برای ۱۰ میلیون دلار گام بردارید، نه یک میلیون دلار

برای ۱۰ میلیون دلار گام بردارید، نه یک میلیون دلار

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

تنها اشتباه مالی من در طول عمرم این بود که به اندازه کافی بزرگ فکر نکردم. شما را تشویق می کنم که به بیش از یک میلیون دلار فکر کنید. روی این سیاره خاکی اصلا قحطی پول نیست، تنها تعداد کمی از افراد هستند که به اندازه کافی بزرگ فکر می کنند. و در این راستا من با تغییر و تمرکز روی تفکرم توانستم در حوزه توت فرنگی میلیارد شوم.

توت فرنگی ارگانیک

از برگهای توت فرنگی ارگانیک همچون چای سیاه میوه ای به عنوان جوش برای دم کرده تهیه شده از آن برگها و ریشه های گیاه استفاده می شود و برای درمان سل ریوی و عفونتهای روده بزرگ و همچنین به عنوان تصفیه کننده خون و غرغره برای گلودرد استفاده می شود. برای تسکین حملات آسم استفاده می شود، سرشار از نمکهای معدنی است، زیرا حاوی املاح معدنی مانند کلسیم، آهن و فسفر است، همچنین حاوی اسید سیتریک، اسید سیب و فروکتوز است، همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین A، B و C است.

بیشتر قندهای موجود در آن به شکل قند فروکتوز است، بنابراین مصرف آن به صورت تازه برای مبتلایان به دیابت مناسب است و برای رشد و سلامت کودکان و بزرگسالان مناسب است زیرا حاوی درصدی اسیدهای آمینه است.

306

توت فرنگی گلخانه ای

همان طور که شما می دانید توت فرنگی گلخانه ای یکی از میوه هایی بوده که در فصل هایی از سال وجود دارد در واقع توت فرنگی برای بدن بسیار پرخاصیت بوده است.

اگر شما می‌خواهید بدنی سالم داشته باشید و از ورود برخی از بیماری ها در بدن خود جلوگیری کنید می توانید به صورت کاملا بهینه از توت فرنگی استفاده کنید شما با استفاده از توت فرنگی می توانید خواص بسیار خوبی را به بدن خود تزریق نمایید.

خرید توت فرنگی از مراکز معتبر صورت می گیرد توت فرنگی از آنجایی که یک گیاهی می باشد که با کمک سم های متنوع رشد می‌کند پس انتخاب مرکز خرید این محصولات بسیار مهم است.

307

توت فرنگی وحشی

توت فرنگی وحشی به عنوان یک گیاه بسیار کاربردی برای انواع بیماریها مناسب بوده و کشت آن به طور گسترده ای انجام می شود و برای تولید انواع داروها نیز استفاده می شود. این میوه را نباید در مراتع پر شیب کاشت، زیرا میوه دهی چندانی ندارد و به خوبی رشد نمی کند و باید در شرایط اقلیمی و زمین با کیفیت کاشته شود. تغییرات اقلیمی و زمینهای نا سالم و همچنین عوض شدن کاربری روستاها و‌ مراتع رشد این گیاه را با کاهش رو به رو می کند. بسیاری از جانوران از جمله پروانه ماهی برای ساخت لاروها خود به گیاه توت فرنگی وحشی نیاز دارد و نباید رشد آن را متوقف کرد.

308

 

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(