حتی اگر احتمالات بر علیه شماست می توانید ثروتمند شوید

حتی اگر احتمالات بر علیه شماست می توانید ثروتمند شوید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

گاهی اوقات احتمالات به صورت صد در صدی بر علیه شما می شود، سوال اینجاست که پس باید چکار کنیم؟ آیا باید منزوی شویم ؟ جواب مشخصا خیر است چرا که می توان با هزینه و سرمایه ای اندک وارد کاری شویم که انتهایش ثروت و پول است فقط کافیست درباره چراغ دکل خورشیدی تحقیق کنید و وارد بازارش شوید.

چراغ دکل خورشیدی

از مهم ترین ویژگی های چراغ دکل خورشیدی در مقایسه با نمونه های قدیمی و برقی به موارد زیر می توان اشاره داشت.

عدم نیاز به سیم کشی و کابل کشی، استفاده از انرژی رایگان خورشیدی ، حذف انشعابات و اتصالات الکتریکی،طول عمر بیشتر، حذف خطر برق گرفتگی،در دسترس بودن و قابلیت نصب بر روی تمامی استراکچرها و عدم وجود هارمونیک و نوسانات برق شهری در زمان کارکرد چراغ کارشناسان و مهندسان حوزه ایمنی و مخابرات، خرید چراغ دکل خورشیدی را به شرکت های ارتباطی توصیه کرده و در حال حاضر در دستورالعمل فنی، این شرکت ها ملزم به سفارش و خرید چراغ دکل خورشیدی سولار هستند قیمت چراغ دکل خورشیدی با توجه به کیفیت مواد اولیه و ماژول آن تعیین شده و توسط کارخانه در اختیار عاملان فروش و نمایندگی ها قرار می گیرد.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

318

چراغ قوه

موضوعی که قصد داریم در مورد چراغ قوه به تفصیل و به طور کامل به آن بپردازیم به همین منظور از شما دعوت می کنیم تا به ادامه مطلب نمایید. در خصوص چراغ قوه ها باید خدمتتون عرض کنیم که برای اولین بار در انگلیس توسط آقای میسل مخترع بزرگ محصولات الکتریکی ارائه شد این محصول با استفاده از سه عدد باطری کربنی در محفظه ای لوله ای شکل گنجانده شده بود. که نیروی دریافت شده از باتری را به لامپ رشته ای بسیار ضعیفی که در قسمت ورودی آن گنجانده شده بود وارد می شد در قیمت بدنه نیز یک سوئیچ فلزی شکل برای آن تعبیه شده بود تا مصرف کنندگان به سادگی بتوانند با پایین یا بالا بردن آن جریان برق را اتصال داده و چراغ قوه را روشن نمایند.این چراغ قوه ها زمانی که برای اولین بار به بازار عرضه شدند توانستند نظر بسیاری از معدنچیان و کارگران را به خود جلب نمایند و به فروش بالایی دست پیدا کنند. اما با این حال این نمونه ها با استفاده از باتری های کربنی خود چندان ماندگاری روشنایی بالایی را نمی توانستند از خود ثبت کنند و به عبارتی جریان الکتریکی پایداری نداشتند.

3019

چراغ دکل

در سال های اخیر سازندگان چراغ دکل سولار از لامپ های LED جهت روشن کردن آن بهره می برند که دارای برتری های قابل ملاحظه ای از جمله موارد زیر است.

شدت نور و پرتاب نور بیشتر در مقایسه با نمونه های قدیمی، تکفام بودن نور ال ای دی و زاویه پخش گسترده آن ، طول عمر بالاتر و راندمان بیشتر در مقایسه با سایر لامپ ها ،قیمت ارزان تر و اقتصادی بودن، مقاومت بسیار زیاد در برابر رطوبت و دماهای بالا طراحان و مهندسان فنی چراغ دکل سولار سلول ها و لامپ های ال ای دی را به صورت چند ردیف مختلف و با در نظر گرفتن موارد فنی، در داخل چراغ قرار می دهند تا بیشترین میزان پرتاب نور حاصل شود. قیمت چراغ دکل سولار با لامپ ال ای دی به دلیل طول عمر بیشتر و ویژگی های متعددی که دارد؛ اقتصادی بوده و اکثر شرکت های مخابراتی و ارتباطی، تمایل به خرید چراغ دکل سولار دارند.

 

 

320

 

 

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(