برای ثروتمند شدن آماده شدم

برای ثروتمند شدن آماده شدم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

آمادگی برای ورود به مسیری پر فراز و نشیب، شروع وورد به مسیر درآمد بالا است. زمانی که فعالیت و حوزه کاری خود را تغییر دادم توانستم به مسیری جدیدی وارد شده و به درآمدی میلیاردی برسم. ابتدا با انواع دستگاه‌های جوجه کشی آشنا شده و سپس با فعالیت بسیار در این حوزه به درآمد بالایی دست پیدا نمودم. برخی از انواع دستگاه های حوزه خودم را در متن زیر به شما معرفی خواهم نمود.

دستگاه جوجه کشی

جوجه کشی در فصل های خاصی صورت می گیرد اما با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توانیم در هر زمان و مکانی عملیات جوجه کشی را انجام دهیم که تمامی شریط از جمله دما، رطوبت و چرخش را برای پرنده فراهم می آورد که خریداران برای انتخاب مدل، اندازه، جنس این محصول می توانند از مشاوران متخصص ما در این زمینه مشورت بگیرند.

با پیشرفت تکنولوژی، روش های سنتی جوجه کشی در میان مردم کمرنگ تر شد و جای خود را به روش های صنعتی دادند و امروزه افراد بدون هیچ دغدغه ای می توانند با دستگاه های پیشرفته که به صورت عمده در سراسر کشور خرید و فروش می شود به تولید جوجه بپردازند.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

با استفاده از علم روز دستگاه جوجه کشی در انواع و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود از جمله؛ خانگی؛ دستگاه جوجه کشی خانگی نسبت به دستگاه های صنعتی دیگری که تولید می شود ابعاد و ظرفیت کمتری دارند و حداکثر ۱۵۰ تخم مرغ را در خود جا می دهد و به راحتی قابل حمل است.

309

دستگاه جوجه کشی شترمرغ صنعتی

امروزه با استفاده از روش های نوین و ساخت و تولید دستگاه جوجه کشی شترمرغ صنعتی، کار جوجه کشی را گسترش داده و با تکیه بر دانش روز دنیا و تکیه بر سنسور و برخی قطعات و تجهیزات فنی با سرعت بسیار زیاد، میزان خطا و تلفات کمتر  و کیفیت بالا، روند جوجه کشی را انجام می دهند.

دستگاه شتر مرغ امریکایی روند جوجه کشی را با تکیه بر روش های  اصولی پیشرفته و مدرن با راندمان بسیار بالایی انجام می دهد. برای جوجه کشی داخل دستگاه ها شرایطی لازم الاجراست که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. همان طور که گفته شد برای تبدیل تخم به جوجه در طبیعت پرنده مادر از گرمای بدن خود با خوابیدن روی تخم ها رطوبت و اکسیژن مورد نیاز را به جوجه ها می رساند.

310

دستگاه جوجه کشی شترمرغ امریکایی

امروزه صنعت جوجه کشی و پرورش ماکیان یکی از راه های درآمد زایی مطمئن و پرسود است که باعث کار افرینی در کشورمان شده و جوانان زیادی مشتاق به این کار هستند. یکی از دستگاه‌هایی که کمک بسیاری به این حوزه میکند دستگاه جوجه کشی شترمرغ امریکایی است.

البته باید در نظر بگیریم که تبلیغات تولید کنندگان این دستگاه  در گسترش این صنعت بی تاثیر نیست. ور کس که به این شغل علاقهمند است می تواند به پرورش طیور بپردازد و در امد میلیونی کسب کند. به همین منظور تولید کنندگان زیادی درکار  تولید دستگاه جوجه کشی و پرورش ماکیان  فعالیت دارند، برخی از آنها دارای سابقه بیشتر و برخی هم تازه در این صنعت فعالیت می کنند.

311

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(