بدون سرمایه توانستم کارآفرین شوم

بدون سرمایه توانستم کارآفرین شوم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

باور این جمله برای همه ما سخت است و خیلی ها ممکن است باور نکند که چنین چیزی ممکن است ولی این موضوع برای من اتفاق افتاد و توانستم یک کارآفرین فوق العاده ذر حوزه دستمال شوم و توانستم اشتغال آفرینی زیادی برای شهر خود انجام بدم و حالا از شما می خواهم در ادامه این مطلب با معرفی محصولاتم همراهم باشید.

دستمال جیبی

یکی از کالاهای بسیار پر مصرف روزمره انسانها دستمال جیبی پارچه ای است که در مدلهای مردانه  زنانه تولید می شود.

پارچه را می توان یکی از دستاورد ها و اختراعات مهم و حیاتی انسان در نظر گرفت که تولید لباس یکی مهمترین آنهاست، اما در کنار آن مصارف زیادی دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به دستمالهای پارچه ای اشاره کرد که امروزه تقریبا در هر شغل و یا مکانی مورد استفاده اشخاص قرار می گیرد.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

امروزه نمونه های زیادی از دستمال ها تولید می شود که دستمال های پارچه ای یکی از آنهاست، برای مثال دستمالهای نانو،  دستمالهای کاغذی و حوله ای، دستمالهای مخصوص چربی و روغن و انواع دیگر آن اشاره کرد.

از آنجایی که بعضی از اکسسوری ها مانند دستمال جیبی مردانه بسیار خاص هستند طرفداران زیادی دارند و در مهمانی و مراسمات رسمی و حتی روزمره به شما یک شخصیت مدرن و به روز می دهند از این رو در بازار بخوبی و در تعداد و تنوع بالایی به فروش می رسد.

509
دستمال نخی

دستمال نخی گره ای از خانواده دستمال های یزدی هست که از سال های قدیم در یزد تولید میشود.جنس این دستمال ها صد در صد نخ پنبه است و برای جذب بهتر آب این محصول با تراکم کمتری بافته شده است. اما یکی از نقاط قوت این دستمال ها جذب آب خوب  آن است و این باعث گردیده دستمال یزدی نخی گره ای گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در آشپزخانه باشد.

ابعاد این دستمال های یزدی ۵۰ در ۵۰ سانت است که در نوع خود برای استفاده در منزل و اشپزخانه بسیار مناسب است .ساختار این دستمال در دو طرف گره خورده است که ظاهر سنتی زیبایی به ان می بخشد.

دستمال یزدی نخی گره ای را می توان به راحتی با دست یا ماشین لباسشویی شستشو داد و هیچ آسیبی نیز در فرایند شستشو به بافت آن وارد نمی آید.

510
دستمال یزدی

در دستمال یزدی اصیل ، الیاف ابریشم طبیعی بصورت سنتی با رنگ‌های طبیعی رنگ آمیزی شده و سپس بافته می‌شوند.دستمال یزدی از صنایع دستی شهر یزد محسوب می‌شود.

در سالهای گذشته به دلایل متعدد ، دیگر ابریشم طبیعی در دسترس نیست و نوعی ابریشم مصنوعی تولید کشور هند و چین با کیفیت بسیار بالا و نزدیک به ابریشم طبیعی جایگزین تار و پود دستمال های ابریشمی شده.

بخشی از معروفیت دستمال یزدی ، به استعمال آن توسط لوطی های قدیم باز می‌گردد .

علاوه بر این، دستمال یزدی دارای کاربردهای دیگری نیز بوده‌است. گاه از دستمال یزدی به عنوان وسیله بسته بندی و جابجایی خرید روزانه و وسایل حمام استفاده می‌شده‌است.

 

512

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(