با پس انداز کردن توانستم برای خودم منبع درآمد داشته باشم

با پس انداز کردن توانستم برای خودم منبع درآمد داشته باشم

0% رضایت کاربران (0رای)
چند تا ستاره میتونه داشته باشه؟

راه  اندازی کسب و کار همیشه نیاز به مکان خاص یا فضای بزرگ ندارد.من توانستم با پس اندازی که داشتم وارد عرصه خرید و فروش کفپوش و انواع کفپوش های لمینتی شوم وآن پس اندازم را چند برابر کنم شما هم میتوانید از ایده من بهره بگیرید و برای افزایش درآمدتان از این حوضه یا حوضه های مشابه استفاده کنید .

کفپوش پی وی سی

در سال های اخیر کفپوش پی وی سی به کالایی کاربردی برای بسیاری از طراحان داخلی و معماران تبدیل شده است؛مخصوصا برای کسانی که طراحی فضاهای پررفت و آمد (فروشگاه ها) ،فضاهایی که نیازمند تمیزی هستند (بیمارستان ها) را بر عهده دارند.در این مقاله شما را با کلیاتی درباره کفپوش پی وی سی آشنا می کنیم. کفپوش پی وی سی

PVCمخفف polyvinyl chloride است که درواقع ماده تشکیل دهنده آن است و با نام کفپوش وینیل نیز شناخته می شود.این کفپوش ارزان است و به ۲ شکل تایل و ورقه برای مصارف مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش در میان کفپوش های دیگری که امروزه رایج هستند از جمله موکت،سرامیک ، چوب و لمینت به خوبی خود را نشان داده است و شهرت آن روزبه روز بیشتر می شود.

با ۱۹۹ هزار تومان یک سال فیلم ببین با اینترنت نیم بها کلیک کن

406

کفپوش پی وی سی ایرانی

 کفپوش پی وی سی ایرانی  که متشکل از چند لایه فشرده و منسجم است در سطح میانی خود به صورتهای طرح چوب، موکتی، مدرن، کلاسیک، گرانیتی و غیره طراحی شده و از نظر قیمت کفپوش پی وی سی کره ای یا سایر برندها تحت تاثیر کیفیت مواد به کار رفته در این لایه ها بستگی دارد.طبیعتاً عوامل مختلفی در انتخاب شما برای نوع و برند پارکت تاثیرگذار است و همین باعث می شود که علاوه بر طرح به کیفیت و قیمت نیز توجه کنید و بهتر است پیش از ظاهر به دوام و جنس پارکت لمینت نیز توجه کنید تا متحمل صرف هزینه و زحمات بعدی تعویض کفپوش نشوید.

407

کفپوش لمینت

از زیباترین کفپوش های مورد استفاده در کف مکان مسکونی و محل کار می توان به کفپوش لمینت و پارکت اشاره کرد که دارای تفاوت هایی در ساختار و کارایی هستند.

کفپوش لمینت ضد آب : یکی از دغدغه های افراد جهت انتخاب و تهیه انواع کفپوش برای محل مورد نظر، مبحث دارا بودن قابلیت شست و شوی آن هاست؛ از دیگر نکات حائز اهمیت هنگام انتخاب انواع کفپوش، دوام و ماندگاری محصول مورد نظر است که به نوعی با قابلیت شست و شو نیز مرتبط است.معمولا کف خانه یا محل کار به دلیل پرتردد بودن احتیاج به تمیز کردن و شست و شوی دائمی دارد و انتخاب انواع کفپوش برای این مکان ها از آنجایی اهمیت پیدا می کند که اگر این قابلیت برای کفپوش ها وجود نداشته باشد، به دلیل آلودگی های ایجاد شده، شاهد ایجاد منظره ای نامناسب خواهیم بود.

408

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰
  • دیدگاه ها0
  • فیلم های مشابه

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(