفته می شود و 


بازیگران فیلم درخت گردو

در فیلم درخت گردو  بازیگران توانمند و شناخته شده ای همچون: مهران مدیری در نقش احمد، پیمان معادی در نقش اوستا قادر، مینا ساداتی در نقش هما و مینو شریفی در نقش مریم، ایفای نقش کرده اند. 

تصاویر بازیگران فیلم زیر درخت گردو سایت سنتر دانلود
تصاویر بازیگران فیلم زیر درخت گردو سایت سنتر دانلود

سایر عوامل فیلم درخت گردو

فیلم نامه نویسان: «حسین حسنی و ابراهیم امینی»، منشی صحنه: «پوریا کاظمی»، مدیر فیلمبرداری: «هادی بهروز»، مدیر صدابرداری: «هادی ساعد»، مدیر تولید و مجری طرح: «محمد رضا منصوری»، مدیر پژوهش: «محسن جعفرزاده»، طراح صحنه و لباس: «بهزاد جعغر و محمد شجاعی»، روابط عمومی: «آریان امیرخان»، گریم: «شهرام خلج»، جلوه های ویژه میدانی و بصری: «ایمان کرمیان، امین پهلوان زاده و کامیار شفیع پور» . 

 

مقاله فیلم درخت گردو: روایتی از درد و امید

درخت گردو، فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و محصول سال ۱۳۹۸ ایران است که بر اساس داستانی واقعی و تلخ از زندگی قادر مولان‌پور در روستای مرزی رش‌هرمه در نزدیکی سردشت ساخته شده است. این فیلم در سه بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ روایت می‌شود و به دنبال فاجعه بمباران شیمیایی سردشت، داستان زندگی قادر و خانواده‌اش را به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم:

قادر مولان‌پور، کشاورز ساده‌ای است که در کنار همسر و فرزندانش زندگی آرامی دارد. اما با وقوع جنگ ایران و عراق و بمباران شیمیایی سردشت، زندگی او و خانواده‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. قادر در این فاجعه، همسر و چند تن از فرزندانش را از دست می‌دهد و خود و دیگر اعضای خانواده‌اش نیز به شدت مجروح می‌شوند.

مضامین فیلم:

درخت گردو مضامین مختلفی را به تصویر می‌کشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاجعه بمباران شیمیایی سردشت: فیلم به طور مستقیم به این فاجعه انسانی می‌پردازد و تصاویری تکان دهنده از درد و رنج قربانیان این بمباران را به نمایش می‌گذارد.
  • تاثیرات جنگ بر زندگی انسان‌ها: درخت گردو نشان می‌دهد که چگونه جنگ می‌تواند زندگی انسان‌ها را به نابودی بکشاند و حتی سال‌ها پس از پایان جنگ، سایه شوم آن بر زندگی بازماندگان باقی می‌ماند.
  • مقاومت و امید: با وجود تمام سختی‌ها و رنج‌هایی که قادر و خانواده‌اش متحمل می‌شوند، آنها امید خود را از دست نمی‌دهند و برای ادامه زندگی تلاش می‌کنند.

نکات قابل توجه فیلم:

  • بازی‌های درخشان: پیمان معادی در نقش قادر مولان‌پور، بازی بسیار درخشان و قابل تاملی ارائه می‌دهد. مینا ساداتی، مهران مدیری و دیگر بازیگران فیلم نیز به خوبی نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند.
  • کارگردانی قوی: محمدحسین مهدویان با کارگردانی قوی و فیلمبرداری چشمگیر، به خوبی توانسته است فضای غم‌انگیز و دردناک داستان را به تصویر بکشد.
  • موسیقی متن تاثیرگذار: موسیقی متن فیلم که توسط کارن همایونفر ساخته شده است، به خوبی با فضای فیلم همخوانی دارد و بر تاثیرگذاری آن می‌افزاید.

جوایز و افتخارات:

  • سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر
  • جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان

درخت گردو فیلمی تکان دهنده و تاثیرگذار است که به یکی از غم‌انگیزترین فاجعه‌های تاریخ ایران می‌پردازد. این فیلم با روایت داستانی واقعی و به تصویر کشیدن درد و رنج قربانیان بمباران شیمیایی سردشت، یاد و خاطره این فاجعه را زنده نگه می‌دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، در مقاله می‌توان به موارد زیر نیز پرداخت:

  • تحلیل شخصیت‌های فیلم
  • بررسی نقدهای فیلم
  • مقایسه فیلم با سایر فیلم‌های با مضمون مشابه
  • تاثیر فیلم بر جامعه

در نهایت، مقاله می‌تواند با جمع‌بندی مطالب و ارائه نظر نهایی نویسنده به پایان برسد.

 

برای دانلود فیلم درخت گردو کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

برای دانلود فیلم درخت گردو میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

 

دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم خوب بد جلف ارتش سری

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم شیشلیک

دانلود فیلم تیغ و ترمه

دانلود فیلم حکایت دریا

دانلود فیلم لتیان

دانلود فیلم آقای سانسور

دانلود فیلم قهرمان

دانلود فیلم مجوز خروج

دانلود فیلم سونامی

دانلود فیلم مسخره باز

  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۴
  • دیدگاه ها4
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر جوان
    جوانمهمان
    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۰۴:۲۰

    زنده

  • آواتار کاربر علی
    علیمهمان
    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۰۴:۱۹

    زنده

  • آواتار کاربر علی
    علیمهمان
    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۰۴:۱۸
    این دیدگاه دارای اسپویل است

    بهترین فیلم

  • آواتار کاربر علی
    علیمهمان
    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۰۴:۱۸
    این دیدگاه دارای اسپویل است

    خوب