دانلود انیمیشن آخرین داستان

دانلود انیمیشن آخرین داستان

86% رضایت کاربران (7رای)
محصول :
لینک دانلود قرار گرفت

انیمیشن آخرین داستان،داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است:« جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند..»

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • مدت زمان 100 دقیقه
۴/۵ - (۳ امتیاز)
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

انیمیشن “آخرین داستان”: سفری حماسی در دنیای شاهنامه

مقدمه

انیمیشن “آخرین داستان” به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، اولین انیمیشن بلند سینمایی ایران است که با اقتباسی آزاد از داستان ضحاک در شاهنامه فردوسی، روایتی حماسی و بصری را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این انیمیشن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شد، با استقبال گسترده تماشاگران و منتقدان روبرو شد و درخشش آن در جشنواره‌های بین‌المللی، نام ایران را در عرصه انیمیشن جهان مطرح کرد.

داستان

“آخرین داستان” در دورانی روایت می‌شود که تاریکی و ظلم بر سرزمین جمکران سایه افکنده است. جمشید شاه، با تکیه بر قدرت و فر ایزدی، اهریمنان را شکست می‌دهد و صلح و آرامش را به سرزمین باز می‌گرداند. اما غرور و خودکامگی، او را از یزدان دور می‌کند و فرّ ایزدی از جمشید رخت برمی‌بندد. در این میان، آفریدون، جوانی رعیت‌زاده، با سرنوشتی ناگفته، به سفری پرمخاطره برای نجات سرزمین خود از چنگال ضحاک، پادشاه ستمگر، رهسپار می‌شود.

ویژگی‌های بصری

“آخرین داستان” از نظر بصری، انیمیشنی کم‌نظیر در سینمای ایران است. طراحی دقیق و ظریف شخصیت‌ها و محیط‌ها، استفاده از رنگ‌های گرم و پویا، و حرکات روان و طبیعی، این انیمیشن را به یک اثر بصری چشم‌نواز تبدیل کرده است. موسیقی متن حماسی و قدرتمند انیمیشن نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر، بر روایت داستان و خلق فضایی حماسی و پرهیجان می‌افزاید.

مضامین

“آخرین داستان” در ورای داستانی حماسی و سرگرم‌کننده، مضامین عمیق و انسانی را نیز به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این انیمیشن مفاهیمی مانند عدالت، ظلم‌ستیزی، امید، فداکاری و عشق را به تصویر می‌کشد و به مخاطبان خود یادآور می‌شود که در برابر ظلم و ستم سکوت نکنند و برای نجات دنیای خود تلاش کنند.

تاثیرات و دستاوردها

“آخرین داستان” به عنوان اولین انیمیشن بلند سینمایی ایران، راه را برای تولید انیمیشن‌های فاخر و باکیفیت در ایران هموار کرد. این انیمیشن در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی حضور یافت و جوایز متعددی را کسب کرد، از جمله جایزه بهترین انیمیشن بلند در جشنواره فیلم‌های آسیایی پکن و جایزه بهترین فیلم انیمیشن در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان.

جمع‌بندی

“آخرین داستان” انیمیشنی حماسی و بصری با داستانی جذاب و آموزنده است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد. این انیمیشن با تلفیق عناصر شاهنامه فردوسی با تکنیک‌های مدرن انیمیشن‌سازی، اثری فاخر و ماندگار خلق کرده است که نام ایران را در عرصه انیمیشن جهان مطرح کرد.

دانلود انیمیشن آخرین داستان با لینک مستقیم حجم کم

دانلود انیمیشن ایرانی آخرین داستان کامل و قانونی

دانلود انیمیشن آخرین داستان (سنتر دانلود)

download film irani BiHesi Mozei

دانلود رایگان انیمیشن آخرین داستان


 

لینک تماشای انلاین انیمشین آخرین داستان

 

لینک خرید از طریق موبایل

 


 

گویندگان

پرویز پرستویی (تهمورث , ارشیا) , لیلا حاتمی (شهرزاد) , حامد بهداد (ضحاک) , اکبر زنجانپور (کاوه) , اشکان خطیبی (آفریدون) , باران کوثری (ماندانا) , حسن پورشیرازی (جمشید , مرداس) , شقایق فراهانی (فرانک) , ملیکا شریفی نیا (مادرِ ارمایل , گرمایل) , بانیپال شومون (روزبه) , فرخ نعمتی (شهراسب) , بیتا فرهی (اهریمن) , مجید مظفری (بارمان) , زهیر یاری (آبتین)

 

برای دانلود انیمیشن آخرین داستان کلیه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به وبسایت سنتر دانلود مراجعه و فیلم مورد نظرتان را با کیفیت عالی دانلود کنید.

سنتر دانلود مرجع دانلود فیلم ایرانی  و سریال ایرانی در خدمت علاقه مندان به سینما می باشد.

جهت  دانلود فیلم های  دیگر  میتوانید از وبسایت رسمی سنتر دانلود استفاده نمایید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

دانلود فیلم تگزاس ۳

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم پسر کشی

دانلود فیلم نرگس مست

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

در حال بارگذاری...
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(