با پودینگهای خوشمزه زندگیم شیرین شد

با پودینگهای خوشمزه زندگیم شیرین شد

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟
با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن
برای حمایت حمالی از سایت سنتر دانلود کلیک کنید

هر فردی در پی شغلی می باشد تا از آن کسب درآمد کند و امور روزمره و آینده خود را بسازد من هم تصمیم گرفتم تا شغل پدرم را ادامه دهم و در حوزه شیرینیجات مشغول به فعالیت شدم.

پودر پودینگ

بر روی بسته بندیهای پودینگ تمامی مشخصات از برند و تاریخ تولید و تاریخ انقضا همچنین میزان قند و چربی محصول و طرز تهیه آن درج شده است و از روغن سویا بی ضرر در تولید پودر پودینگ استفاده می شود پودینگ را می توانید با شیر گرم تهیه کرد و همچنین می توانید از شیر سرد هم استفاده کنید تا یک دسر سفتی در اختیار داشته باشید و این دو روش پخت را می توانید امتحان کنید پودینگ یکی از دسرهای بسیار راحت و آسانی است و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تهیه می کنید.

در مطالب بالا گفته شد که از محصولات آماده بسیار استقبال می شود ترکیه یکی از کشورهایی بشمار می آید که به کشور توریستی معروف است و غذاها و دسرهای مختلفی نیز برای جذب بیشتر مردم تولید می کند. پودر پودینگ از جمله خوراکیهای معروف کشورش است که در طعمهای شکلاتی، پسته ای، فندقی و طعم انواع میوه ها همانند پرتقال تامسون آن را تولید و در اختیار شهروندان خود قرار می دهد.

603

پودینگ آماده

برای تهیه پودینگ آماده مخلوط شیر، آرد و نشاسته را در یک قابلمه می ‌ریزیم و بر روی اجاق‌ گاز با حرارت ملایم قرار می ‌دهیم و با استفاده از یک ملاقه مواد را به‌ طور پیوسته هم می ‌زنیم و تا زمانی ‌که این مواد غلیظ شوند این کار را ادامه می‌ دهیم و سفیده و زرده تخم‌ مرغ را که از قبل هم زده‌ ایم به قابلمه خود اضافه می ‌کنیم و آن ‌قدر به هم زدن ادامه می دهیم تا دوباره غلیظ شود

مقداری شکر به مواد اضافه می‌ کنیم و کمی کره را نیز اضافه کرده و به‌ خوبی هم می ‌زنیم پس ‌از این‌که پودینگ شما به ‌اندازه کافی غلیظ شد داخل یک‌ کاسه بریزید و در یخچال قرار دهید و بگذارید کمی استراحت کند و بعد پودینگ شما آماده‌ است.

605

پودینگ وانیلی

در حال حاضر فروشگاه های بسیاری وجود دارند که انواع پودینگ وانیلی را به خریداران عرضه می کنند که می بایست در زمان خرید به ارگانیک بودن ترکیبات آن اجحاف کامل را داشته باشید این نوع دسر را می توان به عنوان خوراکی مدرسه جایگزین تنقلات ناسالم کرد و سلامت فرزندان خود را بالا برد.

معمولا مواد تشکیل دهنده پودینگ را در قفسه ی یخچال همه شمهود است و می توان در منزل و روی اجاق درست کرد پودینگها را می توان با طعمهای مختلف طبق ذائقه و سلیقه افراد تهیه کرد و از مصرف آن لذت برد.

برای استفاده از شکر در پودینگ می توان از شیرین کننده های طبیعی استفاده کرد و سلامت خود را تضمین کرد برای غلظت پودینگ معمولا از آرد و یا نشاسته ذرت استفاده می شود تا دسر را به حالت دلخواه و سفت برساند.

شیری که در تهیه پودینگ به کار می رود می تواند از شیر حیوانی و یا گیاهی استفاده شود که نسبت به پاستوریزه بودن شیر اطمینان داشته باشید عصاره وانیل در این دسر بسیار لازم و ضروری بوده و جزء ترکیبات اصلی به شمار می رود.

606

  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(