با کار در حوزه ی چاقو موفقیت بزرگی را کسب کنید

با کار در حوزه ی چاقو موفقیت بزرگی را کسب کنید

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

اگر می خواهید در حوزه ی کاریتان موفق عمل کنید و از آسایش و آرامش برخوردار شوید به شما پیشنهاد می کنم در حوزه ی کاری چاقو فعالیت خود را شروع کنید. در این وب سایت می خواهیم شما را با انواع چاقو که کاربرد های فراوانی دارند آشنا سازیم با ما همراه باشید تا فعالیت خود در حوزه ی کاریتان را با اطمینان کامل انتخاب کنید

چاقو شکاری

برای کسانی که اهل شکار و طبیعت گردی هستند یکی از ابزارهای مورد نیاز چاقوی شکاری می باشد دسته این چاقو ها معمولاً از جنس چوبی می باشد و موقع استفاده از آن ها حس خوبی را به انسان می دهد در این نوع چاقو ها تیغه ها را معمولاً به شکل های زیر می سازند تیغه خنجری، قطره ای، سوزنی دندانه دار، تیغه ی نیزه ای. چاقوهای از جنس کربن دوام و عمر طولانی تری نسبت به نوع های دیگر دارند و همچنین بسیار تیز می باشند این نوع چاقوها که بیشتر به چاقوی نینجا معروف هستند برای استفاده در ورزش های رزمی ژاپنی، مورد استفاده قرار می گیرند. برای بالا بردن تمرکز چشم ودست و اعصاب کاربرد بسیار بالایی دارند. در طبیعت گردی و شکار استفاده از چاقوی شکاری جیبی می‌تواند بسیاری از کارهای ما را حل نمایند این چاقو ها دارای ضامن محکم می باشند و تیغه آن ها نیز از جنس استیل ساخته می شود شود و دسته این نوع چاقو ها بیشتر از چه جنس فلز می باشد. این نوع چاقو ها دارای دسته های چوبی می باشند و وزن آنها سبک است و بسیار خوش دست می باشند جنس چوب این چاقو ها از چوب گردو می باشد به همین خاطر دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی می باشند،به خاطر خوش دست بودن و دوام خوبی که دارند می توانند نیاز ما را در حین شکار و طبیعت گردی کاملاً برآورده سازند.

1

چاقو دست ساز

به دلیل اینکه استان زنجان یکی از قطب های تولید چاقو در کشورمان می باشد، تولیدی های بسیار زیادی در این استان وجود دارد که مشغول به تولید انواع دست ساز می باشند و به دلیل اینکه رقابت در این شهربین تولیدی ها زیاد می باشد.چاقو هایی که دراین شهر تولید می شود معمولا قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و شما می توانید انواع چاقو ها را بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده خریداری نمایید که این کار هم صرفه جویی در پی دارد و هم باعث رونق تولید در این عرصه می شود.

موقعیت جغرافیای ایران از زمان های خیلی دور جنگ های زیادی در آن صورت گرفته است و به ویژه شهر زنجان نیز به دلیل اینکه پایتخت تسلیحاتی هخامنشیان بود برای حفاظت خود به سلاح و وسایل امینتی سرد مجهز شد که چاقو یکی از این ابزارها بود.در گذر زمان این وسیله حفاظتی یعنی چاقو به یک هنر و صنعت دستی در این استان تبدیل شد. چاقو دست ساز ساخته شده در شهر زنجان به دلیل اینکه دارای قدرت برش و تیزی بالایی دارند وهمچنین آبکاری سبک روی دسته و پوشش مناسب آنها، در همه جا شناخته شده هستند. هنرمندان زنجانی در عرصه تولید و فروش چاقو مهارت های بسیاری را کسب کردند و امروزه چاقو به عنوان یکی از صنایع دستی بسیار کاربردی در این استان تبدیل شده است .

2

چاقو همه کاره

کسانی که علاقه مند به شکار و طبیعت گردی می باشند می توانند چاقو همه کاره اصل را از تولیدکنندگان اصیل این کالا خریداری نمایند استان زنجان در تولید انواع چاقو یکی از شهرهای معروف در این حوزه می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت آنلاین ما، چاقو های مورد نیاز خودتان را با آسودگی خاطر خریداری نمایید چاقوی شکاری معمولاً برای استفاده در شکار و طبیعت گردی استفاده می شود و برای کارهای روزمره کاربردی ندارد.

این نوع چاقوها که به چاقو های ضامن دار نیز معروف هستند بیشتر برای افرادی که علاقه مند به شکار می باشند طراحی شده است، از مزایای این چاقوها می‌توان به سبکی، قابلیت حمل راحت، اشغال فضای کم نام برد چاقوی ضامن دار از جنس تیغه های کاملاً استیل ساخته می شود و به همین دلیل تمیز کردن و تیز کردن این نوع چاقو ها بسیار راحت می باشد. به خاطر اینکه تیغه این چاقو از جنس استیل می باشد هرگز زنگ نمی زند و دوام بالایی دارد یکی از اشکال ساخت دسته چاقو ها،شکل ماهی می باشد ساخت این دسته ها نیاز به مهارت و دقت فراوانی دارد و اکثرا این نوع دسته ها را استادکاران عرصه چاقو می توانند بسازند. دسته طرح ماهی بسیار شیک و زیبا می باشد.

3

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(