با کمترین سرمایه با روشی آسان ثروتمند شوید

با کمترین سرمایه با روشی آسان ثروتمند شوید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

همیشه افراد به دنبال این هستند تا بتوانند بدون سرمایه یا با کمترین سرمایه ای به ثروت فراوان برسند اما در ایران این کار به احتی نمی شود اما غیر ممکن نیست زیرا من خود آن را انجام دادم و به راحتی در حوزه ارده توانستم این کار را انجام بدهم و در زیر نمونه هایی از محصولاتم را برایتان شرح می دهم تا ببینید و باور کنید که میتوان به راحتی ثروتمند شد.

ارده

آیا می دانستید که ارده نیز همانند خرما، انواع مختلفی دارد؟ آنها از نظر نوع کنجد بکار رفته در تهیه آن، رنگ، مزه و ارزش غذایی ارده و … با هم متفاوت هستند.

کنجد و ارده از محدود مواد غذایی به شما می آیند که در سراسر دنیا کشت و تهیه می شود به همین دلیل انتظار می رود که روش تهیه ارده از کنجد،در کشور های مختلف با هم متفاوت است.

ارده با توجه به روش تهیه آن می تواند دارای خواص غذایی و درمانی منحصر بفردی باشد ولی بطور کلی ارده دارای مقدار قابل توجه ایی آنتی اکسیدان و فیبر است و همچنین کاهنده کلسترول بد خون می باشد.

در این نوشتار قصد داریم بررسی جامع انواع ارده موجود در بازار ایران بپردازیم و به تمام سوالات شما درباره انواع ارده پاسخ می دهیم؛لطفا تا انتها با ما همراه باشید.909

ارده دو آتیشه

در ایران دو استان بوشهر(شهرستان دشتستان) و یزد، پیشرو در تهیه انواع ارده و ارده دو آتیشه و فرآورده های کنجدی در کشور هستند.

البته که در دیگر استان های کشور نیز ارده و محصولات کنجدی تهیه و فرآوری می شود اما این دو استان دارای قدمت دیرینه ایی در تهیه انواع محصولات کنجدی هستند و به نوعی قطب محصولات کنجدی در ایران بحساب می آیند.

اما با این وجود ارده تولیدی این دو استان تفاوت های اساسی با هم دارد [هر نوع از این ارده طرفداران مختص به خود را دارند] به همین دلیل ارده سنتی ایران به دو دسته تقسیم می شود.

910

ارده شیره

ارده شیره تولیدی در استان بوشهر(شهرستان دشتستان) از نوع ارده کنجد بو داده است. در این نوع ارده کنجد ها را پس از طی کردن فرایند پوست گیری، وارد تنور(کوره) می کنند و تفت می دهند پس از این ارده گیری میکنند.

کنجد بکار رفته در این نوع ارده از نوع کنجد ایرانی است.

قیمت ارده سنتی استان بوشهر به دلیل استفاده از کنجد ایرانی و تفت دادن آن اندکی بالاتر از نوع سنتی یزد است. (کنجد ایرانی قیمت بالاتر و کیفیت بالاتری نسبت به کنجد های خارجی برای تولید ارده دارد)

این نوع ارده شیره داری رنگ طلایی، بو و عطر دلپذیر و ماندگاری بالا این ویژگی ها، سبب محبوبیت بیشتر ارده سنتی بوشهر شده است بطور که سالانه ۲۳درصد ارده تولیدی در استان بوشهر به کشور های دیگر صادر می شود.

911

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(