تنبلی را کنار بگذارید و موفق شوید

تنبلی را کنار بگذارید و موفق شوید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

برای ثروتمند و پولدار شدن هیچ‌گاه کارهای خود را به تعویق نیاندازید! بهترین راه برای کنار گذاشتنِ تنبلی این است که «قانون ۵ ثانیه» را اجرایی کنید. این قانون می‌گوید که اگر برای شروع، یا ادامه دادنِ کاری، هیچ انگیزه‌ای ندارید، با خود تا از ۵ تا ۱ (به‌صورت معکوس) بشمارید و فارغ از بهانه‌های ذهنی‌تان، خود را به‌سمتِ انجامِ آن کار پرتاب کنید. با انجام این تکنیک میتوانید در حوزه تشک طبی موفق باشید.

تشک طبی رویال

بکی از بهترین مدلهای تشکهای تشک طبی رویال است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

آیا تا بحال به چرایی محبوبیت این کالا در بازار کالای خواب توجه کرده اید؟ چندبار شده که وقتی از خواب پا می شوید احساس بدن درد و گرفتگی کنید؟ یا دردی داشته باشید که علت آن بد خوابیدن شما باشد؟ یا شاید مدت زیادی است که از درد در نواحی مختلف خود رنج می برید اما نمی توانید بفهمید این دردها ناشی از کدام رفتارهای اشتباه شما در روز می باشد، همه اینها بیشتر یک دلیل دارد و آن حالتهای بد خوابیدن در طولانی مدت می باشد.

312

تشک طبی دو نفره

تلاش شده است همان اندازه که تشک طبی دو نفره راحت و مناسب هستند، تشک خواب مسافرتی هم با بالاترین کیفیت تولید شده و به قیمتی مناسب در فروشگاههای معتبر جزیره قشم در دسترس مشتریان قرار بگیرد. برخی از تشک طبی آرتوپدیک مسافرتی به شکل آکاردئونی جمع شده و برخی دیگر لوله می شوند که نمونه های آکاردئونی برای صرفه جویی بیشتر در فضا مناسب تر هستند و جای کمتری را اشغال می کنند.

معمولا کیفیت و نوع تشک مسافرتی را براساس وزن آن مورد سنجش قرار می دهند به طوریکه دو نوع تشک آکاردئونی در وزنهای ۲ و ۲.۵ کیلوگرم در بازار موجود است که نمونه اول از جمله مدلهای معمولی و نمونه دوم از مدلهای پربار به حساب می آیند.

313

تشک طبی رویا

از جمله برند های معتبر که زمینه تولید تشک طبی رویا فعالیت دارند می توان به برند های: آیلار، خوشخواب، رویا، پارمیس، داتیس و… می توان اشاره کرد که به رفع درد کمر و مشکلات ستون فقرات در زمان خواب بسیار اثرگذار و کارا می باشند.

خرید و قیمت تشک طبی به صورت عمده برای خرید تشک طبی به صورت عمده از مراکز توزیع و فروش معتبر آیلار می توانید به سایت ها و فروشگاه های آنلاین به صورت غیر حضوری مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به راحتی تهیه نمونده و در اسرع وقت درب در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

314

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(