دانلود فیلم خون خدا

دانلود فیلم خون خدا

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود پس از پخش در نمایش خانگی گذاشته خواهد شد

فیلم خون خدا ،فیلم داستان مهندس علی پاکزاد است که بعد از چندسال اعتیاد موفق به ترک آن می شود. او در شب تاسوعا در ظرف غذای نذری پاکتی آغشته به خون پیدا می کند که در آن چکی با مبلغی نجومی قرار دارد، بقیه داستان تلاش او برای نقد کردن چک است.

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 90 دقیقه
۵/۵ - (۱ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دانلود فیلم خون خدا با لینک مستقیم و حجم کم در سایت سنتر دانلود

download film irani KHON KHODA

درباره فیلم خون خدا

فیلم خون خدا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی محصول سال ۱۳۹۷ است.

 

خلاصه داستان فیلم خون خدا

فیلم داستان مهندس علی پاکزاد است که بعد از چندسال اعتیاد موفق به ترک آن می شود. او در شب تاسوعا در ظرف غذای نذری پاکتی آغشته به خون پیدا می کند که در آن چکی با مبلغی نجومی قرار دارد، بقیه داستان تلاش او برای نقد کردن چک است.

 

بازیگران فیلم خون خدا

رضا اخلاقی‌راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی‌فر، خسرو احمدی، شیوا ابراهیمی در فیلم خون خدا به ایفای نقش می پردازند

دانلود فیلم خون خدا از سایت سنتر دانلود
دانلود فیلم خون خدا از سایت سنتر دانلود

 

سایر عوامل فیلم خون خدا

فیلمنامه‌نویس: مرتضی علی عباس میرزایی، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، چهره‌پردازی: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، تدوین: لعیا عباس میرزایی، صدابردار: علی ذوالفقاری، صداگذاری: سیدعلیرضا علویان، بازیگران: رضا اخلاقی‌راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی‌فر، خسرو احمدی، شیوا ابراهیمی

خون خدا: بررسی و تحلیل فیلم

خون خدا، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت چندین سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

خلاصه داستان:

فیلم داستان علی، یک معتاد متجاهر را روایت می کند که در دوران نقاهت ترک اعتیاد خود در خیابان ها زندگی می کند. شب عاشورا، علی در جعبه غذای نذری که برایش آورده اند، پاکتی آغشته به خون پیدا می کند که در آن یک چک به مبلغ هنگفتی پول قرار دارد. علی که معتقد است این چک هدیه ای از طرف امام حسین است، به دنبال راهی برای نقد کردن آن می رود اما با چالش های متعددی روبرو می شود.

نقد و بررسی:

خون خدا فیلمی جسورانه و متفاوت است که به موضوعاتی مانند ایمان، معجزه، اعتیاد و طبقات اجتماعی می پردازد. فیلم از نظر بصری قوی و خوش ساخت است و بازی رضا اخلاقی راد در نقش علی نیز قابل تحسین است.

نقاط قوت:

  • داستان و فیلمنامه: داستان فیلم، نو و جذاب است و مخاطب را تا انتها با خود همراه می کند. فیلمنامه نیز به خوبی نوشته شده و دیالوگ ها قوی و تاثیرگذار هستند.
  • بازیگری: بازی رضا اخلاقی راد در نقش علی بسیار درخشان است و به خوبی توانسته است شخصیت پیچیده و چندلایه این کاراکتر را به تصویر بکشد.
  • کارگردانی: کارگردانی فیلم قابل تحسین است و مرتضی علی عباس میرزایی به خوبی توانسته است فضای فیلم را به تصویر بکشد و حس و حال شخصیت ها را به مخاطب منتقل کند.
  • موسیقی: موسیقی متن فیلم نیز به خوبی با فضای فیلم همخوانی دارد و به تاثیرگذاری آن کمک می کند.

نقاط ضعف:

  • ضعف در پرداخت برخی از شخصیت ها: به جز شخصیت علی، سایر شخصیت های فیلم به طور کامل پرداخت نشده اند و مخاطب به اندازه کافی با آنها ارتباط برقرار نمی کند.
  • غیرقابل باور بودن برخی از اتفاقات: برخی از اتفاقات فیلم مانند پیدا شدن چک در غذای نذری، کمی غیرقابل باور و غیرواقعی به نظر می رسد.
  • فلسفه پردازی بیش از حد: در برخی از سکانس های فیلم، فلسفه پردازی بیش از حد صورت می گیرد که ممکن است برای برخی از مخاطبان خسته کننده باشد.

جمع بندی:

خون خدا فیلمی قابل تامل و خوش ساخت است که با وجود برخی از ضعف ها، می تواند مخاطب را جذب کند و به او در مورد موضوعاتی مانند ایمان، معجزه و طبقات اجتماعی فکر کند.

نکاتی برای بحث:

  • نظر شما در مورد寓意 فیلم چیست؟
  • آیا معتقدید که اتفاقات فیلم واقعی هستند یا صرفاً در ذهن علی اتفاق می افتند؟
  • فیلم چه پیامی برای مخاطب دارد؟

 

برای دانلود فیلم خون خدا کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(