ثروتمند شدن به زندگی ام طعمی دیگر داد

ثروتمند شدن به زندگی ام طعمی دیگر داد

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

دوست داشتم در حوزه ی سوهان به درآمد میلیاردی برسم از این رو اقدام به خریداری یک وب سایت کردم و از این طریق محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کردم و خوشبختانه این محصولات با استقبال گسترده همراه شود و من به ثروت رسیدم. این شیرنی خوشمزه در مدلهای مختلف تهیه می گردد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

سوهان قم

از گذشته تا به امروز یکی از تولیدات شهر قم سوهان است که قبلا از آن به نوان نوعی حلوا یاد می شده است و معمولا برای پیشکشی به محضر پادشاه برده می شده است. یکی از شیرینیهای خوشمزه که جزو تولیدات و سوغاتیهای شهر قم محسوب می شود  سوهان قم است که البته امروزه نمونه های مختلف آن مثل کنجد سیاه و غیره در سایر شهرهای ایران نیز تولید می شود و به فروش می رسد.

افراد زیادی اعم از پیر و جوان و کودک فارغ از هر جنسیتی این محصول را دوست دارند و آن را به عنوان میان وعده و یا به همراه چای و دیگر خوراکیها مصرف می کنند.

سوهان علاوه بر طعم دلنشینی که دارد حاوی خواص بسیار زیادی است که پس از مصرف می توان از آن بهره مند شد، اما در مصرف سوهان باید حد اعتدلال را رعایت نمود به ویژه برای کودکان که این محصولات را خیلی دوست دارند، لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه سوهان می تواند دندانها را خراب کرده و خطر ابتلا به دیابت را در افراد افزایش دهد.07

سوهان عسلی

سوهان عسلی  نوعی شیرینی است که بر اساس مواد خوراکی و عسل کوهی تولید می شود و بسیار خوشمزه است که در تولید آن از انواع مغزجات استفاده می کنند و به همین دلیل بسیار مقوی می شود. افرادی که مبتلا به دیابت هستند باید از خوردن سوهان عسلی پرهیز کنند و تا حد ممکن ان را مصرف نکنند، چون این محصول حاوی قند بالایی است و می تواند میزان قند خون افراد را بالا ببرد.

این محصول می تواند برای مصرف شخصی و یا برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار بگیرد و در مناسبتهای ویژه از آن برای پذیرایی کردن استفاده کرد. برای اینکه بتوانید همیشه خوراکی خوشمزه ای تولید کنید باید مواد اولیه آن را دقیق و کامل فراهم کنید، در ادامه طرز تهیه سوهان عسلی را به همراه مواد لازم جهت تهیه آن را شرح خواهیم داد. ابتدا مواد لازم آن را به صورت خلال بادام ۱ پیمانه، شکر ۱ پیمانه، آب ۲ قاشق غذاخوری، روغن ۴ قاشق غذا خوری، عسل ۲ قاشق غذا خوری و زعفران سرگل دم کرده به اندازه ۲ قاشق غذا خوری که ترجیحا غلیظ باشد را تهیه کنید و بعد از آن شکر، آب، روغن و عسل را به درون ظرفی بریزید.

08

سوهان ساعدی

هر زمان که اسم گز و انواع شیرینیجات خوشمزه به میا بیاید اکثر افراد یاد اصفهان می افتند و از آنجایی که  سوهان ساعدی در این شهر تولید می شود اکثر افرادی که به اصفهان مسافرت می کنند از سوغاتیهای این شهر در حجمهای بسیار زیادی خرید می کنند که سوهان عسلی یکی از محصولاتی است که در این شهر فروش بالایی دارد. اکثر تولید کنندگان شیرینی نخودچی و سوهان بهترین محصولات را با مواد اولیه درجه یک و مرغوب به تولید می رسانند تا افراد پس از خرید رضایت کامل داشته باشند و با امتحان کردن این سوهانهای خوشمزه بار دیگر اقدام به خرید آنها کنند. از آنجایی که فروش این محصولات در اصفهان بسیار بالا می باشد و بازار داغ و پر رونقی دارد افراد زیادی به تهیه و فروش آن اقدام کرده اند و از این رو صاحب کسب و کار پر درامدی شده اند.

09

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(