ثروتمند شدنم با تعمیرات منزلم شروع شد

ثروتمند شدنم با تعمیرات منزلم شروع شد

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

نزدیک عید بود و تصمیم گرفتیم که تغییراتی را در  منزل ایجاد کنیم و فردی را اوردیم که سطوح کف منزل را کفپوش کند در حین انجام کارش بیشتر با حوضه کاری اش آشنا شدم و تا مدتی تحقیقات کردم و وارد فعالیت در این حوضه شدم و خداروشکر تا به الان سود های خوبی بهم داده و تواستم از این  سودها تغیرات زیادی در زندگی ام داشته باشم .

کفپوش پی وی سی ایرانی

امروزه به دلیل افزایش قدرت در تولید، طراحی، ترکیب و ایجاد چندین مواد اولیه با هم، امکان تولید متریالی متنوع جهت تولید هر کالای مصرفی وجود دارد. این تنوع به تمامی وسایل و ابزار زندگی رسوخ کرده و در زمینه تولید انواع کفپوش پی وی سی ایرانی  منزل و مراکز اداری-تجاری نیز می توان این موضوع را بخوبی مشاهده کرد. سالها قبل فقط می شد از بین موزاییک و سرامیک های موجود، طرح هایی محدود و تکراری را برای استفاده انتخاب نمود اما امروزه با ورود انواع پارکت و کفپوش های چوبی و البته کفپوش پی وی سی می توان گزینه های بسیار فراوانی را برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون منزل و پوشاندن کف منزل با طرح و رنگ های بسیار متنوع تر در دسترس داشت. در این مطلب با معرفی ۲۵ طرح بسیار زیبا از کفپوش های چوبی و پی وی سی در کنار شما خواهیم بود.

421

کفپوش پی وی سی با دوام

این محصول بسیار کاربردی بوده و بر روی سطوح مختلفی مانند سرامیک، موزائیک، سیمان، سنگ، کاشی و غیره قابل اجرا می باشد ولی قبل از اجرا باید زیر سازی آن وجود داشته باشد یا انجام شود. زیر سازی کفپوش پی وی سی بادوام  باید یکنواخت و صاف انجام شده باشد و ناهمواری در آن وجود نداشته باشد چون ضخامت این محصول کم است و این باعث نمایان شدن ناهمواری ها می شود، قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسیار اقتصادی می باشد و استفاده از آن باصرفه است. کفپوش پی وی سی رولی خاصیت ارتجاعی دارد و به فوم سایلنت در زمان نصب نیازی ندارد و با چسب چسبانده می شود، زمان نصب آن نیز بعد از اتمام ساخت ساختمان و در مراحل آخر ساخت و ساز می باشد و در صورتی که زیر سازی نیاز به ترمیم یا تعمیر دارد نیز باید این تعمیرات حتما انجام شود تا سطحی صاف بوجود آید.با انتخاب درست یک سازه مانند سرامیک کف ضد لک می توان از زیبایی و دوام آن نهایت لذت را برد و نتیجه انتخاب خود را دید، کفپوش پی وی سی که در سایت دیجی کالا هستند نیز از این امر مستثنی نیستد.

422

کفپوش خودرو مقاوم

پراید، خودرو ساخت داخل است و صندوق آن فاقد کفپوش است از این رو کسانی که این خودرو را به صورت مدل بالا خریداری می کنند بهتر است از کفپوش خودرو مقاوم  پالمیرا استفاده کنند تا از نظر زیبایی و سالم ماندن کف صندوق در امان باشد. این نوع کفپوشها با ظاهر زیبایی که دارند و جاهایی که در آنها تعبیه شده است باعث می شود از داخل آن استفاده های بهتری شود. و همچنین وسایل در داخل صندوق لیز نمی خورند.

423

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(