دانلود رایگان فیلم مرسدس

دانلود رایگان فیلم مرسدس

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

اسفندیار (اسی) که قرار است فردا صبح به قصد مهاجرت از کشور خارج شود، مرسدس بنز گران قیمتی را که به عنوان امانت نزد پدرش بوده سوار می شود و به سراغ دوستانش (داوود که یک نقاش است، یحیی که بازیگر تک نفره تئاتر خیابانی است و حمید) می رود. دوستان در کنار یکدیگر خوش هستند، اما رستم سوار مرسدس بنز می شود و آن ها با یک وانت به تعقیب او می پردازند. رستم که کرایه دهنده خودروهای قدیمی برای مراسم ازدواج و فیلمبرداری فیلم های سینمایی بوده، سال ها قبل اتوبوسش را به نام همسرش کرده و همسر و برادر همسرش اتوبوس را فروخته اند و اکنون همسرش تقاضای طلاق کرده است. او می خواهد با مرسدس به سراغ آن ها برود و شأن از دست رفته اش را بازگرداند. اسی با وانت چنان با سرعت به دنبال او خیابان ها را زیر پا می گذارد که سه دوست دیگرش ـ به خصوص یحیی که آسم هم دارد ـ زخمی می شوند و کار به بیمارستان کشیده می شود، رستم بازهم می گریزد و اسی حین تعقیب مرسدس با وانت، با خودروی دختری به نام زیبا تصادف می کند. اسی زیبا را ـ که یک مددکار اجتماعی است و اتومبیلش را برای مراسم ازدواج یک زوج جوان آماده کرده ـ با خود همراه می کند و به تعقیب رستم ادامه می دهد. رستم به خانه سابقش در کنار ماشین های قدیمی می رود. برادر همسرش را به شدت مضروب می کند و سوییچ مرسدس را به اسی پس می دهد. اسی با زیبا به آرایشگاه می رود و عروس و داماد را به محل عروسی می رساند و خود به سراغ دوستانش در بیمارستان می رود. چهار دوست به محل فیلمبرداری یک فیلم اکشن می روند و به شرط استفاده از مرسدس در فیلم، یحیی یک نقش کوتاه جلوی دوربین بازی می کند. دوستان قصد ترک صحنه را دارند که کارگردان اجازه نمی دهد مرسدس را با خود ببرند و آن را برای صحنه های بعدی لازم می داند. مخالفت اسی و همراهانش نتیجه ای جز کتک خوردن آن ها ندارد. اسی، داوود و یحیی را به خانه حمید می رساند و آن ها شب را در آن جا می گذارند. آن گاه به سراغ زیبا می آید و پس از خداحافظی از او، سحرگاه روز بعد مرسدس را به آتش می کشد. سپس سوار اتوبوسی می شود و با تلفن همراه خود به زیبا می گوید که تصمیمش عوض شده و دیگر قصد رفتن از کشور ندارد.

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان یک ساعت و 20 دقیقه
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نسخه رایگان

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۸۴ مگابایت

================

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۷۹ مگابایت


لینک کمکی

[دانلود رایگان نسخه ۴۸۰p با حجم *** مگابایت]


 

[ نسخه قانونی]

================

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۸۴ مگابایت

================

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۷۹ مگابایت

مرسدس: سفری پرماجرا در دنیای مسعود کیمیایی

“مرسدس” فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود کیمیایی و محصول سال ۱۳۷۶ است. این فیلم داستان اسفندیار (محمدرضا فروتن) را دنبال می‌کند که به جای پدرش راهی سفری می‌شود و در این سفر با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود.

نگاهی به داستان فیلم:

اسفندیار به دلیل بیماری پدرش، مأمور می‌شود تا با مرسدس بنز پدرش به سفری برود. او که مجذوب این ماشین لوکس شده، سفر را یک روز به تعویق می‌اندازد و به همراه دوستانش به تفریح می‌پردازد. اما در این روز اتفاقاتی ناخوشایند رخ می‌دهد که باعث می‌شود اسفندیار و دوستانش از مرسدس متنفر شوند و در نهایت، صبح روز بعد، اسفندیار ماشین را به آتش می‌کشد.

نقد و بررسی:

“مرسدس” فیلمی پر از رمز و راز و با فضایی خاص است که به سبک و سیاق مسعود کیمیایی ساخته شده است. این فیلم در زمان اکران با استقبال تماشاگران روبرو شد و به عنوان یکی از فیلم‌های محبوب کیمیایی شناخته می‌شود.

نکات قابل توجه در فیلم:

  • شخصیت‌ها: شخصیت‌های فیلم “مرسدس” از جنس شخصیت‌های همیشگی فیلم‌های کیمیایی هستند. مردانی تنها، زخم‌خورده و سرکش که در جستجوی هویت و عدالت هستند.
  • فضای فیلم: فضای فیلم “مرسدس” فضایی خشن و پر از التهاب است. این فضا با استفاده از موسیقی متن، دیالوگ‌ها و تصاویر به خوبی به نمایش درآمده است.
  • موضوع فیلم: موضوع فیلم “مرسدس” در مورد تقابل انسان و ماشین است. ماشین به عنوان نمادی از مدرنیته و تجدد، در مقابل انسان‌هایی قرار می‌گیرد که به دنبال ارزش‌های سنتی هستند.

نکات مثبت فیلم:

  • کارگردانی: مسعود کیمیایی در “مرسدس” به خوبی از عهده کارگردانی برآمده و فیلمی جذاب و دیدنی را خلق کرده است.
  • بازیگری: بازیگران فیلم “مرسدس” به خصوص محمدرضا فروتن، بازی‌های درخشان و قابل قبولی را ارائه داده‌اند.
  • موسیقی متن: موسیقی متن فیلم “مرسدس” به آهنگسازی بابک بیات، یکی از نقاط قوت فیلم است که به زیبایی فضای فیلم را烘托 می‌کند.

نکات منفی فیلم:

  • فیلمنامه: فیلمنامه فیلم “مرسدس” در برخی از قسمت‌ها دارای ضعف‌هایی است و می‌توانست قوی‌تر باشد.
  • تکراری بودن: برخی از عناصر فیلم “مرسدس” مانند شخصیت‌ها و موقعیت‌ها، شبیه به فیلم‌های قبلی کیمیایی هستند.

در نهایت:

“مرسدس” فیلمی قابل قبول و دیدنی است که می‌تواند برای طرفداران مسعود کیمیایی جذاب باشد. این فیلم با فضایی خاص و شخصیت‌های جذاب، داستانی پرماجرا را روایت می‌کند که مخاطب را تا انتها با خود همراه می‌کند.

      سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

در حال بارگذاری...
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(