با کولر توانستم ثروت زیادی را بدست آورم

با کولر توانستم ثروت زیادی را بدست آورم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

تجهیزاتی مربوط به کولر اعم از پمپ، پد سلولزی و پوشال کولر که پرکاربرد هستند قطعا در خواست زیادی هم دارند و من این موضوع را بعد از فهمیدن در این را فعالیت خود را شروع کردم و ثروتمند شدم در ادامه با این تجهیزات بیشتر آشنا شوید.

پمپ کولر

از این وسیله بیشتر در مناطق خشک استفاده می کنند به همین دلیل هم هست که نمایندگی پمپ کولر شیراز بسیار در سطح کشور مطرح می باشد و همیشه تمام قطعات مورد نیاز را نیز موجود دارد و با قیمت عالی در اختیار مردم قرار می دهد.

یکی از مزیتهای پمپ کولر در کولر آبی این است که چون از طریق آب پوشالها را خیس می کند و همیشه و مستقیم با آب در ارتباط است باعث خنک شدن موتور می شود به همین دلیل راندمان دستگاه بالا می رود، البته همین موضوع را می توان از دید دیگری بررسی کرد به عنوان مثال یکی از معایب پمپ کولر این است که باید همیشه مراقبتهای آن لحاظ گردد زیرا در صورت نرسیدن آب پمپ می سوزد و در اثر فشار و گرم موتور اصلی کولر نیز می سوزد و بلا استفاده می شود و باید به فکر خریدن کولر دیگری باشید.

1 1

پد سلولزی

پد سلولزی ۳۵۰۰ از محصولات پر کابرد شرکت تولیدی پد سلولزی محسوب می شود. پد سلولزی کولر آبی ۳۵۰۰ در ابعاد ۷۵*۵۱۰*۶۰۰ تولید می شود. پد یا پوشال سلولزی کولر آبی از لایه های نازک کتغذ موج دار تشکیل شده است. این مدل پدها عموما برای دستگاه های تامین هوای خنک در مکان های تجاری، مسکونی و صنعتی تولید می شوند. مزایا و ویژگی های پد سلولزی ۳۵۰۰ شامل: عدم انتقال باکتری های مضر تنفسی، ایجاد نکردن محیط برای رشد قارچ و آلودگی، کاهش ورود در ابعاد و ضخامت های متعدد، خاصیت تر شوندگی و جذب آب بالاتر به دلیل مواد اولیه بهتر، عمر مفید بیشتر می باشد. در ایران برای صرفه جویی در مصرف انرژی، پد سلولزی جایگزین مناسبی بجای پوشال می باشد.

شرکت های متنوعی درصدد تولید این پد ها برآمده اند. شرکت کولان سل بعنوان بزرگترین تولید کننده پد سلولزی در ایران بواسطه تامین مواد اولیه (کاغذ) خود از کشورهای اسکاندیناوی و بهره گیری از خط تمام اتوماتیک مطابق نمونه های موفق دنیا، در کنار تیم مجرب تولید، توانسته به لحاظ کمی (ظرفیت و حجم تولید) و کیفی (استحکام و کارایی) شرایطی را بوجود آورده که تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته و انتخاب اول مصرف کنندگان و مشتریان سازمانی قرار گیرد.

2 1

پوشال کولر

بهترین و‌ مناسب ترین پوشال کولر از جنس چوب درختان تیره بید، سپیدار و یا صنوبر ساخته می شود. چوب این درختان قادر به جذب مقادیر بسیاری آب است و به همین دلیل اغلب از آنها استفاده می کنند.

یکی از بدیها و عیب این نوع پوشالها این است که عمر کوتاهی دارا اند که به دلیل مواجه و برخورد زیاد با آب باعث فرسودگی و افتادگی، این مشکلات باعث کاهش راندمان کولرها می شود، پس توصیه می شود هر ساله آنها را تعویض کنید که کولر‌نتیجه خوبی به ما بدهد.

نوع نصب این کولرها کار دشواری نیست اما اگر به نصاب کولرها این کار را بسپاریم خیالمان راحت تر است. بعضی افراد نصب کولرهای آبی را در ساعات و دقیقه نود انجام می دهند. این کار باعث ضرر رساندن به خودمان و نصاب کولر می شود، پس بهتر است چند هفته قبل از شروع گرما از این وسیله استفاده کنید.

به عنوان مثال نصب کولرهای آبی در شهر تهران در فصل فروردین ماه صورت می گیرد که بهترین زمان ممکن محسوب می شود.

3 1

 

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(