دانلود فیلم خانه ماهرخ

دانلود فیلم خانه ماهرخ

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
لینک دانلود رایگان و قانونی بعد پخش در نمایش خانگی قرار میگیرد✔️

فیلم خانه ماهرخ،ماهرخ که مشغول بازی در اولین فیلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش کیوان و دوستان مشترکشان، به مناسبت تولدش غافلگیر می‌شود. کیوان همین که شمع روی کیک تولد او را با فندک روشن می کند، صورت ماهرخ آتش می‌گیرد. در این فاصله کیوان به اتهام به آتش کشیدن ماهرخ، دادگاهی می‌شود و به مرور پرده از حقایق برداشته می شود.

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 90 دقیقه
۵/۵ - (۱ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

دانلود فیلم خانه ماهرخ با لینک مستقیم حجم کم

دانلود فیلم خانه ماهرخ به کارگردانی شهرام ابراهیمی (سنتر دانلود)

download film irani Khane Mahrokh

دانلود رایگان فیلم خانه ماهرخ

 

لینک دانلود فیلم بعد پخش در نمایش خانگی قرار میگیرد

 

خانه ماهرخ: بررسی و تحلیل

خانه ماهرخ، فیلمی به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا محمدی و شهاب حسینی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شد. شهاب حسینی علاوه بر تهیه‌کنندگی مشترک، مشاور کارگردان این فیلم نیز بود.

خلاصه داستان:

ماهرخ، زنی جوان و مشتاق به بازیگری، در آستانه بازی در اولین فیلم خود، در روز تولدش توسط همسرش کیوان و دوستانشان غافلگیر می‌شود. اما شمع روی کیک تولد او ناگهان به صورتش آتش می‌گیرد و ماهرخ دچار سوختگی شدید می‌شود. کیوان به اتهام به آتش کشیدن همسرش بازداشت و دادگاهی می‌شود. در این میان، پرده از رازهای زندگی مشترک ماهرخ و کیوان برداشته می‌شود و حقایق ناگفته‌ای آشکار می‌شود.

نکات برجسته فیلم:

  • بازی‌های قوی: بازی‌های فیلم خانه ماهرخ از نقاط قوت آن است. پگاه آهنگرانی در نقش ماهرخ، به خوبی ظرافت‌های شخصیتی این زن را به نمایش می‌گذارد. شهاب حسینی نیز در نقش کیوان، بازی متفاوتی ارائه می‌دهد.
  • فیلمنامه: فیلمنامه خانه ماهرخ به قلم حسن عطارها، داستانی جذاب و پرکشش را روایت می‌کند. تعلیق و رمز و راز موجود در داستان، تماشاگر را تا پایان فیلم با خود همراه می‌کند.
  • کارگردانی: شهرام ابراهیمی در خانه ماهرخ، فضایی رازآلود و گاه وهم‌آور خلق می‌کند. استفاده از المان‌های بصری و موسیقی متن مناسب، به ایجاد این فضا کمک می‌کند.

موضوعات و مضامین:

خانه ماهرخ به موضوعاتی مانند خشونت خانگی، روابط عاطفی پیچیده، و قدرت و کنترل در روابط می‌پردازد. فیلم به ظرافت، مسأله خشونت علیه زنان را به تصویر می‌کشد و آسیب‌های روحی و جسمی این نوع خشونت را نشان می‌دهد.

جوایز و افتخارات:

  • خانه ماهرخ در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی حضور داشته و موفق به دریافت جوایزی شده است. از جمله این جوایز می‌توان به تایگای طلایی، جایزه اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «روح آتش» روسیه اشاره کرد.

جمع‌بندی:

خانه ماهرخ فیلمی قابل‌توجه و خوش‌ساخت است که با پرداختن به موضوعات مهم و داستانی جذاب، تماشاگر را جذب می‌کند. بازی‌های قوی، فیلمنامه و کارگردانی خوب، از نقاط قوت این فیلم هستند.

برای دانلود کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی رایگان و قانونی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی ، دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال خارجی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت دانلود فیلم های دیگر میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

  • ۳۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(