بهترین ایده های کار آفرینی با کمترین سرمایه

بهترین ایده های کار آفرینی با کمترین سرمایه

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

من از کار کردن برای دیگران خسته شده بودم و قصد کردم درآمد خود را افزایش دهم و نیازمند یک کسب و کار برای اثبات توانایی های خود بودم من کسب و کار خود را با سرمایه کم در حوزه انواع انگور شروع کردم خواندن این مقاله می تواند چراغ ذهن شما را روشن کند و بهترین ایده برای کارآفرینی باشد.

انگور سیاه

انگور سیاه کردستان به دلیل دارا بودن رنگ و لعاب زیبا و طعم مزه خاص و متمایزی که دارد معروف شده و هر ساله خریداران زیادی را به سمت خود می کشاند به دلیل اعتماد مردم کشور به این استان حتی در اکثر موارد مشتری ها این محصول را قبل از رسیدن و عمل آوردن میوه پیش خرید می کنند تا این میوه پر رنگ و لعاب را از دست ندهند.

انگور نباید چین و چروک داشته باشد. از خرید انگورهای چروکیده یا کپک زده خودداری کنید و خریدی مطمئن و با کیفیت به تمام معنا را با ما داشته باشید. تحقیق زیادی در مورد تاثیر شیره انگور بر سرطان انجام شده است ترکیبات موجود در انگور برای جلوگیری از شکل های مختلف سرطان پیدا شده است یکی از این ترکیب های مفید که مورد بحث قرار گرفته است رزوراترول است رزوراترول در پوست انگور سیاه بسیار است.

506

انگور شاهانی

انگور به دلیل طرفداران زیادی که دارد در تمامی نقاط جهان خواستار این میوه هستند و آن را در مکانهای مخصوص تبدیل به خوراکی، نوشیدنی، تزئینی و غیره تبدیل می کنند تا به روشهای گوناگون مصرف گردد.

تقریبا نیمی از کره زمین درحال کاشت و برداشت نهال انگور شاهانی هستند و ایران نیز یکی از برترین تولید کنندگان این محصول به حساب آمده که چندین نوع را با بهترین کیفیت روانه بازار داخلی و خارجی می کند.

این میوه تقریبا بیضی شکل بوده که به صورت خوشه ایی رشد می کند و کاملا آب دار و شیرین بوده و درون آن از دو یا یک تخم تشکیل شده و به رنگهای سیاه، سبز، زرد، زرشکی و غیره بوده که البته این نوع در کشور ما رشد می کند که معمولا در کشورهای دیگه به رنگهای مختلف سفید نیز وجود دارد.

507

انگور قرمز

تولید بالای یک محصول مانند انگور قرمز سبب اشتغال آفرینی بسیار خوبی خواهد شد از همین رو اگر سعی شود تا در هنگام پرورش نهال انگور از نهالهای باکیفیت و پر تولید استفاده شود و به توان تولید محصول انگور را در کشور بالاتر برد.

شاهد خواهیم بود که با افزایش اشتغال و فروش بیشتر آن در کشورهای دیگر چه تعداد مردم کشور درگیر این مسئله و خرید و فروش انگور خواهند شد چرا که انگور محصولی است که علاوه در این که به صورت میوه از آن استفاده می شود به صورتهای خشک شده و آب میوه و غیره از آن استفاده بیشتری خواهد شد.

کشمش تولید شده از انگور که در ایران تولید شده باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت سیاه رنگ زرد رنگ و سبز رنگ به بازار مصرف در کشور با کشورهای دیگر عرضه می شود و از آنجایی که قیمت کشمش نسبت به انگور بالاتر است.

508

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(